Strona 11 z 18

: pt sty 22, 2010 23:05
autor: slava11
wielkosci adaptacyjne wykasowane bledow brak czujnik temp wymieniony sama adaptacja robiona zgodnie z instrukcja i nadal nic .... brak mi juz pomyslow a i cierpliwosci do tego silnika zeby nie powiedziec go tego samochodu bo o ile wczesniejsza III byla niezawodna tak ten grrrr

: pt sty 22, 2010 23:13
autor: GMS
to coś masz nie tak ja robiłem tak wiele razy i od pierwszego strzału było bez problemów

: pt sty 29, 2010 01:03
autor: inozbik
Czy któryś z tych preparatów się nada:

http://allegro.pl/item897680974_mycie_g ... ml_fv.html

http://allegro.pl/item889170890_k2_aima ... tnicy.html

http://allegro.pl/item902499469_arexons ... zmywa.html

Najbardziej chodzi mi o ten pierwszy bo mogę podjechać i kupić :P

: pt sty 29, 2010 01:06
autor: Qto
inozbik, ja użyłem nitro...chwila moment i przepustnica czyściutka

: sob sty 30, 2010 16:13
autor: pasażer
Komputer wykrywa błąd. Na włączonym zapłonie można go usunąć ale jak się uruchomi silnik to znów złapie.
Na 99% diagnoza - nastawnik przy przepustnicy (tak się to chyba nazywa) nie chce zapamiętać ustawień. Co za tym idzie nie można błędu usunąć.

Mechanik powiedział, że są dwa wyjścia - albo jeździć i czekać aż sam się unormuje (tylko czy i kiedy?), albo rozkręcać i spróbować wyczyścić ten nastawnik choć tu można coś bardziej schrzanić.
Jazda z falującymi obrotami na biegu jałowym, w okolicach 1200 męczy silnik i mnie wkurza a przy tym większe zużycie paliwa.
Przed czyszczeniem przepustnicy obroty były idealne i silnik nie gasł. Miał czkawkę dlatego za to się zabrałem.

Doradźcie co robić?

: sob sty 30, 2010 16:37
autor: inozbik
Mam problem z wyjęciem osłony filtra

Obrazek chodzi o to:

Obrazek

Po za tym moja przepustnica wygląda tak:

Obrazek

Chyba wygląda na czystą, muszę ją wymienić aby pozbyć się falujących obrotów czy może to być wina czegoś innego?

: sob sty 30, 2010 17:15
autor: Qto
Przepustnica wygląda na czystą...
odkręciłeś wszystkie śrubki od obudowy ?? Jak tak to pociągnij za obudowę...zejdzie

: sob sty 30, 2010 17:26
autor: inozbik
aha, wolałem nie szarpać, wszystko odkręciłem tylko to jedno trzymało.. Gorszy problem mam bo już auto po zebraniu wszystkiego w całość nie odpaliło...

: sob sty 30, 2010 17:58
autor: Qto
inozbik pisze:wszystko odkręciłem tylko to jedno trzymało
nie wiedziałem o co chodzi, na przyszłość zaznaczaj na fotkach :) Jak pociągniesz obudowę to zejdzie :)
inozbik pisze:Gorszy problem mam bo już auto po zebraniu wszystkiego w całość nie odpaliło...
U mnie po wyczyszczeniu odmy i przepustnicy auto zbierało się jak nigdy...przejechałem 50km i padła sonda lambda, chwilę później druga ;/

: sob sty 30, 2010 18:00
autor: inozbik
Ja już nie mam siły na ten samochód... Zajrzyjcie tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3663229#3663229

: wt mar 09, 2010 01:14
autor: Arti51
Witam
Jestem po czyszczeniu przepustnicy.
1,6 AKL ( SR ) .
Nie udało się zrobic adaptacji. mam jakis błąd przekroczenia zakresu sondy Lambda .
Co może być przyczyną ?
@Jacek75 czy chciałoby Ci sę podłaczyć kompa do mojego auta?

: czw mar 11, 2010 00:24
autor: pasażer
Arti51 pisze:Witam
Jestem po czyszczeniu przepustnicy.
1,6 AKL ( SR ) .
Nie udało się zrobic adaptacji. mam jakis błąd przekroczenia zakresu sondy Lambda .
Co może być przyczyną ?
Odłącz akumulator na 15min. Miałem ten sam problem > klik :grin:

: wt mar 16, 2010 17:28
autor: Jacek75
Jak sie chcesz ustawic to tylko na wieczor na pw. Przekroczenie zakresu to nieprawidłowa mieszanka: za bogata lub za uboga. Przyczyn moze byc wiele.

: wt mar 23, 2010 11:43
autor: FidoRS
Feessst dzięki luk99, :pub: