Strona 20 z 31

: sob maja 02, 2009 20:54
autor: DANIEL LHR
DANIEL LHR, zalezy od skrzyni. z ASD jest to minimalne ponad 2tys.
to by sie zgadzało

: ndz maja 10, 2009 16:36
autor: WielkiT
Czy przy tym liczniku:

http://www.moto.allegro.pl/item62601837 ... nzyna.html

Będzie działało mi MFA?

: pn maja 11, 2009 21:56
autor: Bolo GTI
Mam problem, mam nadzieję, że ktoś mnie poratuje, bo już nie wiem co robić.
Zmieniłem sobie kodowanie. Teraz mam 00143. Zadziałało, bo nie miga już kontrolka od płynu do spryskiwaczy. Prócz RECODE i zmiany kodowania trzeba jeszcze jakąś adaptację zrobić? Co z tą kontrolką i tym strasznym piszczeniem, bo przeglądam cały temat i nie mogę się doszukać
Obrazek

: pn maja 11, 2009 23:01
autor: endriuvw
hej

co do piszenia to standard w mk4, licznik od mk3 tez piszczy ale chyba tylko jak podczas jazdy zapali sie kontrolka z oleju.

A licznik od MK4 to jednak ulepszona wersja i juz piszczy przy oleju, hamulcu recznym oraz przy rezerwie paliwa

No chyba ze o czyms zapomnialem.

Powodzenia
Pozdrowionka

: wt maja 12, 2009 09:23
autor: Bolo GTI
To, że piszczy to ja wiem..
Jak się pozbyć tej awarii hamulca? Denerwuje mnie ta migająca na środku dioda i ten przeraźliwy pisk. nie mogę się doszukać w temacie jak to zrobić..

: wt maja 12, 2009 14:04
autor: endriuvw
odlacz w wiążce przy liczniku kabelek od recznego i nie bedziesz mial zadnej sygnalizacji ze masz zaciagniety reczny. Ale to jest plus i minus.

Pozdrawiam

: wt maja 12, 2009 14:47
autor: Bolo GTI
Ale to nie ma nic wspólnego z ręcznym. Miga i piszczy jak odpalam auto i później jeszcze raz po chwili. Następnie już tylko miga. Ręczny jest spuszczony..

: wt maja 12, 2009 14:59
autor: Sioła
endriuvw pisze:odlacz w wiążce przy liczniku kabelek od recznego i nie bedziesz mial zadnej sygnalizacji ze masz zaciagniety reczny. Ale to jest plus i minus.

Pozdrawiam
Kolego Bolo ma problem z kontrolką zużycia hamulców a nie z hamulcem ręcznym........

: wt maja 12, 2009 15:16
autor: TheBiSHoP
ja masz VAG'a to wyłącz z kodowania kontrolę klocków, a jak nie masz to kabel od zużycia klocków do masy i po sprawie

: wt maja 12, 2009 20:36
autor: Bolo GTI
Ok. Ogarnąłem troszkę sprawę, ale mam jeszcze pytania.
1. Sprawdzałem w dodatkowych opcjach licznika z mk3 i pokazuje mi wartość impulsatora 3862, czy to poprawne wskazanie?
-----------------------------
Odpowiedź znalazłem już w temacie. Ale tu właśnie pytanie. Piszecie, że cyfra 3 to najbliższe wskazanie. Mi wychodzi, że cyfra 4 to najbliższe wskazanie, bo różnica wynosi tylko 217, a nie jak w przypadku 3 272. Ktoś coś może w tym temacie powiedzieć?
-----------------------------
2. Po przekręceniu stacyjki w stan zapłonu jest pisk, po czym migają mi te dwie kontrolki. Po odpaleniu po chwili znikają obie. Czy tak powinno być. Czy kontrolka oleju nie powinna się pali (nie migać), a po odpaleniu zniknąć?
Obrazek

Proszę o pomoc w tych kwestiach, bo chciałbym już zabrać się, za wpasowywanie ich.

Pozdrawiam

: śr maja 13, 2009 19:41
autor: greg
Bolo GTI, Ad1
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)

bo masz zegary bez CAN
AD2
Zmień kodowanie pierwszych dwóch cyfr zegarów na 00 zgaśnie wtedy kontrolka od zużycia okładzin
Kontrolka oleju ma gasnać tak jak gasnie

: śr maja 13, 2009 20:49
autor: Bolo GTI
Co do okładzin to są wyłączone, na foto było chwilowo.
Reasumując:
1. Kodowanie daje na 00143. Najodpowiedniejsze kodowanie.
2. Kontrolka oleju ma migać razem z kontrolką (!). Po odpaleniu obie znikają.

Po przekręceniu w stan zapłonu ma być ten przeraźliwy pisk, bo tego nie wyjaśniliśmy?

Dzięki. Pozdrawiam

: śr maja 13, 2009 21:07
autor: greg
Bolo GTI pisze:Po przekręceniu w stan zapłonu ma być ten przeraźliwy pisk, bo tego nie wyjaśniliśmy?
pisk jest tylko wtedy jak masz zaciągnięty ręczny - niestety nie doszedłem jak go wyeliminować

: śr maja 13, 2009 21:24
autor: Bolo GTI
No to coś jest nie tak, bo nie mam zaciągniętego ręcznego.. Przekręcam kluczyk, zapala się troszkę kontrolek i jest piszczenie. Kontrolki znikają, miga olej i (!). Przekręcam kluczyk, przez chwilkę migają jeszcze te dwie kontrolki i później jest już czysto i cicho.
Tak to dokładnie wygląda, może jakiś pomysł?