 
 
a gdzie 1000 => 1500 => 2000 i ewentualnie => 2500)

co do rantów to tak jak mówisz, lewarek i jazda tak od 120 w góre i bedzie malina

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
 
 








 No i go już nie sprowadzają.
 No i go już nie sprowadzają. viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
  viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false; na dodatek przeokropnie smierdzą. Ja bezpośredniego kontaktu bym unikał..
 na dodatek przeokropnie smierdzą. Ja bezpośredniego kontaktu bym unikał.. ale koniec z OT
 ale koniec z OT 
 viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
  viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
 koniecznie to trzeba robić na zewnątrz, nawet praca na progu przy otwartych drzwiach to nie to
 koniecznie to trzeba robić na zewnątrz, nawet praca na progu przy otwartych drzwiach to nie to  
 
A ja Ci powiem że na mnie to nie działało... nie używałem rękawiczek, nie raz miałem to na rękach i nic. Tylko trochę piekło... chyba zależy od konkretnego organizmu.PaulAdmin pisze:a co dopiero ręce?

 
    
 
Po użyciu papierów to normalne że aluminium przybiera różne barwy... dopiero pasta robi połysk.PaulAdmin pisze:Dzisiaj zdjąłem lakier z rantów, auto na lewarek i jazda wodnym 600 1500 2000 ale w efekcie zrobił sie jakiś grafit i jest gorzej niz przed.. To chyba nie wina brudnej już wody do papieru.. Autosol jesli dobrze pamietam da sobie radę? Wogóle to nie wina papieru?
 
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości