Strona 11 z 53

: ndz gru 21, 2008 17:20
autor: ozi
jestem w trakcie podłączania digi 1 do 16v w scirocco - wszystkie wtyczki pod maską obczaiłem ale niewiem co zrobić z tą która idzie do środka auta. W tej wtyczce idzie koło 5-6 kabli - sygnał rozrusznika (pin 1 - gdzie to wczepić), kabel z pinu 23 też niewiem gdzie i plus pod kompa też jest w tej wtyczce. no i właśnie podłączam ten plus przez przekaźnik i nic sie nie dzieje. Na kabel załączający mase na przekaźnik pompy nie idzie żaden prąd. Nawet niewiem czy komp działa - jak w elektryce sprawdzić czy komp pracuje? nie odpalałem jeszcze silnika i nie bede odpalał jeszcze przez jakiś czas bo kompletuje kilka rzeczy

pomóżcie bo już mi ręce opadają po 2dniach siedzenia w garażu

: ndz gru 21, 2008 19:44
autor: toffic
1 do kabla sterującego rozrusznik (ten na elektromagnesie)
23 ma mieć + po zapłonie

: ndz gru 21, 2008 22:37
autor: Sołtys77
toffic pisze:1 do kabla sterującego rozrusznik (ten na elektromagnesie)
Olać to ... ja nie podłanczałem a 23 to do zapłonu - tak jak na schemacie
Obrazek

: sob gru 27, 2008 19:30
autor: ozi
minęły święta tak więc mgłem dziś w końcupodłączyć wszystko jak należy - przez przekaźniki ładnie pięknie ale znów jest problem. pin3 podający mase na przekaźnik pompy paliwa/wtryski/sonde nie podaje tego minusa :/ chyba po przekręceniu stacyjki powinien na chwile podać minus by załączyć pompe i potem dopiero po odpaleniu silnika. dlaczego nie ma minusa na pinie 3? komp spalony? ile czasu musi upłynąć by komp znowu podał chwilowo minus na pompe? tak około? bo nie podaje go za każdym przekręceniem stacyjki. Dodam, że podłączając pod przekaźnik minus z aku to pompa się włącza - tak więc to na pewno wina kabla idącego z pinu nr3. aha - przekręcając stacyjke krokowiec zaczyna chodzić, czy tam bzyczeć czy cykać jak zwał tak zwał

: sob gru 27, 2008 20:27
autor: MAREK 74
wygląda na padnięty ster , reszta chodzi?

: sob gru 27, 2008 20:48
autor: ozi
pracuje tylko krokowiec, nie mam jak sprawdzić czy odczytuje z czujników bo silnik nie odpalany jeszcze

: sob gru 27, 2008 22:18
autor: Sołtys77
Ozi szukaj czy przejście na kablach jest, bo jak krokowiec się włancza to chyba jest OK z kompem. Podłącz narazie bez pompy ( ja tak robiłem) i jak uruchomisz to wtedy bedziesz szukał co jest nie teges. Jak odpali to ECU napewno będzie OK i wtedy szukasz sobie na spokojnie w instalacji pompki (a narazie na krótko).

: pn sty 05, 2009 20:47
autor: malolat
hejka, mam problem z podcisnieniem do sterownika...

wiadomo - 1m - ciagnelem juz z roznych miejsc i zewszad podobnie ;)

wyglada ze jest za duze podcisnienie w kolektorze, bo obroty wzrastaja do ok 3000.
jak zdejme wezyk to rowniotko trzymaja tysiac ;)

wezyk podlaczalem z przepustnicy - przed i za
z przed serwa
z trojnikiem do reulatora cisnienia
z dolotu - ale to mija sie z celem

i wszedzie to samo ;)
regulacje copotem, sondy lambda i wtryski sprawdzalem i wymienialem i nic sie nie zmienia ;)


i druga sprawa, choc moze niedyskretna troche ;)

ma ktos jakies defaultowe;) mapy do digi I do silnika 16v ??
bo 110 koni po takiej przerobce szalu nie robi, a przed dokladnym strojeniem chcialem troche silnik potestowac ;)

i wiem ze nie ma uniwersalnego bo kazdy silnik jest inny i wogle - ale chodzi mi o wyjsciowa serie - taka jak by wypuscila fabryka ;) czytalem ze cos wypuscil sls, ale nie idzie tego nigdzie znalesc. ;)

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz ;)

: wt sty 06, 2009 23:24
autor: MAREK 74
podciśnienie bierz z kolektora

: ndz sty 18, 2009 00:43
autor: laska404
A ma ktoś może rozpiskę pinów a digi z audi 80 urquattro, audi 90 b2?

: pn sty 26, 2009 22:45
autor: smokatsu84
witam
fotki edytowane po podpowiedziach :bigok:
1.)
Obrazek
Obrazek
2.)
Obrazek
Obrazek
3.)
Obrazek
Obrazek
4.)
Obrazek
Obrazek

Posiłkowałem się min. tym zdjęciem:

Obrazek
Obrazek
(zapożyczone z innego forum)

Tak jak patrze na to zdjęcie powyżej to wydaje mi się że ja mam tych kabli w nadmiarze.
I jeszcze mam pytanie co z tym "drugim ecu" w ke-jetcie , rozumiem że też wypada całkowicie ? No i potrzebuje jeszcze przekaźnik pod który podepnę pompę ? To jest taki standardowy przekaźnik ?

Dzięki za info.
Pozdrawiam :pub:
Dawid

: pn sty 26, 2009 23:27
autor: Sołtys77
Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze :grin:
Na 1 zdjęciu tam gdzie masz kabel do alternatora to nie idzie do rozrusznika tylko do akumulatora. Tam gdzie masz niby czujnik temp. to chyba bedzie syglał/napięcie na wtryski a obok (????) to chyba krokowy
Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
A reszty nie mogę rozszyfrować i to co napisałem to także nie jestem pewny na 100%. Najlepiej weż sobie schemat i z wtyczki od ECU czytaj sobie piny a później szukaj na kablach miernikiem przejścia - trochę zabawy z tym jest ale będziesz pewny ;)

: pn sty 26, 2009 23:31
autor: MAREK 74
trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)

jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?

: wt sty 27, 2009 09:32
autor: smokatsu84
Sołtys77 pisze:Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze
sorry za to :bigok:
Sołtys77 pisze:Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
dzieki
Sołtys77 pisze:Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
rozumiem że chodzi o 4 zdjęcie ??
MAREK 74 pisze:trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)
dzieki
MAREK 74 pisze:jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
auto z 1991r. czyli nowa skrzynka prawda :bajer:

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie :pub:
Dawid