Strona 2 z 8

: czw gru 28, 2006 15:45
autor: Przybek
chyba kurcze pomylilem linki z lewej strony cos mi nie pasuje , wie ktos ktora ma gdzie byc i jak je rozroznic ? jedna chyba ma troche wygieta koncowke zgadza sie ?
pozdrawiam

: pt gru 29, 2006 14:26
autor: taifoon
a ja mam problem ze mi sie dmuchawa sama wlacza i wylacza
jak dziala to wszystkie biegi dzialaja a jak sie wylacza to zaden nie dziala

moze to byc wina slabego akumulatora?? czy raczej "pofalowana" blaszka w pokretle nie styka??


jak sie silnik dobrze nagrzeje wtedy nawiew dziala dobrze

: wt kwie 03, 2007 13:18
autor: Maciuś01
marek2907 pisze:rozbierał ktoś może sam silnik od dmuchawy?? mam nadpalony komutator ale niemogę go wyciągnąć
Problem jest z rozebraniem silnika od dmuchawy.
Tam są takie gumowe zapadki i strasznie ciężko się jej odblokowuje czesto się rozpadają...

Może sie okaza że bedzie potrzebna nowa dmuchawa.

Jedna uwaga dla początkujących z dmuchawą zdjęcia sa od mk 2 ale nie zrarzajcie sie własciciele trójek układ "biegów" dmuchawy w 3 jest na kanale troszkę w kierunku kierownicy ale zasada jaest taka sama.

i jeszcze jedno jak wyciągniecie dmuchawę (do tej naprawy wcale jej nie trzeba ruszac co prawda) to pod zaślepką na szczycie obudowy znajdziecie rdzę lub inne zanieczyszczenia lepiej to oczyścic (to jest powód przepalania termoopornika) i smar w spraju albo WD 40 to odsunie problemy z niedziałającymi biegami w czasie.

POWODZENIA

: wt kwie 03, 2007 16:46
autor: sas_gti
Maciuś01 pisze:z rdzy (to jest powód przepalania termoopornika)
śmiem polemizować :bajer:
powodem przeplania sie termoBEZPIECZNIKA wyskalowanego na 194 st C jest przekroczenie tej temperatury a to natomiast spowodowane jest zwiekszeniem oporów tocznych na lozyskach wiatraka...jak lozysko chodzi na sucho albo jest zatarte to wiatrakowi jest po prostu ciezej, a nie raz za ciężko i sie przepala...

: wt kwie 03, 2007 16:52
autor: Maciuś01
śmiem polemizować :bajer:
powodem przeplania sie termoBEZPIECZNIKA wyskalowanego na 194 st C jest przekroczenie tej temperatury a to natomiast spowodowane jest zwiekszeniem oporów tocznych na lozyskach wiatraka...jak lozysko chodzi na sucho albo jest zatarte to wiatrakowi jest po prostu ciezej, a nie raz za ciężko i sie przepala...[/quote]

Właśnie o to mi chodziło może nie wyraziłem się dokładnie większe opory = ciężej się kręci - termik sie przepala i went chodzi tylko na bezpośrednim biegu.

A przyczyną są oczywiście łożyska wyrobione, zabrudzenie ośi wirnika, korozja itp...

: wt kwie 03, 2007 16:54
autor: sas_gti
ok ale napisales ze powodem przepalania sie jest jakaś zaślepka
No ale juz wiadomo ocb...pozdrawiam

: czw kwie 05, 2007 20:28
autor: micky
taifoon pisze:a ja mam problem ze mi sie dmuchawa sama wlacza i wylacza
jak dziala to wszystkie biegi dzialaja a jak sie wylacza to zaden nie dziala
moze ktos powiedziec co zrobic w tym wypadku? bo ja zmagam sie z tym samym problemem :bajer:

: sob maja 05, 2007 18:41
autor: Monsteer
Witam.
Właśnie przerabiam temat dmuchawy i mam pytanko do wtajemniczonych czy możliwe jest dokupienie tej zielonej kostki? O co dokładnie pytać, jeśli tak? U mnie się to właśnie spaliło. Przypuszczam, że przez brak termobezpiecznika no i przycierające się łożyska wirnika.
Pozdro :smoke:

: sob maja 05, 2007 19:44
autor: micky
micky pisze:a ja mam problem ze mi sie dmuchawa sama wlacza i wylacza
jak dziala to wszystkie biegi dzialaja a jak sie wylacza to zaden nie dziala


moze ktos powiedziec co zrobic w tym wypadku? bo ja zmagam sie z tym samym problemem
juz sobie z tym poradzilem, wymiana szczotek plus a po wymianie takze komutator bo strasznie dojechany byl. Po wymianach szaleja huragany w mk3 :)

: pt sie 03, 2007 00:42
autor: -hektor-
Witam. Mam problem z dmuchawą w passacie b3 tyle że w climatroniku,umarły wszystkie biegi,mimo że wyświetlacz pokazuje stopnie nawiewu i reagują wszystkie klapy sterowane z panela.Sprawdzałem silnik i jest ok,pomierzyłem także kostkę która przychodzi do opornika sterującego mocą silnika ale niedochodzi tam żadne napięcie.Odwiedziłem kilku elektryków ale każdy mówi co innego i niewiem co robić.Awaria panela sterującego?? Da się go jakoś naprawiać??

: sob sie 18, 2007 13:39
autor: spodek
Witam wszystkich, :blush:
mam pytanie do sas_gti, chodzi mi o ten bezpiecznik termiczny, przejrzałem allegro i nie znalazłem, czy to może któryś z tych pasować ?
tu
:grin:

: sob sie 18, 2007 19:01
autor: majster heniek
spodek, tak możesz wziąść ten na 192*C

: czw wrz 06, 2007 17:18
autor: kleczynski
micky, Hej. micky możesz napisać mi jak poradziłeś sobie z wymianą szczotek i komutatora w silniku od dmuchawy. gdzie dokupiłeś części byłby w dzięczny pozdrawiam