Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn sie 13, 2007 08:05

Olito pisze: Czy występują zegary z G4 z FIS'em (pełny lub 1/2) bez CAN? jeśli tak to da się to jakoś wykorzystać w mk III?
tak wystepuja ale bardzo ciężko je dostać i oczywiscie da sie je włozyc do mkIII



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » pn sie 13, 2007 10:43

do kolegi maro: ciekawe te zegary z Golfa Cabrio tym bardziej, że są to budziki z seata Arosy, poznać to po tarczach, wskazówkach i podświetleniu (czerwone). Chociaż całkiem możliwe że VW wsadzał je do golfa cabrio :)

i jeszcze jedno jak to jest z tym pływakiem. Chciałbym kupić pływak z MK4. Występuje on osobno czy trzeba cała pompę dorwać?
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 11:12 przez Olito, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr sie 15, 2007 22:33

Olito, są to elementy oddzielne ale wszystko zależy jak się z kimś ugadasz. niewiem tylko czy pompa z MKIII pasuje do obudowy pływaka z MKIV


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » czw sie 16, 2007 17:51

bigozz pisze:Co do pływaka to ja to zrobiłem tak.
1. Zdemontuj przewody odejście i powrót paliwa.
2. Wykręć pływak. (zaopatrz się w miskę bo będzie obciekał)
3. Z czuciem odczep pływak razem z tym drucianym ramieniem od reszty "ustrojstwa".
4. Przyda się imadło.
5. I młotek.
6. Najpierw wyprostuj to ramię w miejscu gdzie jest mocowane do reszty.
7. A nastepnie przegnij w drugą stronę.
8. Wszystko zmontuj.

A potem najlepiej podpiąć vaga i przeprowadzić adaptację.
przydałoby się FOTOSTORY :) jak zaajme się pływakiem to wrzucę fotki i mi powiecie co wygiąć i ile :D

pozdr



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » czw sie 16, 2007 22:01

duudii, nie ma problemu :) podpowiem Ci co i jak :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw sie 16, 2007 23:36

z tym pływakiem to niezla jaja 10 razy go już giołem i dalej głupoty pokazuje raz pokazuje ok za chwile daje na fulll paliwo pomimo że jest pol zbiornika zaraz znow rezerwa...



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » pt sie 17, 2007 00:26

Gobo90 pisze:z tym pływakiem to niezla jaja 10 razy go już giołem i dalej głupoty pokazuje raz pokazuje ok za chwile daje na fulll paliwo pomimo że jest pol zbiornika zaraz znow rezerwa...
mam to samo ale jak pokazuje na odwrót -przy każdym mocniejszym hamowaniu czy ruszaniu ...
Te stare pływaki są do bani te nowoczesne w mkIV albo passat b5/b6 nie są takie ... dlaczego ?? :chytry:

pozdr



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt sie 17, 2007 09:33

Gobo90, duudii, nie rozumiem ja nie miałem tego problemu :(


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Kuba007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob paź 28, 2006 16:05
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: Kuba007 » pt sie 17, 2007 11:01

A czy te zegary podejdą mi do TDI?
http://moto.allegro.pl/item225785264_li ... v_tdi.html



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt sie 17, 2007 14:14

Kuba007, spytaj o to oznaczenie z białej naklejki i wklej je tutaj inaczej można tylko gdybać :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt sie 17, 2007 18:06

duudii pisze:mam to samo ale jak pokazuje na odwrót -przy każdym mocniejszym hamowaniu czy ruszaniu ...
wystarczy przełożyć płytke ten rezystor od pływaka z mk IV zmienić promień blaszki która po nim się suwa i sprawa załatwiona bez gięcia i mierzenia ja tak zrobiłem i działa super



maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt sie 17, 2007 20:15

Ja gdy przełożyłem zegary z MKIV do mojego MKIII TD z 92r, na pełnym zbiorniku pokazywał wskaźnik rezerwę. Więc założyłem stare zegary, zobaczyłem ile jest paliwa w zbiorniku i ponownie założyłem zegary z MKIV. Potem wygiołem pływak w drugą stronę i patrzyłem czy po zamontowaniu w zbiorniku pokazuje wartość jak w starych zegarach. I tak tą metodą zrobiłem dobrze. Jeżdze już trochę i nic się źle nie dzieje. Od zapalenia się kontrolki rezerwy w cyklu mieszanym zrobie jeszcze 150km. :bajer:



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » pn sie 20, 2007 15:32

bigozz pisze:duudii, nie ma problemu :) podpowiem Ci co i jak :)
Oto zdjęcia mojego pływaka :
Pierwsze dwa przedstawiają jakby było pusto w zbiorniku ( pokazuję pęłno)
Obrazek
Oto to pole na którym wskazówka przekazuje info jaki jest stan ,miernik poziomu:
Obrazek
Oto jak jest jakby zbiornik był pełny ale pokazuje pusto (rezerwa)
Obrazek
Oto pole miernika ( pełno -a pokazuje pusto -rezerwa
Obrazek

Jak to wygiąć próbowałem ale przecież jak wygnę w górę ,żeby pokazywał jak jest pełno to będzie pełno ale jak będzie pusto to bedzie pokazywał połowę zbiornika ....

prosze o info

pozdr
p.s. nie można zmienić płytki tej na któej lata ta metalowa wskazówka ?
bi jeśli by ją odwrócić do góry nogami ale jest to łuk a więc tylko jakby było na środku skali pokazywało by a takto było by poza tą cholerną płytką ....
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 15:53 przez duudii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn sie 20, 2007 17:44

No i kupa :(
ja mam tą płytkę w poziomie i wygięcie wystarczyło u Ciebie będzie problem.

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 17:59 ]
ale jest sposób przewód ten niebieski przelutuj w miejsce zaznaczone kółkiem :>

Obrazek


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości