Strona 2 z 2

: wt mar 06, 2007 15:37
autor: mtworus
swieca pisze:siemka chłopaki :):):) sorki ze sie wcinam ale mam małe pytanko
mam golfika MK2 1.8 z silnikiem RP i mam z nim mały kłopot
od jakiegos czasu nie ma jusz buta w pedale ani na benzynie ani na gazie oczywiscie spalanie wzrosło poradzili mi zebym zczytam kody błyskowe jestem poczatkujacy z golfem i mam pytanie gdzie moge znalesc spis tych błedów i czy to prawda ze wystarczy do sczytania prubowka 12v a jak nie to gdzie to moge znalesc schemat zrobienia albo całosc do kupna
dodam jeszcze ze sprawdzałem cisnienie na tłokach bo jakis "jeleń" nie zagladajac nawet pod maske powiedział ze mam sobie zrobic remont generalny silnika sprawdziłem i wysdzło ze ma 11 bar to raczej dobrze
z góry wielkie dzieki xD
Kody błędów 2EE:


2412 czujnik temp. w kolektorze ssšcym
4323 Drosselklappenansteller (beluftendes ventil)-cokolwiek to znaczy
4324 Drosselklapenansteller( evakurierendes ventil) patrz wyżej
4342 przekażnik podgrzewania kolektora ssšcego
2212 czujnik ustawienia klapy przepustnicy-potencjometr
2214 przekroczone maksymalne obroty silnika -7000obr/min
2312 czujnik temp. płynu chłodzšcego -w króćcu wody
2341 układ sterowania (regulacji) sondy lambda
2342 sonda lambda
1111 uszkodzone ECU
1232 silnik krokowy
2231 regulacja biegu jałowego
2343 mieszanka za bogata
2344 mieszanka za uboga
2113 czujnik Halla
2132 brak połšczenia sterownika wtrysku i zapłonu
4343 zawór zbiornika węgla aktywnego
4432 silniczek regulacji biegu jałowego
4444 brak błędów
0000 koniec odczytu
1232 silniczek regulacji biegu jałowego
2122 brak sygnału prędko�ci silnika (chyba co� z cewkš)
2124 Czujnik ustawienia klapy przepustnicy

: sob mar 06, 2010 11:20
autor: matisim
a czy w silniku kr też tak mozna zrobić? czy procedura jest inna??

: czw mar 11, 2010 11:43
autor: zielu
mógłby ktoś zrobić jakaś aktualizacje tematu :?:
większość linków i fot nie działa, a przydało by się bo ja np mam 3 kostki pod ramką biegów i pojęcia nie mam pod co się podłączyć :)

Re:

: wt sie 02, 2011 12:03
autor: kowal1210
zielu pisze:mógłby ktoś zrobić jakaś aktualizacje tematu :?:
większość linków i fot nie działa, a przydało by się bo ja np mam 3 kostki pod ramką biegów i pojęcia nie mam pod co się podłączyć :)
Jestem tego samego zdania co kolega bo ja np. mam pn ale nie wiem za to jaki mam gaźnik mam jakiś tam sterownik na podszybiu ale czy to steruje gaźnikiem za cholery nie wiem

Kody błyskowe -Gażnik 2EE,monojetronic itp-jescze ciepłe

: pn mar 18, 2013 11:11
autor: Dioda83
kowal1210 pisze:Jestem tego samego zdania co kolega bo ja np. mam pn ale nie wiem za to jaki mam gaźnik mam jakiś tam sterownik na podszybiu ale czy to steruje gaźnikiem za cholery nie wiem
Zdejmij obudowę filtra powietrza i wykonaj zdjęcie gaźnika, postaram się pomóc. :bajer:

Kody błyskowe -Gażnik 2EE,monojetronic itp-jescze ciepłe

: czw paź 12, 2017 23:57
autor: nogiln
ANDRZEJW, Zamierzam zrobić sobie ten przyrząd diagnostyczny i ma taki problem, gdyż z Twojego schematu nie mogę się doszukać, gdzie jest zwarcie do masy? W jaki sposób ono się dobywa?

Kody błyskowe -Gażnik 2EE,monojetronic itp-jescze ciepłe

: pt paź 13, 2017 09:16
autor: Dioda83
Po prostu przewód diagnostyczny podłączasz do dowolnej śrubki karoserii, do niej podłączony jest biegun ujemny akumulatora.