: śr sie 05, 2009 11:10
Trzebaby rozkręcić licznik na części i zobaczyć co gdzie jst popalone. Możliwe też, że ścieżki z tyłu licznika są gdzieś przerwane.
Tak, to ten czujnik. O zastąpieniu go tym drugim do 150 stopni nic nie wiem.Czy dobrze rozumuję że do zegarów z mfa (z mk2) czujnik temp. oleju będzie działał w zakresie 0-180 C? a czujnik do niego ma numer 049 919 563 A
O ile dobrze zrozumiałem, masz teraz licznik na jedną kostkę i chcesz wstawić z MFA który jest na dwie. Jest to możliwe ale musiałbyś przerobić sobie instalacje dochodzącą do licznika lub (ale to tylko mój domysł) kupić wiązkę z MFA do licznika na dwie kostki. W praktyce masz ten sam problem przed którym ja stałem bo też mam na jedną wtyczkę no i ja, prawdopodobnie z lenistwa wybrałem kupno licznika z MFA na jedną wtyczkęmajekMK2 pisze:witam mam pytanko mam instalke nowsza w golfie i licznik na jedna kostke i jakbym chciał zamontowac licznik z mfa gdzie ma dwie kostki to co musze przerobic zeby MFA dobrze chodził ogolnie cały licznik zeby dobrze chodził ??
Przełącznik zespolony czyli tzw manetki składają się z dwóch części. Przycisk uruchamiania świateł awaryjnych znajduje się w nowszych instalacjach na lewym, odpowiadającym z obsługę kierunkowskazów i świateł drogowych (w starych jest, jak słusznie zauważyłeś na desce rozdzielczej), ty natomiast montując MFA potrzebujesz wymienić tylko cześć prawą (odpowiadająca za wycieraczki), więc dalej możesz mieć te awaryjne za kierownicąmajekMK2 pisze:czy wtedy manetkle musze tez zmieniac bo awaryjne sa w desce a chce miec tak jak teraz w przelacznikach??
Prosze o pomoc?
no dokladnie o to chodziło wiec tez chyba zakupie lepiej licznik na jedna wtyczkeKudłaty666 pisze: O ile dobrze zrozumiałem, masz teraz licznik na jedną kostkę i chcesz wstawić z MFA który jest na dwie. Jest to możliwe ale musiałbyś przerobić sobie instalacje dochodzącą do licznika lub (ale to tylko mój domysł) kupić wiązkę z MFA do licznika na dwie kostki. W praktyce masz ten sam problem przed którym ja stałem bo też mam na jedną wtyczkę no i ja, prawdopodobnie z lenistwa wybrałem kupno licznika z MFA na jedną wtyczkę
No nie do mnie, bo nie ja temat zakładałem ale cieszę się, że raz dla odmiany mogłem ja komuś pomócmajekMK2 pisze:punkcik leci
to chyba silnik takie oznaczenie posiada a nie gaźnik...stopczyk26 pisze:o oznaczeniu RF
Właściwie sam sobie odpowiedziałeś... sądzę, że jest to kwestia wiązki.majekMK2 pisze:witam mam taki problem ze licznik z mfa u mnie nie chodzi a u kolegi chodzi mam podlanczona wiazke od licznika do skrzynki bezpiecznikow ta z MFA potem manetki i wiazke tez i jak zapinam licznik to tylko podswietlenie dziala obrotomierz nie zegarek nie i jedna kontrolka tylko sie zaswieci przy przekreceniu kluczyka na zapłon co moze byc nie tak ???
raczej więcej niż w tej zwykłej wiązcemajekMK2 pisze:aha i ile ma byc kabli we wtyczce pod mfa
Oczywiście, że można. Sam do takiego u siebie zakładałem. No i tak jak napisał Dioda83, RF to oznaczenie silnika natomiast gaźnik jaki się w nim znajduje to Pierburg 2E2. Wszystkie odpowiedzi znajdziesz w tym temacie. Kilka postów temu robiłem nawet małe podsumowanie właśnie pod kątem RF.stopczyk26 pisze:Witam, mam pytanie czy mozna zalozyc mfa do silnika z gaznikiem o oznaczeniu RF bo taki posiadam?
Ja mam instalacje na jedną wtyczkę więc pewnie za bardzo ci nie pomogę, ale skoro licznik u kolegi ci działał to może spróbujcie podmienić też i wiązkę na próbę.majekMK2 pisze:no dokladnie zrobiłem od podstaw wiazke i zrobiłem tak jak z tej stronki
http://forum.vwgolf.pl/vi...r=asc&start=165
i dalej mam ten sam problem nic sie nie zmieniło nawet jak wlacze na zapłon to wskazowka delikatnie sie nie poruszy do gory a powinna potem zegarek tez wogole niewiem czemu jak mam dobrze podpiete
najlepiej czy ktos ma fotke wtyczki tej od licznika i przy skrzynce to bym obadał czy jest dobrze
aha to niewiem co jest nie tak bo ja mam licznik na jedna wtyczke nie na dwieJa mam instalacje na jedną wtyczkę więc pewnie za bardzo ci nie pomogę, ale skoro licznik u kolegi ci działał to może spróbujcie podmienić też i wiązkę na próbę.
U mnie w instalacji na jedną wtyczkę po podłączeniu licznika z mfa na zwykłej wiązcę bez mfa działało wszystko prócz zegarka (no i oczywiście mfa ;P), wszystkie diody zapalały się prawidłowo, obrotomierz i prędkościomierz śmigały aż miło.
_________________