Strona 17 z 31

: śr wrz 24, 2008 10:24
autor: bigozz
lokmen, to przebarwienia czy Ty naprawdę taką dyskotekę zrobiłeś w tych zegarach ? Kwestia gustu :D grunt że działają.

: śr wrz 24, 2008 21:00
autor: DANIEL LHR
witam
ja zalozylem do swojej golfiny zegary od octavi 98r z mfa 1,4 fis.
predkosc zawyza o ok 10km/h , spalanie sporo zaniza, musialem podciasgnac
dodatkowy kabel z szafy do ecu silnika zeby pokazywal zuzycie paliwa.
podlaczylem tez czujnik temp oleju ale moj licznik tego nie obsluguje niestety,
tak samo nie reaguje na zmiane kodowania tz nie mozna dopasowac dokladnie predkosci

: śr wrz 24, 2008 21:17
autor: greg
podlaczylem tez czujnik temp oleju ale moj licznik tego nie obsluguje niestety
zmień 4 cyfrę na 1 (kodowanie licznika) a 5 na 2

: czw wrz 25, 2008 19:50
autor: DANIEL LHR
poprobuje
teraz mam chyba 00140
szafa z 97-98r
dzieki

: wt paź 28, 2008 12:47
autor: eldorado84
witam czy takie zegary będą dobre do mojego ??? Ja mam 1.9TD (nie tdi)
http://moto.allegro.pl/item469113003_li ... di_97.html

: śr paź 29, 2008 15:51
autor: Bolo GTI
Mam pytanie odnosnie przejsciowki. Czy piny 7,9,24 z wtyczki niebieskiej musza byc podlaczone kazdy do 1,3,5 z kostki mk3?
Jeli chodzi o MFA, to tylko 2 kable z kostki zielonej 23,25? Czy przelacznik trybu MFA chwilowe, srednie bedzie dzialal?

Pozdrawiam

: pt lis 14, 2008 13:29
autor: Marko18
Witam koledzy
moje autko to Golfik III variant 1.9 TDI 90KM 1995r elektryka szyb,lusterek,klima
dwie poduchy,ABS ,elektr reg świateł ,elektr szyber.
mam pytanka
1.z jakiej IV najlepiej podpasować zegary jaki nr.i czy szukać z mfa u mnie mfa nie ma ale mogę zaszaleć ?
2.jaką wersją vaga mogę w moim przypadku zaadoptować zegary i wyłączyć zbędne
lampki
proszę o odpowiedz pozdrawiam

: pt lis 14, 2008 20:13
autor: TheBiSHoP
przeczytaj cały temat to znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania

: pt lis 14, 2008 20:26
autor: greg
Marko18 pisze:z jakiej IV najlepiej podpasować zegary jaki nr.i czy szukać z mfa u mnie mfa nie ma ale mogę zaszaleć ?
z diesla z numerem środkowym 919 - możesz dać z MFA czy z FIS - czy wyskalowany będzie do 220 czy do 260 to nie jest problem
Marko18 pisze:jaką wersją vaga mogę w moim przypadku zaadoptować zegary i wyłączyć zbędne
lampki
3.11

: pn sty 19, 2009 10:00
autor: Bolo GTI
Bolo GTI pisze:Mam pytanie odnosnie przejsciowki. Czy piny 7,9,24 z wtyczki niebieskiej musza byc podlaczone kazdy do 1,3,5 z kostki mk3?
Jeli chodzi o MFA, to tylko 2 kable z kostki zielonej 23,25? Czy przelacznik trybu MFA chwilowe, srednie bedzie dzialal?
Pomoze ktos?

: śr sty 21, 2009 17:29
autor: stefany
z tego co poczytalem to zeby zalozyc licznik od mk4 do mk3 pomijajac elektryke trzeba pobawic sie troche z oslona i samymi zegarami zeby nie bylo szpary u gory wynikajacej odwrotnym wygieciem licznika.
moje pytanie jest nastepujace czy myslal ktos nad montazem licznika od vw t4. licznik jest tej samej wielkosci jak w mk4 roznica polega tylko na tym ze mk3 i t4 maja taki sam ksztalt szybki wygiecia.

czy ktos z szanownego grona kolegow przymierzal cos takiego ?


:gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora:
no to sprawa juz jest jasna . z braku odpowiedzi na moje pytanie smie twierdzic ze nikt nieprzerabial tego tematu bo przeciez by ktos odpowiedzial
moge napisac z czystym sumieniem ze licznik vw t4 pasuje zdecydowanie lepiej niz ten z golfa 4. niema zadnej szczeliny u gory nietrzeba ciac ramki tylko delikatnie ja rozciagnac na boki bo przyslania delikatnie obrotek i predkosciomierz.
ale zadnego ciecia ramki no i licznika :okej:


tak mi wyszlo

Obrazek


jeszcze musze dopiescic ramke ale to z czasem

: pn lut 02, 2009 16:00
autor: Bolo GTI
A jak ma sie sprawa zegarow w MK3 VR6? Trzeba szukac od MK4 V6 czy beda pasowaly inne wyskalowane do 260km/h i 7000 obr?

Pozdrawiam

: pn lut 02, 2009 16:37
autor: sHpAaKu
Z T4 chodzą troche drożej i prawie wogóle nie ma dla benzyny.

: pn lut 02, 2009 17:20
autor: tomolowski
stefany pisze:z tego co poczytalem to zeby zalozyc licznik od mk4 do mk3 pomijajac elektryke trzeba pobawic sie troche z oslona i samymi zegarami zeby nie bylo szpary u gory wynikajacej odwrotnym wygieciem licznika.
moje pytanie jest nastepujace czy myslal ktos nad montazem licznika od vw t4. licznik jest tej samej wielkosci jak w mk4 roznica polega tylko na tym ze mk3 i t4 maja taki sam ksztalt szybki wygiecia.

czy ktos z szanownego grona kolegow przymierzal cos takiego ?


:gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora: :gora:
no to sprawa juz jest jasna . z braku odpowiedzi na moje pytanie smie twierdzic ze nikt nieprzerabial tego tematu bo przeciez by ktos odpowiedzial
moge napisac z czystym sumieniem ze licznik vw t4 pasuje zdecydowanie lepiej niz ten z golfa 4. niema zadnej szczeliny u gory nietrzeba ciac ramki tylko delikatnie ja rozciagnac na boki bo przyslania delikatnie obrotek i predkosciomierz.
ale zadnego ciecia ramki no i licznika :okej:


tak mi wyszlo

[url=http://images27.fotosik.pl/318/96171673b5e066d1m.jpg]Obrazek[/URL]


jeszcze musze dopiescic ramke ale to z czasem
Kolego a jak wyglada sprawa z wskaznikiem paliwa?Trzeba duzo grzebac?
Sa tez przeklamania w predkosci tak jak w zegarach z mk IV?