Mógłby mi ktoś przedstawić procedurę ustawienia obrotów z wyciągnietym przyśpieszaczem, jak posiadam kilmatyzacje automatyczną . Dodam iż posiadam eko pompe, linka na swoim miejscu, brak śrubki od precyzyjnego ustawienia obrotów. Brak zwiększonych obrotów na wyciągniętym przyśpieszaczu.
Byłbym bardzo wdzięczny bo nigdzie nie moge znaleźć informacji jak wygląda to z klimatyzacją automatyczną, bo wiem że sie różni, tylko nie wiem w czym.
Witam panowie mój samochód to VW T3 Westfalia silnik 1,9 td od passata (podobno) ale do rzeczy mam taki problem : miałem wyciek z pompy i to dosyć spory z odpowietrzenia puszki LDA auto dobrze paliło zimne na świecach , ciepły palił ale po kilku sekundowym kręceniu więc był zdjęty kabelek z czyjnika temp i świece paliły zawsze więc nie było problemu
tak silnik chodził przed uszczelnieniem " onclick="window.open(this.href);return false;
tak silnik chodzi po uszczelnieniu " onclick="window.open(this.href);return false;
ale do rzeczy po powrocie od pompiarza silnik kopcił na czarno i klekotał jak by grała perkusja ale świetnie palił zimny na świecach i ciepły bez świec za to miał słabego kopa i ciągle gasł podczas ruszania ale ze względu na hałas silnika pojechałem na regulację teraz chodzi dobrze ma kopa ładnie rusza nie dymi ale bardzo źle pali i na świecach i jak jest ciepły bez świec muszę pokręcić parę sekund
Czy ktoś się orientuje co mu moze jeszcze dolegać , a dodam że wtryskiwacze (podobno też pompiarz wymienił) teraz twierdzi że mam podłączyć sterownik do tej pompy , czy to może być przyczyną ? przecież tego sterownika tam nigdy nie było ?
@zaprzal czy mógłbyś odświeżyć zdjęcie w pierwszym poście bo opis jest a zdjęcie się nie wyświetla
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
: śr sie 07, 2013 20:50
autor: patrys100
Witam wszystkich. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak ustawić wolne obroty w pompie boscha nr. 0460494062, bo ja nie mam pojęcia jak. chodzi mi o to że jak podniosę dawkę to ma wyższe obroty i nie wiem jak je zmniejszyć.
dodaje zdjęcie innej pompy która jest taka jak moja.
witam,zacznę od tego że mój aaz jest po modach typu; ciśnienie 1,1bar turbo garrett t2,zwiększona dawka paliwa, FMIC,boostpin,govermod,wywalony ogranicznik dawki paliwa,przelot.
przedwczoraj zrobiłem govermoda i obcialem ogranicznik dawki paliwa złożyłęm wszystko jak sie nalezy spowrotem według porady.Ale obroty były 1250 te granice wiec musiałem zmniejszyć dawkę paliwa
zmniejszyłęm i jest ok.obroty w sam raz.I tu nasuwa sie moje pytanie jak zwiekszyc dawke paliwa skoro juz wszystkie sruby od obrotow i wydatek szczatkowy jest wykorzystany?czyzby zle zlozenie oski gazu mialo na to wplyw ?podkreślam ze oske gazu ustawialem do skutku bo raz po odpaleniu auta obrotomierz do konca sunal albo spadaly powoli obroty ale to wszystko ominalem.prosze o pomoc to moj pierwszy temat z gory bardzo dziekuje.I jestem na kupnie garretta t3 posiada ktos na forum takie turbo ?
Panowie ostatnio wziąłem się za moją pompę bo ciekła no i korzystając z okazji zrobiłem gova, timing moda (dałem 3mm podkładke pod dekielek i wyjąłem coś koło 0.5 mm spod sprężyny). Jako że miałem silnik wyciągnięty powymieniałem uszczelki i inne pierdoły, jak również rozrząd. Teraz mam problem z odpalaniem na zimnym, silnik szarpie jakby miał za niskie obroty. Z wyciągniętym przyspieszaczem zapłonu jest lepiej al to nie to samo co było przed wyciągnięciem pompy, ale jak już się rozgrzeje to jest git. Pompa ustawiona na słuch przeze mnie. Czytałem na forum że poprawna wymiana paska rozrządu też ma wpływa na działanie silnika. No ja niestety nie bardzo przyłożyłem się do tego bo przerzuciłem tylko pasek bez odbijania koła wałka rozrządu ale czy to by mogło być przyczyną szarpania na zimnym silniku ???
Witam. Natknąłem się na te dyskusje i mam wrażenie, że parę osób ma tu jakieś pojęcie o kręceniu śrubkami w pompach wtryskowych
Może ktoś mi coś podpowie (?)
Rok temu robiłem remont kapitalny swojego VW T4 z silnikiem 2,4D. Dodatkowo silnik został uturbiony. Zamontowana została pompa wtryskowa od AUDI 100TD. Pompa była wczesniej regulowana i prosiłem o regulację zbliżoną jak do silnika VW T4 1,9TD. Przez pół roku było wszystko ok. Auto jeździło bardzo dobrze ( tylko lekko podniosłem dawkę ). Potem pompa uległa awarii i na jakiś czas założyłem starą ( oryginalną ). Pompę od AUDI znowu naprawiono ale kto inny regulaował ( serwis boscha ) i wyregulowali ją zgodnie z numerem czyli d AUDI 100TD. No i mam problem. Przy lekkim dodaniu gazu silnik powoli ( może i zbyt powoli ) zwiększa obroty, a jak dźwignia gazu odejdzie od śruby oporowej na jakieś 4 mm. to zaczyna sam wkręcać się na coraz to wyższe obroty. Próbowałem trochę kręcić dawką ( i tą śrubą oporową - wolnych obrotów? wydatku resztkowego? ) i objaw pozostaje. Zwiększa się jedynie jego nasilenie. Czy takie samoczynne wkręcanie się na obroty może wynikać z nieprawidłowej regulacji czy może zostało coś źle złożone tym razem? Może inaczej założono dźwignię gazu na ośce?
Rdauskas pisze:zaczyna sam wkręcać się na coraz to wyższe obroty
Rdauskas pisze:Może inaczej założono dźwignię gazu na ośce?
Właśnie,trzeba ją przestawić o 1 ząbek.
Później będziesz musiał ustawić dawkę i wydatek,bo jak masz ustawienia pod 1,9TD,to 2,4 nie pojedzie na tym.Będzie taki muł,że ledwie z miejsca ruszy.
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
: pn mar 03, 2014 09:53
autor: Rdauskas
Michał_1977 pisze:
Później będziesz musiał ustawić dawkę i wydatek,bo jak masz ustawienia pod 1,9TD,to 2,4 nie pojedzie na tym.Będzie taki muł,że ledwie z miejsca ruszy.
Tak właśnie było. Był mułowaty, że nawet turbiny nie chciał dopompować. Potem, po podkręceniu dawki było ekstra. Spróbuje ściągnąć do siebie pompiarza, który składał mi te pompę żeby przestawić tę ośkę.
Ustawienia pod 1,9TD miałem rok temu. Potem była ustawiona pod audi 100td. A teraz jest namieszane bo trochę kreciłem tymi śrubkami.
Dzięki za odp.
P.S.
Cos mi pompiarz sugerował, że aby przestawić dźwignie o 1 ząbek trzeba ściągać dekielek i zrobić "coś tam" pod deklem. Prawda to?