Strona 3 z 14

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn sie 29, 2011 21:10
autor: seebst
Wg mnie to musiałbyś szukać zegarów, co MFA ma w zegarku jak np. 1J0 919 881D
ja takie właśnie mam, nie posiadam CANa, a auto z 99 roku.

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt sie 30, 2011 21:51
autor: V.B.M
Witam mam identyczne auto co kolega. I też chciałbym zamontować sobie mfa ale ja chcę, żeby wyświetlanie spalania itd. było pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem. Tak więc moje pytanie brzmi, czy da się to zrobić w moim aucie? jak tak to co muszę kupić? Bardzo bym był wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt sie 30, 2011 21:53
autor: Qto
V.B.M, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt wrz 02, 2011 13:05
autor: LUCJAN 11
Które zegary mają MFA w zegarku?. Mam 1J0 920 801E

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt wrz 13, 2011 08:41
autor: owies
Behemoth1987 ...a silnik wymienili ci z osprzętem ? :bajer:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt wrz 13, 2011 10:03
autor: Behemoth1987
a tego to nie wiem i mnie tu masz

fakt faktem że mam już w aucie drugi silnik taki sam AHF i nie wiem tak naprawde z którego roku i mam też wiązke inna z sdi przerobioną na tdi ale mam moduł komfortu zmieniony z 1 na dwie wtyczki a te z fis mają miec 3 jeszcze białą

nie znam numerów kompa ale musze podszybie sciągnąć bo chce mfa dokończyc (spalanie, temp zew) to je sprawdze

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 14, 2011 19:39
autor: V.B.M
Witam mam pytanie. Czy da się inaczej sprawdzić ( niż przez numer licznika na liczniku) jakie się miało oryginalne zegary w Volkswagenie Bora? Bo czytając wasze tematy doczytałem się, że na końcu literka "C" oznacza , że zegar na leży pod silnik dieslowski. A ja mam silnik na olej napędowy a na końcu nr. zegarów widnieje mi literka " A" . :-(

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn wrz 26, 2011 15:13
autor: Behemoth1987
Witam dlaczego spalanie w moim aucie wraz z dystansem ciągle rosnie tak z 17 -20 litrów na 100 km pokazuje co jest nie możliwe miałem w liczniku w zielonej kostce w pinie 32 kabel i ten w podszybiu w pinie 2 też w pomarańczowej wtyczce i do kompa też idzie cos jeszcze jest potrzebne do spalania temeratura działą tak jak opisane w poradzie

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt wrz 27, 2011 19:07
autor: iigAlisArr
Poszukuję rozpiski pinów wtyczek liczników do: Golf4 z 1999 oraz Sharan pełen FIS z 2006.
Druga sprawa to czy jak podłączę zegary z Sharana do Golfa4, żeby sprawdzić czy działają to "skasują" mi się klucze (immo) czy mogę bez problemów zamienić na chwilę ?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 28, 2011 03:36
autor: Behemoth1987
zmienic możesz bo klucze kodujesz "do licznika " i na starym auto normalnie odpali musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 28, 2011 12:58
autor: iigAlisArr
Behemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
A dokładniej ?
Zegary już przekładałem i wszycho śmiga, nawet sygnalizował otwarcie drzwi i klapy. :-)
Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 28, 2011 14:49
autor: Qto
Behemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
na pewno ?? Od mk4 tego typu sprawy chyba kodowaniem się załatwia :chytry:
iigAlisArr pisze:Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?
nie

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 28, 2011 15:24
autor: iigAlisArr
Qto PINów nawet nie odczytam ? :-(

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 28, 2011 16:59
autor: Qto
tym kablem nie, bynajmniej nie słyszałem żeby się dało a mam taki sam kabel