Strona 108 z 207

: sob cze 12, 2010 08:40
autor: pawel1990
niko123 pisze:
skwaros pisze:zauważył ktoś różnice przy polerowaniu pastą Autosol do Metali i Autosol do Aluminium? nie wiem którą kupić, przy tej zwykłej autosol mam mleko :crazy:
Autosol i automax są popularne a na innych forach też chwalą K2 aluchrom.
Kolega nie pytał o różnice między Autosolem a Automaxem...

: pn cze 14, 2010 09:38
autor: TAZ
skwaros pisze:zauważył ktoś różnice przy polerowaniu pastą Autosol do Metali i Autosol do Aluminium? nie wiem którą kupić, przy tej zwykłej autosol mam mleko :crazy:
Ten do alu to lipa na maxa. Możesz nim gotową polerkę pojechać co jakiś czas ale efektu z niego nie ma. Ja drę autosolem do metalu ale na niższych obrotach i mi się pasta nie przypala. Potem tylko poprawiam maguiarsem i tyle. Efekt bardziej zależy od stopu niż użytych komponentów bo daleko nam do polerki mechanicznej maszyną za kupę kasy.

: pn cze 14, 2010 14:05
autor: NIONIO
hmm a ja mam taki problem ze po wypolerowaniu pastami tymi na filc co sie nakłada( zielona) polerka blyszczy sie jak lustro az w szoku jestem. ale gdy potem wezme autosolem robi sie mleko. jaka przyczyna tego jest?? inna paste musze wzionsc>>??

: pn cze 14, 2010 15:50
autor: barteKKK03
A po co Autosol?
Jak już kiedyś pisałem... Autosol to pasta lekkościerna.

: pn cze 14, 2010 20:55
autor: emilson
NIONIO pisze:polerka blyszczy sie jak lustro az w szoku jestem. ale gdy potem wezme autosolem robi sie mleko.
nie rozumie tego podejscia do pracy jesli sie blyszczy jak lustro to po co jeszcze autosola uzywasz sam sobie zaprzeczasz :d

: pn cze 14, 2010 23:18
autor: NIONIO
emilson pisze:
NIONIO pisze:polerka blyszczy sie jak lustro az w szoku jestem. ale gdy potem wezme autosolem robi sie mleko.
nie rozumie tego podejscia do pracy jesli sie blyszczy jak lustro to po co jeszcze autosola uzywasz sam sobie zaprzeczasz :d
no błyszczy ale ta pasta zielona nie ochroni tak jak autosol. napewno szybciej zajdzie niz jak przetar bym autosolem.

: pn cze 14, 2010 23:23
autor: dawid018
NIONIO pisze:no błyszczy ale ta pasta zielona nie ochroni tak jak autosol. napewno szybciej zajdzie niz jak przetar bym autosolem.
to przetrzyj automaxem albo niebieską kostką

: pt cze 18, 2010 19:03
autor: shift
Panowie, zacząłem dzisiaj polerować felgi le castellet. Są fabrycznie polerowane, pokryte klarem. Najpierw nałożyłem scansol, klar zszedł bez problemu, ale polerka jakoś nie szła, okazało się że został na nich jakiś podkład, który trzeba zerwać, scansol go nie rusza.

Musze go zdzierać papierem czy ma ktoś może jakiś szybszy sposób? Ręce już odpadają, a jeszcze z jednej nie zerwałem.

: pt cze 18, 2010 19:13
autor: zielu
a ja mam pytanie czym najlepiej zeszlifować lekko kołnierz z rantu felgi...
bo mam przytarty o krawężnik, i chce z wszystkich fel ten nadlany kołnierz troche "skrócić" i będzie jak nówka :)
teraz owy kołnierzyk ma tak z 5mm a ja chce go zetrzeć o jakieś 2-3mm

fele założę na auto i się będzie obracać tylko czym najlepiej to zjechać :?:
jakiś pilnik :?: kamień szlifierski :?:

: pt cze 18, 2010 19:21
autor: emilson
zielu, papier scierny gradacja 220 w plastrach najlepiej na rzep do katowki przyklejasz i scierasz z glowa oczywiscie :)

: pt cze 18, 2010 20:57
autor: barteKKK03
zielu pisze:fele założę na auto i się będzie obracać tylko czym najlepiej to zjechać :?:
Ja używam tarczy listkowej na kątówce... kilka minut roboty i po ubytkach nie ma śladu. :)

: sob cze 19, 2010 00:59
autor: zielu
barteKKK03 pisze:Ja używam tarczy listkowej na kątówce
220czy innej :?: :?:

: sob cze 19, 2010 01:08
autor: emilson
jesli chcesz sobie narobic wiecej pracy to mozesz w zupelnosci 220 ew.180 styka :)

: sob cze 19, 2010 07:33
autor: barteKKK03
jesli chcesz sobie narobic wiecej pracy to mozesz w zupelnosci 220 ew.180 styka :)
Tzn wiesz... jak wrzucę na maszynę to się tam nie cackam i biorę 80 :los:
Ale tak jak mówię, na maszynę... bez tego to faktycznie jak największa gradacja.. i też musisz to robić z głową, żeby nie zrobił fal dunaju. ;)