Strona 15 z 20

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr lut 17, 2016 19:37
autor: marcinas1983
Michał_1977, nigdzie nie przywaliłem... AFN wzdłużny ma inny blok od AFN'a poprzecznego... nie wierzysz to sprawdź sam... nie mam dzisiaj nastroju na żarty... oto zdj...

AFN passat B5

Obrazek

AFN golf 3

Obrazek

Zabawa z cyklu... znajdź różnicę. Gdybym o tym nie wiedział to bym nie wypisywał pierdół... ale znam osobę, która przez to przechodziła i się lekko zdziwiła, że AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr lut 17, 2016 22:18
autor: raju pce
Czyli reasumując do silnika AFN z passata b5 nie będzie mi pasować obudowa pompy wody, a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: czw lut 18, 2016 08:40
autor: Michał_1977
marcinas1983 pisze:AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.
A to Hitlersyny... :panna:
Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
Ja pierdziu,idę popatrzę co ja to składam,bo może wsadzę kupę siana i roboty,a potem do Zielonego nie wejdzie :banghead:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: czw lut 18, 2016 08:56
autor: Dziku VR6
Tez potwierdze ze są spore roznice w tych obydwu AFNach.
jak cos to mam dwa zdrowe słupki z poprzecznych (golf3.passat b4)

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: czw lut 18, 2016 10:56
autor: marcinas1983
Tutaj filmik przedstawia właśnie szlifmoda, który znajomy musiał przeprowadzić, żeby załozyć osprzęt od silnika poprzecznego do wzdłużnego. Odtwórzcie sobie koło 2:31 i zobaczcie co trzeba zrobić:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y98kYwKE8tM[/youtube]

Problem polega na tym, że obudowa pompy wody wtedy nie trzyma się na wszystkich śrubach z tego co pamiętam.
raju pce pisze:a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III
tak reszta powinna podejść.
Michał_1977 pisze:Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
uwierz mi też w to nie chciałem wierzyć... że afn wzdłużny to nie ten sam blok co afn poprzeczny :helm: .

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt lut 19, 2016 00:24
autor: raju pce
Czyli wychodzi na to że trzeba kawałeczek odlewu przeszlifować i będzie gitara :)

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 11, 2016 22:02
autor: PiterMK95
Witam panowie, mam pytanie bo mam zamiar teraz kupić amorki gwint, ale też w niedalekiej przyszłości myślę nad swapem w moim mk2.
I pytanko jak zrobie swapa to ten gwint do wymiany na jakieś lepsze amorki czy mogą zostac?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: sob mar 12, 2016 09:19
autor: mskostek
Mogą zostać

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz mar 13, 2016 21:46
autor: PiterMK95
A półosie z golfa 4 do gofla 2 podejdą? wtedy wiem, że odrazu bym musiał dać wtedy amorki tarcze zwrotnice z golf 4 czy coś jeszcze?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz mar 13, 2016 22:32
autor: mskostek
Zacznijmy od początku. Z czego silnik i skrzynia ?

Ponawiam pytanie . Gdzie wpiąć te wtyczki i od czego one są ? Wychodzą z instalacji silnika

1
Obrazek

2
Obrazek

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn mar 14, 2016 11:47
autor: Lukassso
Kostki przyłączeniowe charakterystyczne do stosowanych "szyn zbiorczych" w młodszych modelach VAG (Golf mk3, Seat Ibiza II, Cordoba I itp). W Mk2 /A2 trzeba takie szyny (złącza elektryczne) dołożyć lub wypiąć wsuwkę z obudowy i przepiąć do kości z tyłu skrzynki elektrycznej.

1. Przewód szary z niebieskim paskiem, plus podświetlenia. Możesz spróbować wpiąć w kość D / wtyk 12 (powinien być wolny).
2. Przewód zielony z czarnym paskiem, sygnał z ECU od obrotomierza. Wpiąć w kość G1 / wtyk 12 (wykonać jeśli masz zegary z mk3).

(mam nadzieję, że dobrze patrzę po zdjęciu i w zielonej jest faktycznie zielono/czarny a nie czarno/zielony, bo to różnica). Czarny z zielonym paskiem to sygnał prawego kierunkowskazu.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt mar 15, 2016 12:35
autor: gum_rbr
PiterMK95, co ty z mkII chcesz golfa 4 zrobić,to jest na temat AFN i 1Z.Jeśli planujesz robić swapa na AFN wystarczy przeczytać temat na 1 Stronie. Pozdrawiam :)

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt mar 15, 2016 14:18
autor: PiterMK95
Czy taki silnik z AFN będzie lepszy od takiego AUY(z forda galaxy)??

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 16, 2016 19:03
autor: mskostek
Kolejny problem. Wszystko podpięte silnik kręci ale nie odpala . Układ paliwowy odpowietrzony przekaźniki 103,109 załączają się. Napięcie na grzanie świec idzie .Gdzie dalej szukać . Czy zegary mają coś wspólnego z odpalaniem . Bo nie chciał bym montować licznika z golfa 3 do golfa 2 . Ktoś miał podobny przypadek ??