Strona 15 z 24

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: ndz maja 15, 2011 14:23
autor: michalqqr
misio127 pisze:Może to wadliwy czujnik??
sprawdź jego rezystancję

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: pn cze 27, 2011 15:17
autor: nosboR
podłączyłem manetkę, licznik, oczywiście wiązki (także tą do komputera) i po wciskaniu mfa nic się nie zmienia. Ciekawi mnie to że sprawdzałem napięcie w kostce gdzie łączy się wtyczka z manetki z wiązką i na żadnym przewodzie go nie ma...

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: pn cze 27, 2011 17:43
autor: miś fazi
bo tam nie ma być żadnego napięcia , wszystko polega na podawaniu masy w cztery piny zegara , a właściwie to w trzy bo jeden pin T28/5 już jest masowany kabelkiem brązowo- białym wychodzącym z przełącznika MFA , zegar masz na 100 procent pewny ?

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: wt cze 28, 2011 19:50
autor: nosboR
właśnie że nie wiem co z tym zegarem, kupiłem go na forum, nie miał przedniej szybki i do tego numery dpn się nie zgadzają. Myślę kupić zegar pod mój silnik ale wydaję mi się że coś mimo wszystko powinno się zmieniać. Dobrze że napisałeś mi o tym napięciu bo pewnie szukałbym dziury w całym. Póki co nie mam pomysłów. Nie mam czujnika temp. powietrza i oleju ale dowiedziałem się że bez tego także powinny zmieniać się funkcje na zegarze.

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: śr cze 29, 2011 09:59
autor: miś fazi
wszystko się zgadza , ale jak masz uszkodzony licznik , to lipa, DPN choć się nie zgadza to MFA i tak powinno działać , kolego ludzie robią różne myki , zakładają tarcze z symbolami do MFA do zegarów które tej funkcji nie mają , można to sprawdzić rozbierając zegar i na płycie głównej przy krawędzi płytki jest wytrawione tak samo jak ścieżki , napis MFA

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: śr cze 29, 2011 14:55
autor: michalqqr
miś fazi pisze:można to sprawdzić rozbierając zegar i na płycie głównej przy krawędzi płytki jest wytrawione tak samo jak ścieżki , napis MFA
albo wymusić zapalenia wszystkich segmentów wyświetlacza w ukrytych opcjach :D

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: śr cze 29, 2011 17:19
autor: nosboR
zaraz go rozbiorę i poszukam tego napisu... wolałbym żeby rzeczywiście ten licznik był "podrobiony" wtedy wiedziałbym że wina tkwi właśnie w nim a nie w jakiś pierdołach

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: ndz lip 10, 2011 12:04
autor: maciek11
Mam pytanie jakie powinien posiadac oznaczenia zegar pod MFA, czy są jakieś na obudowie czy tylko po rozebraniu widac, pytam bo chce zrobic tą przeróbkę i czeka mnie poszukiwanie takiego zegara albo mam już przystosowany.

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: sob lip 16, 2011 00:59
autor: szyszka1981
mam taki problem ze nie pokazuje mi spalania tylko dwa zera,szybciej miałem podłączone w 1.6 ABU mfa a teraz robiłem przekładke silnika na aft z cała kompletna instalacja,wszystko inne funkcje pokazuje normalnie tylko spalania nie a instalacja była ori z mfa

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: sob lip 16, 2011 12:13
autor: nosboR
Może wpiąłeś się do komputera nie pod ten pin co trzeba. Tak jak pisał wcześniej michalqqr w silniku AFT trzeba podpiąć się do komputera pod 10 pin

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: sob lip 16, 2011 12:17
autor: michalqqr
szyszka1981 pisze:mam taki problem ze nie pokazuje mi spalania tylko dwa zera,szybciej miałem podłączone w 1.6 ABU mfa a teraz robiłem przekładke silnika na aft z cała kompletna instalacja,wszystko inne funkcje pokazuje normalnie tylko spalania nie a instalacja była ori z mfa
w AFT sygnał spalania wychodzi z 10 pinu sterownika a nie jak w poradzie dot. benzyny z 27 sprawdź to :D

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: sob lip 16, 2011 15:09
autor: szyszka1981
nie wpinałem zadnego osobnego kabla bo była ori wiązka z mfa,dzisiaj patrzyłem do wiązki komputera i wychodzi fioletowo biały kabelek z 10pinu i ten sam kabel wchodzi do skrzynki tylko nie wiem w której kostce

sprawdzałem wszystko i jest tak jak ma byc po odpaleniu sa poziome kreski na wyświetlaczu a po przejechaniu kilkuset metrów pojawiaja sie zera,może ma na to wpływ emulator który zamontował mi elektryk?

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: wt wrz 13, 2011 23:11
autor: s1ml0k
Witam. Mam golfa III 1.9 TDi (AHU) i mam pytanko: czy mogę się podpiąć przewodem od czujnika temperatury oleju do pinu 17 w liczniku i czujnika temperatury zewnętrznej do pinu 1 i 19? W pinoucie na forum znalazłem że te piny od tego są ale może trzeba w skrzynkę bezpieczników jednak? I jeszcze jedno pytanko: po podpięciu czujników i pinu 26 z licznika do 9 w komputerze i manetki do skrzynki bezpieczników to będzie już wszystko i MFA będzie działać?

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

: pt wrz 30, 2011 20:46
autor: s1ml0k
Witam ponownie. Jak w poprzednim poście napisałem, tak też zrobiłem. Spalanie mi pokazuje i temperaturę zewnętrzną też. Czujnik temperatury oleju miałem fabrycznie wkręcony i podpięty ale temperatury nie pokazuje. Mam jeden problem, ponieważ czujnik temperatury zewnętrznej cały czas pokazuje temperaturę z kosmosu. Jest teraz około 15 stopni u mnie a czujnik pokazuje 40-45 stopni. Jest to zamiennik i może to jego wina?