Strona 3 z 10

: wt kwie 06, 2010 13:04
autor: wojtek06061989
koledzy ja ustawiałem u kolegi przy MK3 i pech chciał ukręciła się ta dolna śruba którą się popuszcza w kole zębatym, jest tam no zero dojścia żeby ją wymienić czy moze mi ktoś poradzić jak to zrobić??

oto zdjęcie śruby o którą mi chodzi, to ta oznaczona na zdjęciu kolegi damcio151 jakio 2
http://img90.imageshack.us/i/foto4ae6.jpg/

: pn kwie 12, 2010 13:05
autor: adrian43
a jak jak wziolem tdi iming to sie mi palila sweica zarowa na zegarze tak ma byc??

: wt maja 18, 2010 18:03
autor: ppuummaa
Siemka słuchaj mozesz mi przeslac tego Vag coma na maila bo sciagam z neta instluje i nie moge wejsc w te opcie co tu piszesz ...

: pn lip 19, 2010 20:09
autor: rafizdg
Witam. Jestem po regulacji kąta wtrysku ustawiłem, tak aby idealnie sie zgrywał z linią. tzn. waha się od 46 do 49.
i teraz miszcze powiedzcie mi dlaczego w basic setting mam tak jak powinno byc i wykresik ładny, a jak wejde normalnie to kąt wtrysku jest zawyżony, auto dalej ciezko odpala na ciepłym i kąt wynosi od 76 do 80.
czekam na konkret

Re: [fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: sob wrz 25, 2010 22:46
autor: kadlubek
Po zmianie rozrządu , kąt wtrysku jest u mnie przestawiony , wacha się od 84-87 st.
Obrazek
czy moge jezdzic z takimi ustawieniami ?

Czy to normalne i typowe że auto gorzej teraz przyspiesza ? Z tego co się dowiedziałem, to zbyt wczwsny wtrysk powinien przyśpieszyć i wzmocnić dynamikę auta. U mnie jest pogorszenie ....
Obrazek

Re: [fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: śr paź 13, 2010 10:22
autor: zielaq16v
Witam
Zrobiłem wszystko według instrukcji program jaki używam to vag-com 311
Ustawiałem kąt w Basic settings na zapalonym silniku
Na odpalonym wskazania sa miedzy 049-053 w Basic settings a w measuring blocks w okolicy 057-060
Natomiast na zgaszonym zarówno w basic settings jak i w measuring blocks pokazuje 038
Zauważyłem również ze pompa jest w skrajnym połozeniu w kierunku bloku silnika
Czy to jest normalne ze te wskazania sie róznia i czy to połozenie pompy nie wskazuje na delikatnie przestawiony rozrzad?

Re:

: śr paź 13, 2010 22:24
autor: zielaq16v
rafizdg pisze:Witam. Jestem po regulacji kąta wtrysku ustawiłem, tak aby idealnie sie zgrywał z linią. tzn. waha się od 46 do 49.
i teraz miszcze powiedzcie mi dlaczego w basic setting mam tak jak powinno byc i wykresik ładny, a ja wejde normalnie to kąt wtrysku jest zawyżony, auto dalej ciezko odpala na ciepłym i kąt wynosi od 76 do 80.
czekam na konkret
U mnie ciezko odpalał na ciepłym i na zimnym,po zmianie kata wtrysku na zimnym odpala idealnie a na ciepłym dalej trzeba było ok 3-5 sekund pokręcic
Przejrzałem neta i doszukałem sie tematu o dawce rozruchowej zmieniłem ja na wieksza i jest duzo lepiej ale jeszcze nie jest idealnie

A co do róznic w wartosciach to prawdopodobnie tak ma byc ,kumpel ma identyczny silnik i na vagu jest taka sama roznica tzn w basic settings kat jest 49-51 a w measuring blocks zawyzony ale z czego to wynika to juz niech sie fachowcy wypowiedza

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: czw paź 14, 2010 11:02
autor: kadlubek
U mnie po przestawieniu kata wtrysku tez tak jest

Re: [fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: śr lis 10, 2010 19:24
autor: pinio18
naszły chłodniejsze dni, i rano mam problem z odpaleniem, a po odpaleniu przez kilka sekund kuleje. ciepły pali jak doskonale. dziś sprawdziłem kont wtrysku i pokazało mi cos takiego
Obrazek

co o tym myslicie,
dodam ze auto to golf III afn po programie. i nie jestem pewien czy kont powinien byc taki jak w seri. czyli około 50,
mozliwe zeby rozrzad przeskoczył ?? i dlatego było az 130, bo raz zapalałem auto na popych,

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: ndz sty 02, 2011 12:37
autor: Dario84
pinio18, kąt wtr sprawdza się w BS kanał 00 pozycja 2 lub wykres tdi timing.

