Strona 3 z 7

: sob lut 17, 2007 22:03
autor: greg
bigozz pisze:Nie podstawisz mu tych zegarów.
będę walczył - zobaczymy

: sob lut 17, 2007 22:26
autor: bigozz
greg pisze:
bigozz pisze:Nie podstawisz mu tych zegarów.
będę walczył - zobaczymy
do odwaznych świat należy.
sprawdź najlepiej przy pomocy oscyloskopu sygnał wchodzacy do licznika u ciebie i u niego i porównaj zobaczysz wtedy co trzeba by zrobić. Pozdro.

: sob lut 17, 2007 22:31
autor: greg
bigozz pisze:prawdź najlepiej przy pomocy oscyloskopu sygnał wchodzacy do licznika u ciebie i u niego i porównaj zobaczysz wtedy co trzeba by zrobić
niestety nie mam go. Na razie są dwa pomysły + oferta pomocy ludków z klubu nissana.... jak na razie - znalazłem opis jak walczył jeden człowiek żeby zamontować zegary z benzyniaka do diesla i mu się to udało, oraz jak gosć załozył impulsator + modół zapłonowy i tyż zadziałało - wieć będziemy próbować. Ciekaw jestem tylko w czym jest różnica w działaniu jednego obrotka a drugiego tj zakresy

: sob lut 17, 2007 22:37
autor: bigozz
greg pisze:Ciekaw jestem tylko w czym jest różnica w działaniu jednego obrotka a drugiego tj zakresy
Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie.
TDI postaram ci się sprawdzić ale zwykłego TD nie mam jak gdyż atkiego nie posiadam :)

: sob lut 17, 2007 22:39
autor: greg
bigozz pisze:TDI postaram ci się sprawdzić
to juz coś... co ułatwi mi napewno pracę

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 11:10 pm ]
bigozz, kumasz po angielsku? to czytaj http://www.4crawler.com/Diesel/CheapTri ... #PartsList

: pn lut 19, 2007 22:06
autor: stasiu14
Jam mam licznik wyskalowany do 220 i obrotomierz do 6000, benzyna to jaki licznik musial bym miec od mk 4 oczywiscie?Mile widziane linki z allegro.Wiem ze to chyba nie zalezy tylko od wyskalwoania ale od czegos innego moze ktos to wytlumaczyc?

: pn lut 19, 2007 23:02
autor: bigozz
asilnik jaki masz 1.4 czy inny?

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:04 ]
greg pisze:
bigozz pisze:TDI postaram ci się sprawdzić
to juz coś... co ułatwi mi napewno pracę

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 11:10 pm ]
bigozz, kumasz po angielsku? to czytaj http://www.4crawler.com/Diesel/CheapTri ... #PartsList
klient zrobił sobie sygnał do obrotomierza wykorzystując fotoczujnik i mikrokontroler do przetwarzania sygnału.

: pn lut 19, 2007 23:13
autor: greg
bigozz pisze:silnik jaki masz 1.4 czy inny?
Auto: golf
Silnik: vr6

: pn lut 19, 2007 23:16
autor: bigozz
to jego pytałem o silnik stasiu14,
ale jak juz jestes to jutro rano zrobię ci pomiar na oscyloskopie sygnału od TDI i zamieszcze

: pn lut 19, 2007 23:17
autor: Przemo440
bigozz,

Mam pytanie odnosnie palacej sie kontrolki od oleju , czy czujnik w silniku trzeba zmienic na ten od IV? i jeszcze mi sie pali ciagle kontrolka od hamulców czy jest na nia jakis spsób?

: pn lut 19, 2007 23:18
autor: greg
bigozz, fajnie.. czekam a propos - gdzie w 1Z jest czujnik obrotów wału korbowego?

: pn lut 19, 2007 23:21
autor: bigozz
Przemo440, ale co pali ci się cały czas kontrolka od oleju czy gaśnie od razu bez zapalenia silnika.
jeśli chodzi o hamulce to musisz vagiem przekodować licznik żeby wiedził ze nie masz czujników zdarcia klocków. 5min roboty.
greg, czujnik jest na prawo od filtra oleju pod łapą mocowania silnika.

: pn lut 19, 2007 23:25
autor: Przemo440
bigozz pisze:Przemo440, ale co plai ci się cały czas kontrolka od oleju czy gaśnie od razu bez zapalenia silnika.
jeśli chodzi o hamulce to musisz vagiem przekodować licznik żeby wiedził ze nie masz czujników zdarcia klocków. 5min roboty.
greg, czujnik jest na prawo od filtra oleju pod łapą mocowania silnika.
dziej sie tak ze po zapaleniu kontrolka gasnie w momencie dodania gazu tak ok 2000 obr zapala sie kontrolka cisnienia oleju na zegarach od mk IV, natomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy miałes podobne problemy?

: pn lut 19, 2007 23:28
autor: bigozz
Przemo440, a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!). Co do oleju to nie wiem jak u ciebie w abu bo w 1Z działało bez problemu w twoim mogą byc inne wartości i dlatego przy większym ciśnieniu szaleje.