Strona 2 z 5

: czw lip 13, 2006 08:05
autor: as29
Dzięki pomogło. Mała rzecz a cieszy. :grin:

: śr sie 23, 2006 17:14
autor: Danielo85
Witam :pub: No i ja sie bede musial zabrac za latanie... A jak najlepiej zdjac boczek w celu dostania sie do tych suwnic?

: śr sie 23, 2006 22:29
autor: Goofi
Danielo85 pisze:Witam :pub: No i ja sie bede musial zabrac za latanie... A jak najlepiej zdjac boczek w celu dostania sie do tych suwnic?
Zdjecie boczka jest prosciutkie:
- dejmujesz klamke poprzez wyjecie srodkowej czesci i odkrecenie dwuch srub
- zdejmujesz pokretlo podnoszenia i opuszczania szyby poprzez zdjecie srodka i odkrecenie sruby
- zdejmujesz galke od regulacji lusterek
- zdejmujesz rameczke od klamki wewnetrznej przesuwajac ja chyba do tylu po lekkim podwazeniu przedniej czesci
- odkrecasz 4 sruby - dwie z przedniej czesci drzwi (na gorze i na dole) i dwie znalogicznie z tylnej czesci
- sciagasz boczek lekko go podwazajac ;)

: pn wrz 25, 2006 00:19
autor: guti
ja poradzilem sobie z latajacymi szybami w ciagu pieciu minut, mianowicie miedzy te plastikowe slizgi ktore chodza po szynie wcisnalem trytrytki ( paski plastikowe :) ) zacisnalem, reszte odcialem, luz sie zniwelowal, ladnie nasmarowalem prowadnice i jest super, moge jezdzic z do polowy uchylonymi szybami zarowno pasazera i kierowcy.Ale frajda :D

: śr wrz 27, 2006 13:14
autor: Przemo_vw
guti, gdzie mozna kupic takie paski ?

: śr wrz 27, 2006 16:53
autor: guti
w kazdym elektrycznym , powiedz ze plastikowe paski zaciskowe chcesz , pakowane sa chyba 100 sztuk, moze nie bedziesz potrzebowal az tylu :) na jedne drzwi mam po dwa paski :D ale jak kupisz to na przyszłosc Ci sie na pewno przydadza, jakies kabelki razem spiac, pod maska cos ułozyc i przypiac ( zamiast na okretke drutem to ladnie i estetycznie bedzie paseczkiem :) ) a jak nie to do warsztat jakis samochodowy, gazwownia bo oni tam kabelki przypinaja pod autem wlasnie paskami, slyszalem ze gdzies mozna kupic na sztuki takie paski, 100 sztuk kosztuje ok 10 zl ale Ci sie na pewno przydadza.
Osobiscie uzywalem paskow o wymiarach :
30 cm długie , nadmiar oczywiscie obcinasz :)
1-15mm grube
5 mm szerokie.
Jak cos zamotalem to sorka , słuze pomoca na gg w razie kłopotu:) Pozdrawiam

: czw wrz 28, 2006 01:14
autor: Przemo_vw
Paski napewno sie przydadza :), jutro po pracy skocze do elektyrcznego ;)


Dziex za info :pub:

: wt paź 24, 2006 17:42
autor: Sly108
Guti zastosowałem twoją metode z paskami i to działa. Szyba przynajmniej jak narazie nie goni. Wielkie dzięki.

: pn lis 06, 2006 21:14
autor: Lipek81
Próbowałem tej metody z koszulkami termokurczliwymi i nie pomogło. Potem próbowałem to wyregulować jakoś (są dwie śruby regulacyjne na tym elemencie, co się przesuwa i dwie w górnej części prowadnicy) - i też nie pomogło. Najlepszą metodą okazało się zdjęcie fragmentu uszczelki, od wewnętrznej strony, tej w pionowej cześci ramki szyby i podgięcie tego kantu z blachy. Ucichło momentalnie. Robota prosta - nic nie trzeba rozbierać, tylko kombinerki potrzebne. Zauważyłem jeszcze taką rzecz - szyba nie musi być ściśnięta w tej prowadnicy, żeby nie drżała - wystarczy, żeby się dobrze opierała o jedną z wewnętrznych stron tej uszczelki (tej co w prowadnicy). Czyli nie trzeba podginać tej blachy tak, aby ścisnąć szybę w prowadnicy, wystarczy, żeby szyba pewnie się oparła o uszczelkę, nasadzoną na blachę, którą podginamy.

: wt lis 07, 2006 00:25
autor: dawid018
ja po prostu wkleiłem w uszczelke kawałek izolacji od kabelka tak żeby uszczelki dociskały szybe.pomogło.jest jak nowe.

: wt lis 07, 2006 07:40
autor: Lipek81
Też z tym eksperymentowałem - tzn. nie wklejałem jej tylko po prostu wkładałem, ale miałem zbyt dużą szczelinę i nie pomagało.

: wt lis 07, 2006 08:03
autor: dawid018
Lipek81 pisze:Też z tym eksperymentowałem - tzn. nie wklejałem jej tylko po prostu wkładałem, ale miałem zbyt dużą szczelinę i nie pomagało.
a próbowałeś w obie uszczelki to wkleić??tzn w wewnętrzną i zewnętrzną.napewno da sie to zlikwidować.musisz tylko wkleić grubszą tą izolacje i docisnąć ją dokłałdnie tak żeby kąt na uszczelce sie zmienił.też nie mogłem na początku tak miałem ale po wklejeniu grubszej izolacji pomogło.

: sob gru 02, 2006 11:03
autor: Marszall
Witam podłącze się do tematu. U mnie jest podobnie czyli na nierównościach i przy zamykaniu drzwi szyby brzęczą. Jak tak czytam to widze że powodem może być ta właśnie prowadnica. Ale u mnie jest cos jeszcze, przy podnoszeniu szyby-gdy jest ona w połowie - ciężko się zamyka. Zauwarzyłem że powodem tego jest to że przy podnoszeniu szyba przechyla sie w przód i blokuje o uszczelkę-ogólnie to cała chodzi w przód i w tył gdy jest otwarta troche. Da się to jakoś naprawić żeby nie latała w przód i w tył??Pozdro wielkie dla garażowych majsterkowiczów