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: sob sty 22, 2011 21:00
autor: sylwekrok28
witam panowie prosze o odczytanie tych logów bo niemoge wejsc w tdi grapf i niemoge odczytać czy jest ok z góry dziękuje ..........................................................................................................................Saturday;22;January;2011;17:14:12
028 906 021 DT ;;1,9l R4 EDC 00SG 0826;

;Group A:;'000;;;;;;;;;;Group B:; Not Running;;;;Group C:; Not Running
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;TIME;;;;;;;;;;;TIME;;;;;TIME;;;;
MARKER;STAMP;;;;;;;;;;;STAMP;;;;;STAMP;;;;
;0,35;041;038;000;020;098;203;092;172;106;144;;;;;;;;;;
;0,71;041;038;000;021;097;203;092;172;106;147;;;;;;;;;;
;1,07;041;035;000;021;097;203;092;172;105;149;;;;;;;;;;
;1,43;041;035;000;021;098;203;092;172;106;147;;;;;;;;;;
;1,79;041;036;000;021;097;203;092;172;105;147;;;;;;;;;;
;2,15;041;038;000;020;097;203;092;172;105;148;;;;;;;;;;
;2,59;041;037;000;020;097;203;092;172;105;145;;;;;;;;;;
;2,98;041;036;000;020;098;203;092;172;105;144;;;;;;;;;;
;3,37;041;036;000;021;097;203;092;172;105;147;;;;;;;;;;
;3,76;041;037;000;021;097;203;092;172;105;144;;;;;;;;;;
;4,15;041;037;000;020;098;203;092;172;106;147;;;;;;;;;;
;4,60;041;036;000;020;097;203;092;172;105;143;;;;;;;;;;
;4,99;041;034;000;021;098;203;092;172;105;147;;;;;;;;;;
;5,35;041;037;000;021;097;203;092;172;106;148;;;;;;;;;;
;5,71;041;038;000;021;097;203;092;172;105;145;;;;;;;;;;
;6,07;041;037;000;021;098;203;092;172;105;147;;;;;;;;;;
;6,42;041;036;000;020;097;203;092;172;106;144;;;;;;;;;;
;6,75;041;035;000;020;097;203;092;172;106;144;;;;;;;;;;
;7,11;041;036;000;020;097;203;093;172;106;145;;;;;;;;;;
;7,48;041;038;000;020;098;203;093;172;105;144;;;;;;;;;;
;7,84;041;036;000;020;097;203;092;172;105;146;;;;;;;;;;
;8,20;041;037;000;020;097;203;093;172;106;146;;;;;;;;;;
;8,61;041;037;000;021;097;203;092;172;106;145;;;;;;;;;;
;8,98;041;038;000;020;098;203;092;172;105;147;;;;;;;;;;
;9,40;041;037;000;021;097;203;092;172;106;147;;;;;;;;;;
;9,82;041;034;000;022;097;203;092;172;106;148;;;;;;;;;;
;10,29;041;034;000;021;097;203;093;172;106;142;;;;;;;;;;
;10,86;041;036;000;021;098;202;092;172;105;148;;;;;;;;;;
;11,43;041;037;000;020;097;203;093;172;105;145;;;;;;;;;;
;11,94;041;036;000;021;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;12,30;041;036;000;020;097;203;093;172;106;148;;;;;;;;;;
;12,66;041;038;000;020;097;203;093;172;106;147;;;;;;;;;;
;13,02;041;036;000;021;097;203;093;172;106;150;;;;;;;;;;
;13,38;041;036;000;021;097;203;093;172;106;148;;;;;;;;;;
;13,74;041;034;000;021;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;14,10;041;037;000;020;097;203;093;172;106;146;;;;;;;;;;
;14,46;041;037;000;020;097;203;093;172;105;144;;;;;;;;;;
;14,82;041;036;000;021;097;203;093;172;106;144;;;;;;;;;;
;15,18;041;036;000;020;097;203;093;172;105;144;;;;;;;;;;
;15,57;041;037;000;020;097;203;093;172;106;148;;;;;;;;;;
;15,96;041;038;000;021;097;203;093;172;106;143;;;;;;;;;;
;16,35;041;038;000;021;097;203;093;172;105;141;;;;;;;;;;
;16,74;041;036;000;020;097;203;093;172;106;148;;;;;;;;;;
