Strona 3 z 5

: ndz lut 25, 2007 19:05
autor: zielu
ja przerabiałem... znaczy w liczniku miałem jedną wtyczke a w instalacji dwie...
jesli moge w czyms pomóc to pytaj na prv albo gg

: ndz mar 18, 2007 16:42
autor: mareklniano
Witam jak podlaczyc licznik na jeden wtyk jesli ma sie dwie
ja podlaczylem wszystkie masy i plusy czyli cos powinno sie pojawic (dodam ze mam licznik od mkIII) zapalil sie prawy wyswietlacz a lewy nic. powinien sie zpalic przeciez przebieg jest wyswietlany caly czas. pozdrawiam
a co do zegarow z scirocco to takie same wtyczki sa chyba w digifizie.
mam digifiza ale nie moge go podlaczyc. stracilem juz tyle nerwow ze chyba go sprzedam. nie mam wtyczek a nie chce go rozbierac i lutowac.
jak by ktos chcial digifiza to piszcie na GG 3297559

: śr wrz 26, 2007 20:09
autor: ronuch
wiecie moze gdzie podpiac w liczniku na dwa wtyki czujnik poziomu plynu z zbiorniczku wyrownawczym chlodnicy

: pn gru 31, 2007 18:00
autor: garczus
Panowie. ma problem: zegarki mam z diesela z obrotkiem ale tak jak pipszecie to ja 2 i 7 pin w okstce mam pusty wedlug sciezek. i co teraz? jak to podłaczyc?
ja mam taki pomysl zeby sie wbic juz do samego obrotka, tam sa 4 piny ale 3 wykozystane: masa,prad, sygnal. Ktory z nich to sygnal?

: pt sty 04, 2008 21:46
autor: bettek
garczus, spróbuj sie podpiąć po pin nr 8 w białej kostce - KLEMME 1

: pn sty 07, 2008 20:43
autor: garczus
bettek, dokładnie tak. tylko powiedz mi czym jest sterowany obrotek?? bo to ze z alternatora to wiem- tylko co tam steruja?? prad? napiecie? czestotliwosc?

: pn sty 07, 2008 21:19
autor: bettek
tak..jak odwrócisz zegary tyłem do siebie (wskaźnik temp. ma być na górze), to są piny podłączone pod obrotek 1-2-wolny-4

to 1 i 2 to plus i minius a 4 to impuls z alternatora

: pn sty 07, 2008 21:25
autor: garczus
bettek pisze:4 to impuls z alternatora
no wlasnie interesuje mnie co to jest ten impuls z alternatora??

: pn sty 07, 2008 21:52
autor: bettek
to właśnie masz podłączyć od alternatora pod to...to jest sygnał, który jest przekazywany na obrotek i pokazuje Ci, jakie są obroty.... :bigok:

: pn sty 07, 2008 22:37
autor: garczus
bettek, wiem gdzie co podlaczyc. ale chodzi mi o to jaki fizycznie jest to sygnal :) napieciowy, pradowy, czestotliwosciowy??

: wt sty 08, 2008 13:44
autor: ronuch
garczus pisze:no wlasnie interesuje mnie co to jest ten impuls z alternatora??
to jest sygnal z alternatora ktory wychodzi chyba ze styku W w alternatorze. musiasz sobie zobaczyc czy masz tam w ogole podpiety kabel. Ja tam kable nie mialem wpietego i nawet nie mialem wyprowadzonego pinu w altku wiec zrobilem go sam a kabelek jak sie okazalo byl luzny w tej wiazce co idze wzbudzenie wiec go tam wpiolem i teraz jest git

: wt sty 08, 2008 16:53
autor: bettek
garczus pisze:ale chodzi mi o to jaki fizycznie jest to sygnal napieciowy, pradowy, czestotliwosciowy??
- częstotliwosciowy - (impulsy)

: wt sty 08, 2008 18:23
autor: garczus
wszedzie mowia/ pisza co innego.
gdzies czytalem ze to jest amperomierz, i sterowany jest natezeniem pradu.