Naprawa dmuchawy - niedzialajace wszystkie biegi
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Problem jest z rozebraniem silnika od dmuchawy.marek2907 pisze:rozbierał ktoś może sam silnik od dmuchawy?? mam nadpalony komutator ale niemogę go wyciągnąć
Tam są takie gumowe zapadki i strasznie ciężko się jej odblokowuje czesto się rozpadają...
Może sie okaza że bedzie potrzebna nowa dmuchawa.
Jedna uwaga dla początkujących z dmuchawą zdjęcia sa od mk 2 ale nie zrarzajcie sie własciciele trójek układ "biegów" dmuchawy w 3 jest na kanale troszkę w kierunku kierownicy ale zasada jaest taka sama.
i jeszcze jedno jak wyciągniecie dmuchawę (do tej naprawy wcale jej nie trzeba ruszac co prawda) to pod zaślepką na szczycie obudowy znajdziecie rdzę lub inne zanieczyszczenia lepiej to oczyścic (to jest powód przepalania termoopornika) i smar w spraju albo WD 40 to odsunie problemy z niedziałającymi biegami w czasie.
POWODZENIA
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 17:04 przez Maciuś01, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
śmiem polemizowaćMaciuś01 pisze:z rdzy (to jest powód przepalania termoopornika)
powodem przeplania sie termoBEZPIECZNIKA wyskalowanego na 194 st C jest przekroczenie tej temperatury a to natomiast spowodowane jest zwiekszeniem oporów tocznych na lozyskach wiatraka...jak lozysko chodzi na sucho albo jest zatarte to wiatrakowi jest po prostu ciezej, a nie raz za ciężko i sie przepala...
śmiem polemizować
powodem przeplania sie termoBEZPIECZNIKA wyskalowanego na 194 st C jest przekroczenie tej temperatury a to natomiast spowodowane jest zwiekszeniem oporów tocznych na lozyskach wiatraka...jak lozysko chodzi na sucho albo jest zatarte to wiatrakowi jest po prostu ciezej, a nie raz za ciężko i sie przepala...[/quote]
Właśnie o to mi chodziło może nie wyraziłem się dokładnie większe opory = ciężej się kręci - termik sie przepala i went chodzi tylko na bezpośrednim biegu.
A przyczyną są oczywiście łożyska wyrobione, zabrudzenie ośi wirnika, korozja itp...
powodem przeplania sie termoBEZPIECZNIKA wyskalowanego na 194 st C jest przekroczenie tej temperatury a to natomiast spowodowane jest zwiekszeniem oporów tocznych na lozyskach wiatraka...jak lozysko chodzi na sucho albo jest zatarte to wiatrakowi jest po prostu ciezej, a nie raz za ciężko i sie przepala...[/quote]
Właśnie o to mi chodziło może nie wyraziłem się dokładnie większe opory = ciężej się kręci - termik sie przepala i went chodzi tylko na bezpośrednim biegu.
A przyczyną są oczywiście łożyska wyrobione, zabrudzenie ośi wirnika, korozja itp...
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 16:55 przez Maciuś01, łącznie zmieniany 1 raz.
juz sobie z tym poradzilem, wymiana szczotek plus a po wymianie takze komutator bo strasznie dojechany byl. Po wymianach szaleja huragany w mk3micky pisze:a ja mam problem ze mi sie dmuchawa sama wlacza i wylacza
jak dziala to wszystkie biegi dzialaja a jak sie wylacza to zaden nie dziala
moze ktos powiedziec co zrobic w tym wypadku? bo ja zmagam sie z tym samym problemem
Witam. Mam problem z dmuchawą w passacie b3 tyle że w climatroniku,umarły wszystkie biegi,mimo że wyświetlacz pokazuje stopnie nawiewu i reagują wszystkie klapy sterowane z panela.Sprawdzałem silnik i jest ok,pomierzyłem także kostkę która przychodzi do opornika sterującego mocą silnika ale niedochodzi tam żadne napięcie.Odwiedziłem kilku elektryków ale każdy mówi co innego i niewiem co robić.Awaria panela sterującego?? Da się go jakoś naprawiać??
Witam wszystkich,
mam pytanie do sas_gti, chodzi mi o ten bezpiecznik termiczny, przejrzałem allegro i nie znalazłem, czy to może któryś z tych pasować ?
tu
mam pytanie do sas_gti, chodzi mi o ten bezpiecznik termiczny, przejrzałem allegro i nie znalazłem, czy to może któryś z tych pasować ?
tu
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 17:10
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości