Strona 20 z 40

: wt sty 26, 2010 16:10
autor: k0nr4d
To inaczej nie sprawdzisz sobie tego w domu. Nie masz żadnego kumpla, z którym na pół godziny mógłbyś się zamienić licznikami?

: wt sty 26, 2010 16:39
autor: stopczyk26
k0nr4d pisze:Nie masz żadnego kumpla, z którym na pół godziny mógłbyś się zamienić licznikami?
No wlasnie nie znam nikogo kto moglby mi pozyczyc licznik z mfa na dwie wtyki bo taki mam u siebie, dodatkowo ten licznik ma ekonomizer i tez nie dziala

: wt sty 26, 2010 17:09
autor: k0nr4d
To podepnij swój licznik do innego auta znajomego, podłączcie wężyk, Twoją wiązkę licznika, manetkę i wtedy będzie jasne. Może i dla niektórych to jest trochę roboty, ale przynajmniej będziesz wiedział, czy to problem z licznikiem, czy z czymś innym.

: wt sty 26, 2010 19:01
autor: majekMK2
siemka i niestety po poruszaniu wtyczki cos tam sie dzieje bo obrotek opada tak jakby napiecie traciło i wtedy 4 razy mrugnie kontrolka oleju i koniec, ale jak wlaczyłem licznik w tryb serwisowy to spalanie i inne bajery pokazuje wiec niewiem co znowu jest grane:((

: śr sty 27, 2010 16:35
autor: RasPL
majekMK2, a liczy impulsy z czujnika na predkosciomierzu ? szkoda ze zima taka ostra bo bys wpadł i bym Ci to zrobił :crazy:

: śr sty 27, 2010 17:44
autor: k0nr4d
A jakie spalanie Ci pokazuje w trybie serwisowym na jałowych obrotach?

: śr sty 27, 2010 18:36
autor: majekMK2
RasPL pisze:majekMK2, a liczy impulsy z czujnika na predkosciomierzu ?
kurcze sam niewiem mam drugi czujnik to moge podmienic
k0nr4d pisze:A jakie spalanie Ci pokazuje w trybie serwisowym na jałowych obrotach?
na jałowych obr.spalanie na gazie jest 1.4-1.5L i przy obr.900 :grin:
zaraz podesle filmik krutki jak pokazuje spalanie wiadomo nonstop sie zmienia bo jade samochodem

: śr sty 27, 2010 18:55
autor: stopczyk26
A co moze byc przyczyna ze nie moge wejsc w tryb serwisowy i nie reaguje na przelaczanie miedzy mfa1 i mfa2?

: śr sty 27, 2010 19:21
autor: k0nr4d
Walnięta manetka lub uszkodzenie wiązki licznika bądź manetki. Trzeba sprawdzić manetkę pod innym licznikiem oraz licznik pod inną manetką. Będzie jasne :)

: śr sty 27, 2010 20:00
autor: stopczyk26
k0nr4d pisze:Walnięta manetka lub uszkodzenie wiązki licznika bądź manetki. Trzeba sprawdzić manetkę pod innym licznikiem oraz licznik pod inną manetką. Będzie jasne :)
Wlasnie tez podejrzewalem ze to moze byc manetka, jednakze dzisiaj podpialem druga i dalej jest to samo. Wiec teraz wychodzi na to ze pewnie licznik, chociaz sprzedajacy (czlonek tego forum) zapewnial mnie ze licznik jest sprawny i dzialal do konca u niego w aucie :axe:

: śr sty 27, 2010 20:02
autor: k0nr4d
majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.

: czw sty 28, 2010 10:36
autor: Dioda83
k0nr4d pisze:majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.
Prawdopodobnie będzie to 4 pozycja w trybie MFA-2

: czw sty 28, 2010 18:12
autor: majekMK2
k0nr4d pisze:majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.
Dioda83 pisze:Prawdopodobnie będzie to 4 pozycja w trybie MFA-2
ok wiec mam wejsc znowu w tryp serwisowy na MFA-2 i tam zczytac wiec jak dobrze mysle to widac na filmiku odrazu po spalaniu kolejna rzecz i tam pisało mi dzis dwie cyferki tylko 24 a wczoraj było mniej,
czy mam zrobic to tak ze wejde odrazu na MFA-2 nie na tryb serwisowy i wtedy zczytac???
bo 4 cyfrowych liter nie mam

: czw sty 28, 2010 18:43
autor: k0nr4d
Zliczanie impulsów jest dostępne w trybie serwisowym. Jeśli w trakcie jazdy nie zlicza Ci impulsów (pozycja 4, zaraz po chwilowym zużyciu paliwa), masz walnięty licznik, nie przelicza obrotów linki prędkościomierza na impulsy i dlatego źle pokazuje spalanie w trybie zwykłym.