Strona 11 z 58

: pn paź 26, 2009 20:07
autor: owies
Oli pisze:A w temacie temperatury silnika - oryginalnie w zakresie 72-104 pokazuje 90. Ja mam wyskalowane dokładnie


podaję wartości żeby i inni mieli dokładnie
Address Before/After
0x02E4 AE/A9
0x02E5 02/01
0x02E6 AE/B3
0x02E7 02/03
A to do jakich zegarów da się zaadaptować bo tego nigdzie nie widze?
Zakładam że tylko do full wypas fis immo3, słusznie ?
U mnie w 1J5920826C w podanych adresach mam inne wartości bazowe, więc nie ruszam.

: pn paź 26, 2009 20:20
autor: Oli
owies, zrób sobie wykres temp twoich zegarów i będziesz wiedział co zmienić, pewnie masz inne wartości w zakresie temp gdzie wskazówka jest idealnie na 90

u ciebie jest tak
0x02E4 9C
0x02E5 02
0x02E6 9C
0x02E7 02

: pn paź 26, 2009 20:49
autor: owies
W teori rozumiem co mówisz i wartości które podałes zgadzają się, ale jakoś na eprom nie potrafie tego tak szybko przelać. Jest na to jakiś fajny topic/tutek w sieci ?

edit. w wolnym czasie spróbuje to jakoś ogarnąć :smoke:

: pn paź 26, 2009 20:58
autor: Oli
owies pisze:Jest na to jakiś fajny topic/tutek w sieci ?
nie widziałem takiego,

: pn paź 26, 2009 21:10
autor: Bora_TDI
owies pisze:W teori rozumiem co mówisz i wartości które podałes zgadzają się, ale jakoś na eprom nie potrafie tego tak szybko przelać. Jest na to jakiś fajny topic/tutek w sieci ?

edit. w wolnym czasie spróbuje to jakoś ogarnąć :smoke:
Tak to powinno wygladac przed i po. Wartosci dwoch srodkowych punktow masz wyswietlone z boku wykresu.

Obrazek Obrazek

--
Pozdrawiam

: pn lis 16, 2009 18:49
autor: FisheR
witam mam zegary 1J5 920 825C sa z immo3 i da sie uaktywnic rkm :chytry:

: pn lis 16, 2009 21:08
autor: greg
Conscious pisze:witam mam zegary 1J5 920 825C sa z immo3 i da sie uaktywnic rkm
immo 2 - wczoraj bawiłem się w takich zegarach (VDO) i podmieniałem eepromy jak tu ktoś pisał że da się podmienić - no da się tylko, że zegary wtedy nie działają albo wyświetlacz świeci cały czas albo wskazówki są na max albo kontrolki się nie świecą - więc nadal twierdze że się nie da :bigok:

: pn lis 16, 2009 21:13
autor: FisheR
a zegary 1J0920826C??takie mam w aucie ze starymi tarczami

: pn lis 16, 2009 21:55
autor: greg
Conscious pisze:a zegary 1J0920826C??takie mam w aucie ze starymi tarczami
da się

: pn lis 16, 2009 21:59
autor: Bora_TDI
Conscious pisze:a zegary 1J0920826C??takie mam w aucie ze starymi tarczami
tarcze z 1j5920825c nie będą Ci pasowały. Znaczy będą pasowały fizycznie ale niektóre kontrolki nie będą świeciły(np immo). Zegary immo3 i immo2 maja trochę inny układ kontrolek. Same zegary immo2 nie będą działać w aucie jak masz fabrycznie immo3. Da się w odwrotnej sytuacji immo2>>immo3.

: pn lis 16, 2009 22:05
autor: FisheR
Bora_TDI, dopiero zauwazylem ze nie pasuja kontrolki nad fisem jak zdjelem tarcze...pozatym na obrotomierzu w starych mialem EPU czy cos tam a w nowych w tym miejscu auto z kluczykiem,natomiast na predkosciomierzu w starych immo3 mam kontolke auta z kluczykiem a w immo2 jest puste miejsce

: pn lis 16, 2009 22:14
autor: Bora_TDI
Conscious pisze:Bora_TDI, dopiero zauwazylem ze nie pasuja kontrolki nad fisem jak zdjelem tarcze...pozatym na obrotomierzu w starych mialem EPU czy cos tam a w nowych w tym miejscu auto z kluczykiem,natomiast na predkosciomierzu w starych immo3 mam kontolke auta z kluczykiem a w immo2 jest puste miejsce
Dokładnie o tym pisałem :)
na obrotomierzu(immo2) jest kontrolka immo a w zegarach immo3 kontrolka EPC
na prędkościomierzu u samej góry(immo3) jest kontrolka immo a w zegarach immo2 jest pusto. No i kontrolki nad fisem 4 kolumny kontrolek w zegarach immo3 a 3 kolumny w zegarach immo2.

: pn lis 23, 2009 17:22
autor: edziu82
Koledzy posiadam takowy numer: 1J0 920 846 C , da się odblokować RKM???

: pn lis 23, 2009 18:21
autor: Bora_TDI
edziu82 pisze:Koledzy posiadam takowy numer: 1J0 920 846 C , da się odblokować RKM???
Tak.