To inaczej nie sprawdzisz sobie tego w domu. Nie masz żadnego kumpla, z którym na pół godziny mógłbyś się zamienić licznikami?
: wt sty 26, 2010 16:39
autor: stopczyk26
k0nr4d pisze:Nie masz żadnego kumpla, z którym na pół godziny mógłbyś się zamienić licznikami?
No wlasnie nie znam nikogo kto moglby mi pozyczyc licznik z mfa na dwie wtyki bo taki mam u siebie, dodatkowo ten licznik ma ekonomizer i tez nie dziala
: wt sty 26, 2010 17:09
autor: k0nr4d
To podepnij swój licznik do innego auta znajomego, podłączcie wężyk, Twoją wiązkę licznika, manetkę i wtedy będzie jasne. Może i dla niektórych to jest trochę roboty, ale przynajmniej będziesz wiedział, czy to problem z licznikiem, czy z czymś innym.
: wt sty 26, 2010 19:01
autor: majekMK2
siemka i niestety po poruszaniu wtyczki cos tam sie dzieje bo obrotek opada tak jakby napiecie traciło i wtedy 4 razy mrugnie kontrolka oleju i koniec, ale jak wlaczyłem licznik w tryb serwisowy to spalanie i inne bajery pokazuje wiec niewiem co znowu jest grane:((
: śr sty 27, 2010 16:35
autor: RasPL
majekMK2, a liczy impulsy z czujnika na predkosciomierzu ? szkoda ze zima taka ostra bo bys wpadł i bym Ci to zrobił
: śr sty 27, 2010 17:44
autor: k0nr4d
A jakie spalanie Ci pokazuje w trybie serwisowym na jałowych obrotach?
: śr sty 27, 2010 18:36
autor: majekMK2
RasPL pisze:majekMK2, a liczy impulsy z czujnika na predkosciomierzu ?
kurcze sam niewiem mam drugi czujnik to moge podmienic
k0nr4d pisze:A jakie spalanie Ci pokazuje w trybie serwisowym na jałowych obrotach?
na jałowych obr.spalanie na gazie jest 1.4-1.5L i przy obr.900
zaraz podesle filmik krutki jak pokazuje spalanie wiadomo nonstop sie zmienia bo jade samochodem
: śr sty 27, 2010 18:55
autor: stopczyk26
A co moze byc przyczyna ze nie moge wejsc w tryb serwisowy i nie reaguje na przelaczanie miedzy mfa1 i mfa2?
: śr sty 27, 2010 19:21
autor: k0nr4d
Walnięta manetka lub uszkodzenie wiązki licznika bądź manetki. Trzeba sprawdzić manetkę pod innym licznikiem oraz licznik pod inną manetką. Będzie jasne
: śr sty 27, 2010 20:00
autor: stopczyk26
k0nr4d pisze:Walnięta manetka lub uszkodzenie wiązki licznika bądź manetki. Trzeba sprawdzić manetkę pod innym licznikiem oraz licznik pod inną manetką. Będzie jasne
Wlasnie tez podejrzewalem ze to moze byc manetka, jednakze dzisiaj podpialem druga i dalej jest to samo. Wiec teraz wychodzi na to ze pewnie licznik, chociaz sprzedajacy (czlonek tego forum) zapewnial mnie ze licznik jest sprawny i dzialal do konca u niego w aucie
: śr sty 27, 2010 20:02
autor: k0nr4d
majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.
: czw sty 28, 2010 10:36
autor: Dioda83
k0nr4d pisze:majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.
Prawdopodobnie będzie to 4 pozycja w trybie MFA-2
: czw sty 28, 2010 18:12
autor: majekMK2
k0nr4d pisze:majekMK2, w serwisowym pokazuje dobrze.. Zobacz w trybie serwisowym, czy zlicza impulsy, nie wiem, na której pozycji to jest, w każdym razie będzie 4-ro cyfrowa liczba i będzie zaiwaniała szybko w górę w trakcie jazdy, a na postoju nie.
Dioda83 pisze:Prawdopodobnie będzie to 4 pozycja w trybie MFA-2
ok wiec mam wejsc znowu w tryp serwisowy na MFA-2 i tam zczytac wiec jak dobrze mysle to widac na filmiku odrazu po spalaniu kolejna rzecz i tam pisało mi dzis dwie cyferki tylko 24 a wczoraj było mniej,
czy mam zrobic to tak ze wejde odrazu na MFA-2 nie na tryb serwisowy i wtedy zczytac???
bo 4 cyfrowych liter nie mam
: czw sty 28, 2010 18:43
autor: k0nr4d
Zliczanie impulsów jest dostępne w trybie serwisowym. Jeśli w trakcie jazdy nie zlicza Ci impulsów (pozycja 4, zaraz po chwilowym zużyciu paliwa), masz walnięty licznik, nie przelicza obrotów linki prędkościomierza na impulsy i dlatego źle pokazuje spalanie w trybie zwykłym.