Strona 12 z 39

: śr wrz 24, 2008 09:44
autor: Bucus
A jakbym obciął kostkę, przedłużył przewody i zamontował kostkę którą znalazłem (ETKA 1H0 953 634) jakby mógł ktoś sprawdzić czy to jest to, to powinno działać przy połączeniu kolor w kolor.

: śr wrz 24, 2008 20:59
autor: Gitner
Obetnij kostki, wstaw normalne elektryczne skrecane i po sprawie.. ja tak mam u siebie.. Wiazka koztuje chyba 3zl za metr he he w kazdym sklepie elektronicznym, czy typu obi..

: ndz wrz 28, 2008 19:59
autor: szczepi7
Ja się nie bawiłem w kostki.....odciąłem kostkę i połączyłem na stałe kablami (nie zamierzam tego demontować )...przełącznik ON/OFF umieściłem na panelu przednim koło włącznika klimatyzacji.....oraz wykorzystałem prawy przycisk klaksonu (- uzyłem przewodów orginalnie będących częścia systemu poduszki powietrznej )....zmodyfikowałem tylko lekko sprężynę wprzycisku gdyż według mnie chodził zbyt ciężko a chciałem żeby się załączał przy lekkim wciśnięciu.Zrobiłem wersję tylko z jednym przyciskiem (przyśpieszanie) - według mnie wystarczy !!...Trzymając się opisu każdy potrafi to zrobić......Naprawdę warto - polecam

: śr paź 22, 2008 22:30
autor: lucunio
czytałem...szukałem szukajką i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie
-tak na krotko to tdi-ki maja pedal przyspieszenia sterowany potencjometrem czyli tempo w tym przypadku to nic innego jak dolaczenie kabelkow do potencjometru i manualne sterowanie tym potencjometrem
-benzynki zas maja inne sterowanie poza VR6 takze dowiedz sie czy model twojego silnika mial w opcji tempomat i w jaki sposob jest sterowane przelozenie dzwigni przyspieszenia chodzi tu o sterowanie manualne czyli linka badz elektroniczne czyli potencjometr.
to na tyle z moich przemyslen :bigok:

: śr paź 22, 2008 23:12
autor: rysiektr
lucunio pisze:-tak na krotko to tdi-ki maja pedal przyspieszenia sterowany potencjometrem czyli tempo w tym przypadku to nic innego jak dolaczenie kabelkow do potencjometru i manualne sterowanie tym potencjometrem
to wiem :bigok:
lucunio pisze:-benzynki zas maja inne sterowanie poza VR6 takze dowiedz sie czy model twojego silnika mial w opcji tempomat i w jaki sposob jest sterowane przelozenie dzwigni przyspieszenia chodzi tu o sterowanie manualne czyli linka badz elektroniczne czyli potencjometr.
ADY wychodziły z tempomatem ale czy na linkę?? masz jakis pomysł gdzie to sprawdzić?

: czw paź 23, 2008 19:13
autor: lucunio
rysiektr pisze:ADY wychodziły z tempomatem ale czy na linkę?? masz jakis pomysł gdzie to sprawdzić?
najlepiej wpisac kod silnika w szukaj i heja znaleswc kogos kto robil tempo badz ma tempo albo kto ma konika na punkcie tego rodzaju silnikow jesli chodzi o silniki benzynowe to powiem ci ze malo mam o tym pojecia :goof:

: ndz lis 30, 2008 18:14
autor: DANIEL LHR
orientuje sie ktos jak jest podlaczony tempomat w pasacie b5 97 r tdi ? bo zamontowalem u siebie w golfie sterownik z tego paska i nie dziala mi tempomat.
Wczesniej mialem w golfie orginalny komputer 1z i wsio dzialalo.
Co dziwne to jak robie test w bloku 6 to wszystko dziala na vagu , predkosc pokazuje tez

: ndz lis 30, 2008 18:15
autor: damcio151
DANIEL LHR, a aktywowałeś go vagiem ?

: pn gru 01, 2008 19:36
autor: DANIEL LHR
DANIEL LHR, a aktywowałeś go vagiem ?
tak byl aktywowany , pojawiala sie chyba nawet literka G w oznaczeniu sterownika

sprobuje jeszcze wrazie co ponownie go aktywowac moze jakis inny kod wklepalem
szykuje mi sie wyjazd przez cala Polske po czesci i przydalo by sie zeby dzialal bo noga czasami dretwieje od ciaglego trzymania gazu :P

: pn gru 01, 2008 19:55
autor: damcio151
dezaktywuj i aktywuj jeszcze raz

: pn gru 01, 2008 20:05
autor: damcio151
zobacz od razu grupe 006 , pole 4
0 wyłączona
1 włączona
255 nie aktywna

: pn gru 08, 2008 19:58
autor: AFN140KM
rysiektr pisze:...gdyby były diesle GTI EDITION to nie kupowałbym benzyny...
To jest cios poniżej pasa! A mój Golf to niby co? Elektryczny? :grin:

[ Dodano: 15 Gru 2008 11:04 ]
Panowie mam prośbę.

Poda mi ktoś numer OE z gniazdka z wiązki dodatkowej, w które się wpina tą wtyczkę?

Obrazek

: wt sty 20, 2009 23:24
autor: brynol
poda mi ktos oznaczenie kostki jaka to ma byc?
ja mam u siebie kolory takie jak na forum zdjecie (autor : lucunio)
z tym ze moze sie patrze, ale na jego fotce jest (str.9) SDL7 a u mnie na tej kostce jest SDL2
i nie jestem pewnien na `100 % czy dobra kostke znalazlem.
pozdro

: śr sty 21, 2009 20:21
autor: AFN140KM
brynol pisze:...ja mam u siebie kolory takie jak na forum zdjecie (autor : lucunio)
z tym ze moze sie patrze, ale na jego fotce jest (str.9) SDL7 a u mnie na tej kostce jest SDL2
i nie jestem pewnien na `100 % czy dobra kostke znalazlem...
Nie jest ważne, czy SLD7, SLD2, czy SLD5. Ważny jest ten numer wyżej i ma być: 191 972 704 lub 1J0 972 704. Kolory powinny się zgadzać.

PS 1. Pytałem o coś takiego:
AFN140KM pisze:...Poda mi ktoś numer OE z gniazdka z wiązki dodatkowej, w które się wpina tą wtyczkę?...
I sam sobie odpowiedziałem. Może się komuś przyda:

Na tej wtyczce jest nabity numer OE 191 972 704, a gniazdo do niej to: OE 191 972 714.

Piny do gniazda o nr. OE 191 972 714 to:
OE 000 979 129 dla przewodu o przekroju 1,0mm

lub

OE 000 979 219 dla przewodu o przekroju 2,5mm.

PS 2. Tempomat mam i ja :grin: Działa poprawnie: pierwszy dzwonek jako przyspieszanie i SET, drugi jako RESUME, czyli nie zwalnia.

Pozdrawiam.