Strona 17 z 45

: pn kwie 02, 2007 23:08
autor: kotem
Fello.w pisze:Enoo - jak bezpśrednio pod cewkę, to w niej musi byc przetwornik, bo dawałaby impulsy, a nie napięcie :-k
No dobra - czekam na fotki.
W środę będę mył samochód więc zobaczę jak to jest podłączone.

: pn kwie 02, 2007 23:23
autor: Mac_Abra
Udało mi się w końcu kupić zegarki (60PLN, stan OK, naprawiane ze dwie ścieżki). Na razie podłączyłem tylko na próbę żeby sprawdzić - wszystko działa - ale ponieważ chcę zmienić podświetlenie, to postanowiłem póki co wsadzić stare a w tym czasie spokojnie wykonać mod ;) (tylko licznik zamieniłem, co prawda ma inny indeks ale to tylko na jakiś czas, zresztą 950 raptem trochę zaniża więc nie jest źle). Mam jeden problem - nie działa podświetlenie :/ Nie mam pojęcia czemu (deska się świeci), mam nadzieję, że to nic poważnego.

Wnioski: rozbieranie deski to nic przyjemnego, ale w porównaniu z montażem linki prędkościomierza to jest jeszcze pikuś... !!!

Acha, zginęła mi jedna śrubka mocująca zegary, ktoś może wie, czy łatwo dokupić i jeśli tak, to o co pytać w sklepie? Bo siakaś niestandardowa chyba. W każdym razie mniejsza niż te od deski niestety :(

Achaaa nr2 - czy ktoś wie coś nt. demontażu schowka po prawej stronie? Czy można odkręcić coś w środku tak, żeby można było wsadzić łapę i np. wetknąć antenę w radio? (kabel jest tak krótki że to chyba jakiś żart!)

: wt kwie 03, 2007 10:25
autor: Fello.w
Wnioski: rozbieranie deski to nic przyjemnego, ale w porównaniu z montażem linki prędkościomierza to jest jeszcze pikuś... !!!
Po 4ch razach wchodzi, że tak powiem, w krew :P Łatwiej się linkę zakłada, jak wyciągniesz ją w stronę kabiny, a później (po założeniu zegarów) dopchniesz przez otwartą maskę.
Acha, zginęła mi jedna śrubka mocująca zegary
Mi zginęła - olałem - nic nie skrzypi, nie krzywi się... jest w porzo na jednej (na razie się nie stresuj ;))
Achaaa nr2
Kabel anteny się pewnie zaplątał gdzieś, jeżeli nie był skracany - normalnie jest duuugi. Może łatwiej będzie wetknąć go jak włożysz łapę przez panel nawiewu... (?)

Pozdro!

: pn kwie 16, 2007 15:14
autor: kojot
witam wszystkich .
Panowie mam golfa II 1,6 pn 90r wersja MODA jaki powinien być indeks prędkości bo chce wymienic licznik z zegarem na obrotomierz a nie wiem czy nie jest namieszane proszę o rade. Ja mam z zegarkiem i mam indeks 950 i prędkościomierz wyskalowany do 200

: pn kwie 16, 2007 15:23
autor: Smaczny
kojot, 950 :)

: pn kwie 16, 2007 15:33
autor: kojot
dzięki a jaki kupić bo z obrotomierzem widziałem na allegro ale wyskalowane do 220 i na jedną kostkez indeksem 950 tak jak u mnie a powiedz mi czy jest jakas rużnica bo trafiałem na licznik z jedną kostka raz biała a raz czarna to jest jakaś ruznica

: pn kwie 16, 2007 21:38
autor: adi87
kojot, nie ma zadnej roznicy. jedna to jedna niewazne czy biala czy czarna :bigok:

: wt kwie 17, 2007 23:24
autor: hasek
czesc
wpadły mi w ręce zegary od VR'a i w związku z tym mam pytanie czy podejdą one do MK3 2.0 8V silnik ADY..
słyszałem od kumpla iż będzie przekłamanie na obrotomierzu ze względu na różną ilość cylindrów..
ktoś robił taki przeszczep już? w tym temacie znalazłem 2 sprzeczne teorie :kac: co prawda dotyczyło to 1.4 ale gary są 4.
ygd pisze:
kolo711 pisze:Czesc jestem nowy na forum :bigok:

Mam pytanie posiadam Golfa 3 1.8 GL i chce zalozyc obrotomierz zamiast tego zegarka ale niewiem jak sie za to zabrac czyli jaki kupic ,jak podlaczyc itd. Czytalem wasze posty wczesniej i wiem juz ze potrzeba mi obrotomierza na 7000 obr.Moze ktos ma ta wersje golfa i zalozony obrotomierz ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi:) :pub:
Musisz kupić całe zegary, tak jak to jest napisane na początku posta... najlepiej licznik wyskalowany do 220, obrotomierz do 7000...
Podłączysz bez problemu, po prostu przełożysz zegary, podepniesz jedną wtyczkę. Możesz też kupić zegary z GTI (wyskalowanie do 240, albo z VR6 do 260), ale komputer pokładowy nie będzie ci działał, reszta tak.
i
djtom pisze:
Czy do golfa 3 1.4 na mono wtrysku rok 1992 można dostać deskę z obrotomierzem jeżeli tak to wystarczy ją tylko p[odłączyć.
tak i nie deskę tylko sam licznik.
nie trzeba nic przerabiac. licznik do 260 (od vr6) i od diesla (obrotek do 5000) nie bedzie działał. kazdy inny tak.
dzięki za wszelkie wskazówki :kufel:

: śr kwie 18, 2007 15:11
autor: ygd
Obrotomierz musi być z tej samej liczby cylindrów... ten z vra będzie w 8v źle pokazywał i na odwrót, aczkolwiek można to jakoś zaadaptować, ale raczej się nie opłaca.

: śr kwie 18, 2007 18:34
autor: hasek
nie działa poprawnie!! sprawdzone!!
zamiast 1tyś. obrotów pokazuje niecałe 5tysi.

: pt kwie 20, 2007 12:31
autor: losblancos
U mnie podłaczylem zegar z obrotomierzem od diesla(nie od tdi-sprawdzilem) to niestety nie chce dzialac-obrotomierz wychyla sie maksymalnie i nie wraca.
Zadzwonilem do warszattu trudniacego sie lelektromechanika-powiedziano mi ze moze nie dizalac bo mam jakis tam stary typ alternatora.
Fak-140zl w tylek moge sobie wsadzic!!!

: sob kwie 21, 2007 11:11
autor: pomyslowy
ja mam 1,8 90KM ABS,licznik bez MFA.kupiłem zegary z jedną kostką podłączeniową (MFA)- prędkościomierz do 260, obrotomierz do 7000, nie mam tylko manetek.zamierzam to włożyć na próbę w pierwszy weekend majowy. czy będzie działało to zobaczę.
czy może ktoś ma schemat jak podłączane są manetki , chcę zrobić to bez wymiany manetek na przełącznikach i przyciskach.

: sob kwie 21, 2007 14:23
autor: Klamek
juz tu chyba było gdzieś, ale zobacz tu
http://vw2.info/vwforum/pinout_jeden_wtyk.htm

: sob kwie 21, 2007 16:03
autor: pomyslowy
to widziałem, mi chodzi o manetki. jak podpiąć wyłaćzniki, przełączniki czy podobne,żeby nie kupować manetek z MFA, drogie.