;17,13;041;035;000;020;098;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;17,61;041;035;000;020;098;203;093;172;106;146;;;;;;;;;;
;18,00;041;037;000;020;097;203;093;172;106;145;;;;;;;;;;
;18,36;041;035;000;020;097;203;093;172;106;145;;;;;;;;;;
;18,72;041;035;000;020;097;203;093;172;106;148;;;;;;;;;;
;19,08;041;037;000;021;098;203;093;172;105;149;;;;;;;;;;
;19,47;041;038;000;020;098;203;093;172;105;145;;;;;;;;;;
;19,86;041;038;000;021;097;203;093;172;105;146;;;;;;;;;;
;20,25;041;037;000;020;097;203;093;172;105;148;;;;;;;;;;
;20,64;041;036;000;020;098;203;093;172;105;143;;;;;;;;;;
;21,03;041;036;000;021;097;203;093;172;106;146;;;;;;;;;;
;21,42;041;037;000;021;098;203;093;172;105;146;;;;;;;;;;
;21,81;041;036;000;020;097;203;093;172;106;145;;;;;;;;;;
;22,20;041;035;000;020;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;22,59;041;036;000;020;097;203;093;172;106;142;;;;;;;;;;
;22,98;041;038;000;021;097;203;093;172;105;148;;;;;;;;;;
;23,37;041;038;000;020;098;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;23,76;041;037;000;021;097;203;093;172;106;143;;;;;;;;;;
;24,10;041;035;000;020;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;24,46;041;036;000;021;097;202;093;172;105;146;;;;;;;;;;
;24,82;041;037;000;020;098;203;093;172;105;146;;;;;;;;;;
;25,18;041;037;000;021;098;203;093;172;106;146;;;;;;;;;;
;25,53;041;036;000;020;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;25,87;041;035;000;021;097;203;093;172;105;148;;;;;;;;;;
;26,23;041;036;000;020;097;203;093;172;105;143;;;;;;;;;;
;26,71;041;038;000;020;097;203;093;172;105;143;;;;;;;;;;
;27,25;041;036;000;021;097;203;093;172;105;143;;;;;;;;;;
;27,82;041;037;000;021;097;203;093;172;106;149;;;;;;;;;;
;28,39;041;038;000;020;097;203;093;172;105;143;;;;;;;;;;
;28,96;041;036;000;020;097;203;093;172;105;148;;;;;;;;;;
;29,53;041;035;000;020;097;203;093;172;105;146;;;;;;;;;;
;29,92;041;038;000;021;098;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;30,31;041;038;000;020;097;203;093;172;105;145;;;;;;;;;;
;30,70;041;037;000;021;097;203;093;172;106;149;;;;;;;;;;
;31,09;041;037;000;021;097;203;093;172;105;148;;;;;;;;;;
;31,48;041;036;000;021;097;203;093;172;106;150;;;;;;;;;;
;31,87;041;037;000;021;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
;32,26;041;036;000;021;097;203;093;171;106;147;;;;;;;;;;
;32,65;041;035;000;021;097;203;093;172;106;149;;;;;;;;;;
;33,04;041;035;000;021;098;203;093;172;106;144;;;;;;;;;;
;33,43;041;038;000;021;097;203;093;172;105;147;;;;;;;;;;
˙˙

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: pn sty 24, 2011 19:36
autor: DieselPower
A gdzie się przykłada tą listewkę drewnianą i w którą stronę należy pchnąć pompę.
By przyśpieszyć kąt wtrysku, mój jest na poziomie 21.
Cz ktoś może rzucić fotkę.?

Znalazłem to brakujące ogniwo z tego posta.. :)

Obrazek

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: pt mar 18, 2011 00:12
autor: lukasz17
witam czy regulacje kata wtrysku moge dokonac za pomoca polski vag 4.9?

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

: pt mar 18, 2011 18:19
autor: pioottr
raczej nie, prędzej vw tool, ale najlepiej vag com