Strona 12 z 45

: ndz gru 10, 2006 12:55
autor: kaczor4011
tez tak myslalem!! przegladaj codziennie allegro i patrz tez na takie golfy co sa na czesci moze cos znajdziesz!!ja po pół roku szukania znalazlem mozna tez przerobic licznik z dwóch wtyczek na jedna gdzies na forum sa piny co i jak

: pn gru 18, 2006 22:45
autor: Carat
Witam , wiem że było to wałkowane 1000 razy, więc tak mam golfa 1,8 z 87r czyli 2 wtyczki, a co z alternatorem ? słyszałem że w wersjach z obrotomierzem był inny ..... mógłby ktoś taką teze potwierdzić lub obalić ? bo sam nie wiem

: pn gru 18, 2006 22:52
autor: kaczor4011
ty masz benzyne takze sygnal bierze z cewki instalke pewnie tez masz!! diesel bral sygnal z alternatora z wyjscia W

: wt gru 19, 2006 18:58
autor: Przemo_vw
Witam,
mam taki problem, założyłem licznik z indeksem 950 poprzednio miałem 935. Po podłaczeniu:
1) na starym liczniku miałem pokazane 1/2 zbiornika paliwa, a teraz jest 3/4,
2) temperatura tez jest błednie pokazywana.

Co z tym fantem zrobić ?


Jesli chodzi o tarczke predkosciomierza to go przeloże i bedzie ok.

: ndz gru 24, 2006 01:06
autor: micky
ja bym przełożyl caly predkosciomierz

: ndz gru 24, 2006 14:07
autor: kaczor4011
micky pisze:ja bym przełożyl caly predkosciomierz
dokladnie samo przelozenie tarczy nic nie da!! a co do temperatury i paliwa to wskazniki mozliwe ze zepsute ale tez mozna ze starych przelozyc

: ndz sty 14, 2007 23:57
autor: Zibi art
Mam golfa III 1,9D czy bedą pasowały zegary od 1,9TD? Czy wszystarczy podmienic zegary i juz bedzie wszystko ładnie działać czy do tego jakieś przeróbki są potrzebne? Czytałem poprzednie posty ale nt. silników diesla bez turbiny nic nie znalazłem.

: pn sty 15, 2007 00:30
autor: kaczor4011
jak masz wejscie W na alternatorze to beda chodzic!!tylko musza byc od diesla albo turbodiesla od tdi nie podejda

: pt sty 19, 2007 23:02
autor: Carat
Czy zegary z MFA będą współpracować ze standardową instalacją pod liczniki w MK II nie chodzi mi o tu o gadzety MFA tylko o standardowe funkcje, prędkoścomierz, obrotek, zegarek kontrolki.

: ndz sty 21, 2007 21:32
autor: m4st3rm1nd
Witam wszystkich, widze że tutaj dyskusja całkiem obszerna a więc może znajdzie się ktoś kto odpowie na mój problem :) Chodzi o to, że zmieniłem standardowy zegarek na obrotomierz (wrzuciłem sam obrotomierz, a licznik pozostał), ale nie działa elektroniczny zegarek! Wcześniej na jego miejscu był wskaźnik poziomu paliwa. Wydawało mi się że nie ma tam miejsca żeby podłączyć ten zegarek, więc pozostawiłem tak no i nie działa. Później rozmyślałem nad tym problemem i teraz dodatkowo się zastanawiam, że gdyby nawet działał ten zegarek, to jak go ustawić? Nigdzie nie ma żadnych przycisków. Wkrótce zamieszczę zdjęcie jak to u mnie wygląda. Chyba że ktoś będzie rozumiał o co mi chodzi bez obrazka ;) Pozdrawiam.

[ Dodano: 04 Lut 2007 01:12 ]
Oto zdjęcie o którym mówiłem. Ma ktoś pomysł, czemu ten wyświetlacz nie działa? Ja w zestawie wraz z obrotomierzem dostałem też żaróweczkę, której tam nie włożyłem. Ale nie sądzę, żeby to był powód. Aby zobaczyć zdjęcie kliknij na obrazek

: ndz lut 11, 2007 14:46
autor: Klamek
Schwarz pisze:Czy ma ktoś może albo wie jak zrobić przejściówkę z 1 wtyki w instalacji w 2 w zegarach.
Mam w swoim mkII 1 wtyke a kupiłem zegary na 2 wtyki. Zegary leżą dobre pół roku bo nie wiem jak je podłączyć :otepienie:
i ja sie dołącze do pytania. czytałem, czytałem i wyczytałem, że można (wszystko można, kwestia jak bardzo sie chce). ale nikt nie napisał jak to zrobić?? moge prosić o pomoc? zaoszczędzi mi to kupe roboty bo bede musiał to zrobic metodą prób i błędów

: ndz lut 11, 2007 15:33
autor: gregoreq
Klamek pisze:
Schwarz pisze:Czy ma ktoś może albo wie jak zrobić przejściówkę z 1 wtyki w instalacji w 2 w zegarach.
Mam w swoim mkII 1 wtyke a kupiłem zegary na 2 wtyki. Zegary leżą dobre pół roku bo nie wiem jak je podłączyć :otepienie:
i ja sie dołącze do pytania. czytałem, czytałem i wyczytałem, że można (wszystko można, kwestia jak bardzo sie chce). ale nikt nie napisał jak to zrobić?? moge prosić o pomoc? zaoszczędzi mi to kupe roboty bo bede musiał to zrobic metodą prób i błędów
Najprosciej to zaopatrujesz sie w uciete wtyczki z innego auta do tego zegara , odcinasz wszytskie kabelki od twojej wtyczki i odpowiednio laczysz kabelki ze soba .
Ew. wyrywasz jeszcze jakis rozwalony licznik na 1 wtyk i wydlubujesz z niego samo gniazdo i laczysz je z 2 wtyczkami .
Pinout wtyczek jest tu http://www.doppel-wobber.de/mfa_neu.html
Wydaje mi sie ze nie ma co tu wiecej opisywac ( ale moze mnie ktos poprawi )

: ndz lut 11, 2007 20:16
autor: Klamek
wiedziałem że nie będzie to proste. nie mam wtyczek niestety i bede musiał coś dorobic i niefart- ja nieczytaty po niemiecku. ale myśle że dam rade. dzieki bardzo. brałem jeszcze opcje z przełożeniem samego obrotka, ale czas pokaże. jak położe obie deski na stole to pokombinuje. dzięki. :pub:

pobiegałem po tej stronce..... w poszukiwaniu schematu wyłącznika świateł .... i nie moge na niego trafić..... możesz rzucić okiem

: śr lut 28, 2007 13:13
autor: maszynistapawel
Witam wszystkich serdecznie. To mój debiut na forum i jeśli ktoś ma wiedzę lub materiały to może mi pomoże. A że rozmowa toczy się na interesujący mnie temat pytam o: mam Golfa III 1,9TD rok 1992 bez obrotomierza lecz z zegarem i czy wie ktoś gdybym odpiął kable wymienił zegary na z obrotomierzem czy by wszystko grało (takie sam wtyczki) czy może w instalacji samochodowej czegoś brakuje i nici z zabiegu??