Strona 15 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw wrz 16, 2010 16:12
autor: Mihas26
Witam
mam pytanie ile by wyniosła mnie przeróbka 16v na digifanta

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw wrz 16, 2010 19:22
autor: Sołtys77
Wiązka, komp, czujniki to kiedyś był koszt około 1 tys. - nieraz opłaca się cały silnik kupić wraz z osprzętem to odpada problem z kompletowaniem.

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz sty 02, 2011 21:30
autor: daro81
Nadszedl czas i na mnie z digifantem do silnika 9A .
Generalnie mam obawy czy se poradze ,ale chyba dam rade.Najbardziej mnie martwi sprawa tej listwy bo nie mam jako takich mozliwosci przerobienia listwy,ale podobno pasuje jakas listwa bez przerobek tak?I jak z tym regulatorem bo nie znalazlem wkoncu w temacie porady jak go tam zrobic na te 3,5 ?
Mam zamiar wstawic calosc od silnika PF .
Jak wstawie caly zestaw to rozumie ze auto powinno odpalic bez problemow tak?? czy trzeba przed cos stroic??

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz sty 02, 2011 23:25
autor: smokatsu84
@daro81
listwa elegancko podchodzi od vw/audi 1.8 20v plus do tego trzeba dotoczyć przedłużki, co do regulatora to pewnie kupisz go z listwą i tam jest 4 bar-owy , co do przerobienia to nie czytasz uważnie imadło i manometr jest potrzebny, jak sterownik masz od PF-a to nic tam nie postroisz a auto jak dobrze wszystko podepniesz powinno działać

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn sty 03, 2011 00:35
autor: stonebridge69
daro81, listwa od 1.8T i do tego przedluzki trzeba dorobic.Jakby co mam namiar na chlopaka,ktory mi dorabial. :hmm:

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn sty 03, 2011 20:03
autor: daro81
oki dzieki Panowie.
stonebridge69jak juz bede montowal to sie odezwe jakby co do Ciebie :pub:

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob sty 15, 2011 01:03
autor: Lucki
Witam, koledzy przeczytałem cały post i w końcu nie dowiedziałem sie konkretnie jak jest z digi2 od 2e w 9a. Listwa inna, coś z przepustnicą i co dalej ?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob sty 15, 2011 22:15
autor: dogu18
witam

mam pytanie czy dało by się digifanta wsadzić do audi 2.3 litra 5 cylindrów?? i czy ktoś już kiedyś to robił i z jakim efektem??

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt sty 18, 2011 20:52
autor: MAREK 74
da się podobne problemy jak w np pl/kr

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn sty 24, 2011 15:24
autor: t1omek
No włąsnie też się zastanawiałem nad Digifantem II w silniku 2.3 NG. Jakby nie patrzył to silnik jak PF tyle że na wyposażeniu jeden gar więcej i zasilany wtryskiem mechanicznym. Jedyne co mnie zastanawia to czy wyjście wtryskiwaczy da rade obciążyć pięcioma wtryskiwaczami. Co wy na to może dokładnie ktoś napisać jakie ewentualne zmiany należało by poczynić by zamontować digi w 2.3 NG? Pozdro!

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz lut 06, 2011 08:39
autor: butcher85
witajcie jestem nowy i mam taki problem najlepiej by było jak by ktoś kto się zna na takich sprawach podał numer tel było by mi łatwiej mam silnik 2.0 16v 136ps ktoś wsadził digi nie wiem jakie bo jeszcze nie sprawdzałem problem jest taki udało nam się go uruchomic ale daje zarąbiście dużą dawkę paliwa w rezultacie strzela ogniem z wydechu na pół metra ;) ktoś listwe przedużył ale nie dał zaworu ciśnieniowego na niej i ile zapodają obie pąpki ciśnienia tyle jest na listwie pomocy proszę o szybką odpowiedz

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz lut 06, 2011 08:50
autor: butcher85
witajcie jestem nowy i mam taki problem najlepiej by było jak by ktoś kto się zna na takich sprawach podał numer tel było by mi łatwiej mam silnik 2.0 16v 136ps ktoś wsadził digi podobno z g60 problem jest taki udało nam się go uruchomic ale daje zarąbiście dużą dawkę paliwa w rezultacie strzela ogniem z wydechu na pół metra ;) ktoś listwe przedużył ale nie dał zaworu ciśnieniowego na niej i ile zapodają obie pąpki ciśnienia tyle jest na listwie pomocy proszę o szybką odpowiedz

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz lut 06, 2011 10:59
autor: butcher85
po sprawdzeniu jest to digi I z silnikiem 9A po przekręceniu kluczyka nie świecą się kontrolki w zegarach świeci tylko kontrolka od tem wody pompki też się nie załanczają ale iskra na świecach jest po podpięciu pąpek po za układem korek odpalił co może byc a no i wcześniejszy problem z ciśnieniem paliwa pomocy :kac:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt mar 11, 2011 10:28
autor: ptasior127
Panowie jak to jest z gniazdami pod wtryski od df? Rozumiem ze oryginalne z kolektora od 16V trzeba wykręcić imbusem i wkręcić inne z jakiego auta powinny być ma ktoś może nr takich gniazd bo etka mi nie chodzi na viscie. Jak to jest z kolektorem od abf-a można go zastosować zamiast tego od 9A\KR? czy gniazda od ABF podejdą do kolektora od 9A/KR ?