Strona 14 z 31

: wt sie 21, 2007 15:09
autor: duudii
bigozz pisze:No i kupa :(
ja mam tą płytkę w poziomie i wygięcie wystarczyło u Ciebie będzie problem.

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 17:59 ]
ale jest sposób przewód ten niebieski przelutuj w miejsce zaznaczone kółkiem :>

[url=http://images24.fotosik.pl/64/1d097acc6901f112med.jpg]Obrazek[/URL]
zrobione a walczyłem z tym ze 2-3 godziny.
Najpierw pojechałem rowerem do kumpla razem z pływakiem przylutował mi tak jak miało być ,wg twojej instrukcji
wróciłem i niestety przy wkładaniu odpadł drucik ....
Znowu na rower do kolegi znowu mi przylutował z tym ,że przylutował cynę o kilka żeberek wyżej żeby się lepiej trzymało - powiedział ,że wie co robi w końcu jest elektronikiem :jezor:
włożyłem i pupa mam połowe zbiornika i mi pokazuje zero... ktoś tu coś spaprał a więc 3 raz wyciągnąłem pływaka demontując przewody itp. ( za drugim razem wziąłem już tą lutownicę ze soba razem z cyną , dziwne przeczucie się sprawdziło :hmm: )
Poprawiłem i zlutowałem tak jak było za pierwszym razem wsadziłem i jak na razie jest ok
tylko przy przechyłach ,czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo :crazy: no trudno widać ,że tak musi być - jak bede miał oryginalny pływak z tdi to go tutaj zaadaptuję .Dzieki :pub: za pomoc

pozdr

: wt sie 21, 2007 15:33
autor: bigozz
No widzisz z każdej sytuacji jest jakieś wyjście :) P.S. czyli przylutowałeś w miejscu gdzie Ci zaznaczyłem czy w innym ? Pozdrawiam.

: wt sie 21, 2007 15:42
autor: duudii
bigozz pisze:No widzisz z każdej sytuacji jest jakieś wyjście :) P.S. czyli przylutowałeś w miejscu gdzie Ci zaznaczyłem czy w innym ? Pozdrawiam.
w miejscu gdzie mi zaznaczyłeś :)
aale powiedz jak tu coś tym wahaniom przy hamowaniu ruszaniu przeciwdziałać ??

: wt sie 21, 2007 21:59
autor: Przemo440
duudii pisze:czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo
ale to nie mozliwe te zegary mają pamiec i ta wskazówka nie moze latac jak głupia jak żuku??

: wt sie 21, 2007 22:03
autor: bigozz
Przemo440 pisze:
duudii pisze:czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo
ale to nie mozliwe te zegary mają pamiec i ta wskazówka nie moze latac jak głupia jak żuku??
ja też się zdziwiłem ale to nie pierwszy przypadek :(

: wt sie 21, 2007 22:35
autor: Przemo440
bigozz pisze:zdziwiłem ale to nie pierwszy przypadek
miałeś to u siebie?? ja odrazu po założeniu mam tak jak jade po wiadomo jakich nierównościach pochyłach to wskazówka stoi nieruchomo. Moze w dieslach jest jakaś inna płytka lub konstrukcja pływaka??

: śr sie 29, 2007 23:12
autor: lokmen
Witam serdecznie. Wreszcie po 3 wieczorach spawania zrobiłem kabelek na ori wtyczkach!! i ori gnieździe od licznika z MK3 - pełen prof. :/ aż jestem z siebie dumny he he ok. po pierwszej przymiarce i podłączeniu wszystko śmiga odziwo poziom paliwa pokazuje taki ( ( jak na moje oko) sam jak na ori zegarach czyli 1/4 fuela -nie sprawdzałem w jeździe( być moze zmieni się to podczas jazdy czy tankowania ale na razie jest ok) - , ale nasuwa mi sie kilka pytań co do dalszej pracy, o które proszę tych którzy już to przeszli o odpowiedź:
1. Ramka: czy trzeba ją skrócić (bo ori. ma skos) tzn. tak aby była prostopadle do licznika MK4.
2. Czy jesli ABS, i poduchy podłączę pod ori kontrolki to będą się gasić z tymi ori.?
3. IMMO czy ktoś już to jakoś zgasił bez ingerencji mech.?
Pozdro.
P.S. Efekt jest gites

: pt wrz 28, 2007 22:55
autor: Garnet
Podłączam sie pod temat.

