Strona 15 z 33
: pt lis 09, 2007 16:17
autor: gniochu
czy moglby mi ktos odpowiedziec na pyatnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
??
: pt lis 09, 2007 16:23
autor: wójaszek
gniochu pisze:czy moglby mi ktos odpowiedziec na pyatnie ??
smiało kupuj masz klary i jest OK tylko szukaj zestawu HID pod żarówki H4 tak jak to zrobił k3fir i bedzie GIT
: pt lis 09, 2007 17:17
autor: Condi
Tez bym sobie zakupil taki zestawik tylko jedynie co mnie powstrzymuje to "niebiescy"aby mi nie skonfiskowali dowodu rej.
: pt lis 09, 2007 18:05
autor: zajac
nie skonfiskuja jak sie czepia to zakladasz w 3 min normalne zarowki i juz
to masz to szczescie ze mozesz ja nosze okulary wiec na moge sobie fundnac takich bo w nocy bez moich brylek slabo widze
wujaszek ja tez jezdze nisko -70 i tez siedzonko mam opuszczone ale tez z zestawem mniej oslepiam bo nie dosc ze nisko to jeszcze lampy sa troche obnizone zrobilem tak ponad 1000km i jeszcze nikt nie mrugal ze go razi
: sob lis 10, 2007 01:08
autor: gniochu
smiało kupuj masz klary i jest OK tylko szukaj zestawu HID pod żarówki H4 tak jak to zrobił k3fir i bedzie GIT
mowisz ze bedzie dobrze?? A te zestawy BI??
: wt lis 13, 2007 21:20
autor: wozo
co byscie polecili z obecnie dostepnych zestawow HID ? ( alegro )
ktore zestawy stanowczo odradzacie ?
: ndz lis 18, 2007 02:32
autor: gniochu
i jaka barwe?? 6000k?? czy moze wiecej?? a moze mniej??
: ndz lis 18, 2007 12:08
autor: _zakix_
gniochu pisze:i jaka barwe?? 6000k?? czy moze wiecej?? a moze mniej??
6000 Jest idealna
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: ndz lis 18, 2007 12:40
autor: Goofi
gniochu pisze:i jaka barwe?? 6000k?? czy moze wiecej?? a moze mniej??
4300K jest idealna
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: ndz lis 18, 2007 15:18
autor: tjwasiak
IMO 6000K bliższa jest tzw. "światłu dziennemu" niż 4300K, a ponadto posiada walory "gadżeciarsko-szpanerskie"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja zdecydowanie skłaniam się ku 6000K, które jest standardową barwą montowaną w praktycznie wszystkich autach europejskich. Fakt zmiany koloru świecenia (w stronę fioletu) wynika ze zużycia żarników i być może dlatego niektórzy sugerują że w "grubych furach" montują wyższe - po prostu w starszych autach żarniki są już w pewnym stopniu zużyte.
: ndz lis 18, 2007 15:49
autor: Goofi
tjwasiak pisze:IMO 6000K bliższa jest tzw. "światłu dziennemu" niż 4300K
Glupoty gadasz, wcale nie jest blizsze bo swiatlo dzienne ma okolo 5000-5500K a w dzien pochmurny nawet mniej
tjwasiak pisze:a ponadto posiada walory "gadżeciarsko-szpanerskie"
Akurat to jest najmniej wazne a nawet moze byc wada, jak zaczniesz szpanowac przed policja, co moze sie skonczyc zabraniem dowodziku
tjwasiak pisze:6000K, które jest standardową barwą montowaną w praktycznie wszystkich autach europejskich.
Ciekawe... ja slyszalem, ze 4300K i 5000K
Pare osob z forum kupowalo 6000K a potem mowilo, ze wolalo by kupic 4300K
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: ndz lis 18, 2007 20:50
autor: Dj Darecki
Goofi pisze:Pare osob z forum kupowalo 6000K a potem mowilo, ze wolalo by kupic 4300K
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Ja po zakupie 6000K wybrał bym teraz 8000K :green_fuck:
wozo, Kup taki co nie zakłóca radia i CB , a kolor dobierz wg siebie
PozdrO
: wt lis 20, 2007 21:25
autor: gniochu
a moglby mi ktos wytlumaczyc o co w tym chopdzi??
W sprzedaży można spotkać 4 rodzaje xenonów H4 :
1 - pojedyńczy xenon do reflektorów w których występują dwie niezależne żarówki/xenony np: H4 + H7 lub H4 + H1.
2 - Bi-xenon z pojedyńczym xenonem z ruchomą przesłoną realizującą zmianę kąta świecenia tzw. Hi/Lo.
3 - Bi-xenon z pojedyńczym xenonem + halogen w tej samej oprawie.
4 - Bi-xenon z podwójnym xenonem - osobny xenon do świateł mijania i drogowych.
Nasz zestaw to Bi-xenon Hi/Lo - czyli pojedyńczy xenon z ruchomą przesłoną,
za pomocą której następuje zmiana świateł z drogowych na mijania i odwrotnie.
: śr lis 21, 2007 01:46
autor: zajac
gniochu pisze:1 - pojedyńczy xenon do reflektorów w których występują dwie niezależne żarówki/xenony np: H4 + H7 lub H4 + H1.
czyli jest zarnik ksenonowy jako swiatla mijania a dlugie masz na zwyklej zarowce w drugim kloszu np jak w mk3 albo na 4 lampach w mk2
gniochu pisze:2 - Bi-xenon z pojedyńczym xenonem z ruchomą przesłoną realizującą zmianę kąta świecenia tzw. Hi/Lo.
tu sw mijania i drogowe sa realizowane na 1 zarniku ksenonowym tylko przeslona zaslania dol lampy kiedy jedziemy na sw mijania albo gore jak wlaczamy dlugie
gniochu pisze:3 - Bi-xenon z pojedyńczym xenonem + halogen w tej samej oprawie.
tu zarnik i halogen sa jako "jedna"zarowka tyle ze mijania sa na ksenonie a dlugie na zwyklej zarowce ktora jest wpieta pod zarnikiem
gniochu pisze:4 - Bi-xenon z podwójnym xenonem - osobny xenon do świateł
mijania i drogowych
tego nie trzeba tlumaczyc