Strona 12 z 31

: pn maja 28, 2007 13:23
autor: pomyslowy
ok.dzięki

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 13:39 ]
to teraz zbiorę to w "kupę"
licznik od passata - dużo przeróbek
licznik od mkIII - tak samo wyskalowany - ok. to jasne.
licznik od mkIV -
1.z MFA - ok, jasne podłaczyć kontrolki i inne jak w podpowiedziach.

2.. jeżeli bez MFA - to co będzie pokazywał, tak jak mój od mkIII bez MFA, czy może coś więcej.

: śr maja 30, 2007 17:55
autor: bigozz
bez MFA to po prostu golas :)
Będzie Ci pokazywał prędkość, obroty, temp cieczy chłodzącej i poziom paliwa :bigok:
A tak bez żartów to nic dodatkowego nie będzie pokazywał. Po prostu zwykły licznik .

: czw maja 31, 2007 08:33
autor: pomyslowy
ok. dzięki. :piwka: :drinkers:

: pt cze 15, 2007 11:08
autor: maszynistapawel
Czy wie ktoś może dlaczego gdy pzełożyłem liczniki od MKIV do MKIII TD cały czas miga mi kontrolka od ciśnienia oleju, a wszystko inne działa prawidłowo?

: pt cze 15, 2007 11:30
autor: bigozz
maszynistapawel, Masz dwa czujniki ciśnienia oleju czy jeden ?

: pt cze 15, 2007 11:42
autor: maszynistapawel
Bigozz a gdzie powinny się znajdować bo mam silnik TD z końca 92 roku

: pt cze 15, 2007 11:44
autor: bigozz
wkręcone w wymiennik ciepła nad filtrem oleju

: pt cze 15, 2007 11:46
autor: maszynistapawel
Bigozz a gdzie powinny się znajdować bo mam silnik TD z końca 92 roku. Po przeciwnej stronie od filtra jest czujnik w gumie i wychodzi od niego czarny kabel. Koło tego czójnika po lewej stronie jest chyba miejsce na drugi czujnik, ale jest oryginalnie zaślepione

: pt cze 15, 2007 11:49
autor: bigozz
już odpisałem :)

: pt cze 15, 2007 11:53
autor: maszynistapawel
Po przeciwnej stronie od filtra jest czujnik w gumie i wychodzi od niego czarny kabel. Koło tego czójnika po lewej stronie jest chyba miejsce na drugi czujnik, ale jest oryginalnie zaślepione

: pt cze 15, 2007 11:55
autor: bigozz
czyli masz jeden czujnik
powinno być ok
ale kontrolka gaśnie na chwilę i znowu się zapala czy cały czas się świeci ?

: pt cze 15, 2007 12:00
autor: maszynistapawel
gaśnie ale żadko słysze tylko jak się zapala bo słysze gąg

[ Dodano: 16 Cze 2007 10:19 ]
bigozz i jak znasz może przyczynę?? Czy musze wymienić ten czujnik na od MKIV - będzie pasował i będzie po wszystkim??

[ Dodano: 18 Cze 2007 13:47 ]
Już jest wszystko OK. Dopiero teraz podłączyłem obrotomierz, ponieważ musiałem zlutować układ przejściowy TDI - TD. Teraz jest tak: uruchamiam silnik. Świeci się kontrolka ładowania, po 5 sekundach zapala się kontrolka ciśnienia oleju a obrotomierz pokazuje zero (nie działa). Gdy delikatnie przygazuje gaśnie kontrolka ładowania, obrotomierz zaczyna działać (pokazuje dobre obroty) a po 5 sekundach gaśnie kontrolka ciśnienia oleju. Czyli kontrolka ciśnienia się paliła bo nie działał obrotomierz. Widocznie mają coś wspólnego. Wielkie dzięki wszystkim, którzy pomogli mi w przemianie autka,a w szczególności podziękowanie dla bigozz - a :prayer:

: ndz sie 05, 2007 22:09
autor: Przemo440
ja bym jeszcze chciał jescze cos dodać

Zeby przy zaciągnietym ręczny nie było brzeczyka i nie zapala sie kontrolka awari hamulca należy:
odłączyć przewód który jest przy ręcznym i poprowadzić nowy od przełącznika do wtyczki niebieskiej jak sie nie myle na któryś pin

: pn sie 13, 2007 02:13
autor: Olito
Ja mam pytanie jedno :) Czy występują zegary z G4 z FIS'em (pełny lub 1/2) bez CAN? jeśli tak to da się to jakoś wykorzystać w mk III?