Jak zlikwidować sygnał alarmowy i pogasić kontrolki od rezerwy płynu do spryskiwaczy i układu hamulcowego?

: sob wrz 29, 2007 19:07
autor: Gobo90
lokmen pisze:Wreszcie po 3 wieczorach spawania zrobiłem kabelek na ori wtyczkach!! i ori gnieździe od licznika z MK3 - pełen prof. :/
hmm co tak długo ja taki sam kabel 3 godziny robilem :P:P
lokmen pisze:1. Ramka: czy trzeba ją skrócić (bo ori. ma skos) tzn. tak aby była prostopadle do licznika MK4.
musisz sciac ja prawie na rowno tak jak i zegary (zmienic jej kąt)
lokmen pisze:2. Czy jesli ABS, i poduchy podłączę pod ori kontrolki to będą się gasić z tymi ori.?
nie da sie podlaczyc bo w mk3 kontrolka jest sterowana + a w mk4 masą..
3. IMMO czy ktoś już to jakoś zgasił bez ingerencji mech.?
ja zaslonilem diode tasmą..

: ndz sty 27, 2008 12:55
autor: Fido_dido
hej

chce kupic zegary od mk4

dokladnie te
http://moto.allegro.pl/item302302343_vw ... ginal.html

maja w numerze 919 ale wole spytac przed zakupem benda pasowac do mk3 tdi sa bez kana tak

dzieki z gory za odp

: ndz sty 27, 2008 13:54
autor: bigozz
podejdą kolego jak najbardziej :) miłego dłubania. efekt końcowy może być taki
Obrazek

: ndz sty 27, 2008 17:59
autor: Fido_dido
o super to biore dziekuje :grin:

: sob lut 02, 2008 21:37
autor: raszjan
Witam.

Jak sobie poradzić z oszustwami prędkości? I tutaj prośba do Bigozza, jakbyś mógł to opisz dokładnie jak to wszystko poprzestawiać w Vag-u krok po kroku.

Wielkie dzięki z góry.

: ndz lut 03, 2008 20:45
autor: bigozz
Na vag-com wchodzimy w 17 - instruments kodowanie 07
wpisujemy nową pięciocyfrową liczbę w zależności od potrzeb.


Kodowanie (12345)
12XXX
pierwsza i druga cyfra oznacza funkcje dodatkowe:

00 - brak opcji
+01 - zużycie klocków
+02 - zapięcie pasów
+04 - kontrola płynu do spryskiwaczy
+16 - nawigacja

jeśli posiadamy kilka funkcji sumujemy cyfry ze sobą i wynik wpisujemy jako dwie pierwsze cyfry w kodowaniu np.
zapięcie pasów, płyn do spryskiwaczy i nawigacja
02+04+16=22

XX3XX
trzecia cyfra oznacza lokalizację (de fakto chodzi o wskazanie dystansu (mile lub kilometry) i czas 12 lub 24h) (w naszym przypadku 1)

1 - Reszta świata (24h Uhr)
2 - USA (12h Uhr)
3 - Kanada (12h Uhr)
4 - UK (24h Uhr)
5 - Japonia
6 - Arabia saudyjska
7 - Australia

XXX4X
czwarta cyfra oznacza ilość cylindrów (w zasadzie dla prawidłowego działania obrotomierza):

4 - 4-Zylinder (1999-2001)
5 - 5-Zylinder (1999-2001)
6 - 6-Zylinder (1999-2001)

XXXX5
piąta cyfra oznacza ilość impulsów z impulsatora :
dopasowujemy w zależnośći od auta poszczególne wartości przypisane są poniżej

1 - 4345
2 - 3528
3 - 4134
4 - 3648

Miłego dłubania :) :pub: