Strona 19 z 31

: pn mar 30, 2009 23:16
autor: imp
tomolowski pisze:Zalozylem sobie licznik z T4 bylo troche dlubania i kombinacji,szczegolnie z maskownica.
A oto efekt
W dzien
[url=http://images44.fotosik.pl/89/8486c7972ca1c316med.jpg]Obrazek[/URL]
I w nocy
[url=http://images40.fotosik.pl/84/fe48dfda60dd3684med.jpg]Obrazek[/URL]
Maskownice troche ciezko bylo rowno dogiac bo sie balem zeby nie popekala :grin:
Mają Can te zegary ?

: wt mar 31, 2009 20:26
autor: tomolowski
Tak,zegary maja CAN :grin:

: pt kwie 03, 2009 19:54
autor: DANIEL LHR
tomolowski pisze:Tak,zegary maja CAN :grin:
pochwal sie co dlubnoles zeby ruszyl obrotek

: pt kwie 03, 2009 20:26
autor: tomolowski
Musialem zastosowac canbus adapter.Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra.

: pt kwie 03, 2009 23:30
autor: sHpAaKu
tomolowski pisze:Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra
Nie rżnie cie na dystansie ani na prędkości?

: sob kwie 04, 2009 16:00
autor: tomolowski
sHpAaKu pisze:
tomolowski pisze:Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra
Nie rżnie cie na dystansie ani na prędkości?
Rznie,na 20km wychodzi ok.1km wiecej,sprawdzalem na dystansie praca-dom a predkosc zawyza o ok.10km/h.ale opuscilem wskazowke nizej i teraz jest mniej wiecej dobrze.
Tylko wkurza mnie to spalanie im wiecej jade tym mniej pali :grin:

: sob kwie 04, 2009 18:13
autor: sHpAaKu
Przekodować te zegary musisz albo koła podobne do T4 założyć. :bigok:

: sob kwie 04, 2009 23:06
autor: imp
Panowie ,z jakiej pomy przelozyć tą płytke z plywakiem do polo 6N 1995 1.3 ADX żeby na zegarach z mk4 paliwo wskazywalo poprawnie .Nie chce sie bawic w odginanie.Chce to zrobiż plug & play.

: sob kwie 04, 2009 23:41
autor: TheBiSHoP
nie będzie p&p. Nie przełożysz samej płytki bo ma inne wymiary. Ja pływak z mk4 i tak jeszcze grubo przerabiałem do mk2.

: ndz kwie 05, 2009 00:04
autor: imp
TheBiSHoP pisze:nie będzie p&p. Nie przełożysz samej płytki bo ma inne wymiary. Ja pływak z mk4 i tak jeszcze grubo przerabiałem do mk2.
A np z 6n po 98 r ?

: pt kwie 24, 2009 19:48
autor: tomolowski
Zmienilem licznik na taki bo ten z T4 zawyzal szybkosc i adapter zawyzal spalanie
Na razie licznik z benzyny przekodowany na tdi
Obrazek Obrazek Obrazek
Licznik jest na Can ale mozna go wylaczyc. :grin:
pozatym Predkosc wskazuje dobrze,a z wskaznikem paliwa jest to samo co w liczniku z mk IV.
Czyli trzeba zmienic plywak.
I wieczorkiem
Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz kwie 26, 2009 20:15
autor: imp
tomolowski pisze: Licznik jest na Can ale mozna go wylaczyc. :grin:
A czy do mk4 bez Can zaadaptował byś licznik z pełnym fisem i CAN i by to śmigalo ?

: pt maja 01, 2009 18:44
autor: DANIEL LHR
ile macie obrotów silnika przy predkosci 100km/h w golfie 1z na 5biegu ?
chce sobie dokładniej skalibrowac a nie mam narazie gps

: sob maja 02, 2009 10:32
autor: bradley
DANIEL LHR, zalezy od skrzyni. z ASD jest to minimalne ponad 2tys.