Strona 19 z 36

: czw sie 20, 2009 14:32
autor: Genesis72
Dzieki
Na tej malej srubie z tyluu alternatora (tak gdzie idzie chyba prad do wzbudzenia alternatora) jest troszke powyżej 14 volt
A na tej grubej srubie jest takie samo napiecie jak na akumulatorze

: pt paź 16, 2009 19:44
autor: RUMBA
kolega Goofi zrobił to wg mnie najprofesjonalniej w MK3;p brakuje mi obecnie jednej wtyczki żeby wpiąć się do fabrycznych kostek jednak po znalezieniu jego sposobu kostki idą w pudło do garażu i biorę się za jego patent;p gratulacje Goofi za rozwiązania...

: ndz lut 28, 2010 18:14
autor: baku250
Sorry ze odgrzewam, na aku mam 14,4 na zapalonych światłach a na zarowce 12,6 warto się bawić?? (lampy h1+h1)

: ndz lut 28, 2010 19:42
autor: MarcinWLKP
baku250, pewnie, że warto!! To prawie 2 volty przecież, różnica będzie widoczna gołym okiem :bigok:

: pn mar 01, 2010 16:30
autor: Tical
baku250 pisze:Sorry ze odgrzewam, na aku mam 14,4 na zapalonych światłach a na zarowce 12,6 warto się bawić?? (lampy h1+h1)
Spojrz na 9 strone tematu, napisalem tam ile mialem przed zalozeniem i ile po zalozeniu przekaznikow (na mijania i drogowych).
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=240

Sie nie zastanawiaj nawet czy warto, bo zdecydowanie TAK!

: wt mar 09, 2010 00:20
autor: grzegorz8319
Zastanawiałem się długo czy warto ale w końcu zapadła klamka. Nie żałuje tej decyzji mając największe badziewia poprawa jest zdecydowanie 100% polecam każdemu ja jestem bardzo zadowolony. Teraz czekam na kasę i kupuje lepsze żarówki i napisze co i jak.

: sob mar 13, 2010 15:14
autor: carrion
Tak czytam i czytam i mam wrażenie, że na jakimś węgierskim forum jestem :grin: Ni słowa nie rozumiem z tych dyskusji, głównie dlatego, że noga z elektryki jestem... Widzę jednak, że gra jest warta świeczki, niemniej jednak ja sie tego nie podejmę, bo i tak nie ogarnę sprawy. I pytanie:
Czy nie chciałby ktoś wykonać takiej instalacji z przekaźnikami świateł? Chodzi o tą, którą się podpina bez ingerencji w fabryczną instalację. Naprawdę chętnie bym coś takiego kupił...

: sob mar 13, 2010 16:05
autor: miś fazi
choćbyś miał zrobioną wiązkę , to i tak musisz zaingerować w fabryczną instalację , więc lepiej znajdź kogoś kto Ci to pomorze zrobić , i umie czytać po węgiersku :bigok:

: wt mar 23, 2010 17:00
autor: pinstonvw
To ja poprosiłbym raz jeszcze o konkrety. Mały misz masz się zrobił na forum. Czy zastosować 2 bezpieczniki i 2 przekaźniki czy też lepiej będzie jak zamontuje na każdy obwód po jednym, tzn 4 bezpieczniki i 4 przekaźniki? :bigok:

: wt mar 23, 2010 17:10
autor: grzegorz8319
Ja zrobiłem na 4 bezpiecznikach i 4 przekaźnikach zrobiłem dla własnego bezpieczeństwa ale wiem że i opcja 2 przekaźników działa z powodzeniem!

: wt mar 23, 2010 23:39
autor: Tical
4 przekazniki daja wieksze bezpieczenstwo w przypadku, gdy 1 sie uszkodzi, tracisz wtedy jedno swiatlo. Jak 2 przekazniki to zalezy jak podlaczysz, albo mijania pod 1 i drogowe po 2 albo stronami.
Ja zrobilem na 4 wlasnie dlatego, ze w razie awarii strace tylko 1 swiatlo.

: śr mar 24, 2010 11:39
autor: grzegorz8319
Zastosowanie 4 przekaźników to spory komfort w razie uszkodzenia jednego z nich dlatego będę polecał 4 przekaźniki plus wpięcie się w oryginalne wtyczki a nie rozcinanie instalacji bo zawsze jest jakiś margines bezpieczeństwa.

: śr mar 24, 2010 12:43
autor: pinstonvw
Super :bigok: dzięki wielkie za wyjaśnienie sytuacji. Zbieram pomału sprzęt i biorę się do roboty. Rozumiem też, że schemat z pierwszej strony forum jest jak najbardziej prawidłowy (4 przekaźniki).

[ Dodano: 27 Mar 2010 23:27 ]
No i zamontowane! Czuje się jakby moje autko odżyło :bajer: teraz to wszystko widzę w ciemnościach. Polecam i robię ukłony w stronę tych którzy to opatentowali.

: ndz kwie 04, 2010 13:46
autor: baku250
Założyłem przekaźniki różnica w napięciu była 2v. Efekt piorunujący, czas jakies 2 godz bardzo spokojnej pracy. Naprawde polecam ten zabieg.
PRZED
Obrazek
PO
Obrazek