Latajace szyby w drzwiach MK2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
as29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr cze 29, 2005 10:08
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: as29 » czw lip 13, 2006 08:05

Dzięki pomogło. Mała rzecz a cieszy. :grin:



Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » śr sie 23, 2006 17:14

Witam :pub: No i ja sie bede musial zabrac za latanie... A jak najlepiej zdjac boczek w celu dostania sie do tych suwnic?


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sie 23, 2006 22:29

Danielo85 pisze:Witam :pub: No i ja sie bede musial zabrac za latanie... A jak najlepiej zdjac boczek w celu dostania sie do tych suwnic?
Zdjecie boczka jest prosciutkie:
- dejmujesz klamke poprzez wyjecie srodkowej czesci i odkrecenie dwuch srub
- zdejmujesz pokretlo podnoszenia i opuszczania szyby poprzez zdjecie srodka i odkrecenie sruby
- zdejmujesz galke od regulacji lusterek
- zdejmujesz rameczke od klamki wewnetrznej przesuwajac ja chyba do tylu po lekkim podwazeniu przedniej czesci
- odkrecasz 4 sruby - dwie z przedniej czesci drzwi (na gorze i na dole) i dwie znalogicznie z tylnej czesci
- sciagasz boczek lekko go podwazajac ;)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn wrz 25, 2006 00:19

ja poradzilem sobie z latajacymi szybami w ciagu pieciu minut, mianowicie miedzy te plastikowe slizgi ktore chodza po szynie wcisnalem trytrytki ( paski plastikowe :) ) zacisnalem, reszte odcialem, luz sie zniwelowal, ladnie nasmarowalem prowadnice i jest super, moge jezdzic z do polowy uchylonymi szybami zarowno pasazera i kierowcy.Ale frajda :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 451
Rejestracja: pt paź 21, 2005 23:35
Lokalizacja: G-ń
Kontakt:

Post autor: Przemo_vw » śr wrz 27, 2006 13:14

guti, gdzie mozna kupic takie paski ?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr wrz 27, 2006 16:53

w kazdym elektrycznym , powiedz ze plastikowe paski zaciskowe chcesz , pakowane sa chyba 100 sztuk, moze nie bedziesz potrzebowal az tylu :) na jedne drzwi mam po dwa paski :D ale jak kupisz to na przyszłosc Ci sie na pewno przydadza, jakies kabelki razem spiac, pod maska cos ułozyc i przypiac ( zamiast na okretke drutem to ladnie i estetycznie bedzie paseczkiem :) ) a jak nie to do warsztat jakis samochodowy, gazwownia bo oni tam kabelki przypinaja pod autem wlasnie paskami, slyszalem ze gdzies mozna kupic na sztuki takie paski, 100 sztuk kosztuje ok 10 zl ale Ci sie na pewno przydadza.
Osobiscie uzywalem paskow o wymiarach :
30 cm długie , nadmiar oczywiscie obcinasz :)
1-15mm grube
5 mm szerokie.
Jak cos zamotalem to sorka , słuze pomoca na gg w razie kłopotu:) Pozdrawiam


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 451
Rejestracja: pt paź 21, 2005 23:35
Lokalizacja: G-ń
Kontakt:

Post autor: Przemo_vw » czw wrz 28, 2006 01:14

Paski napewno sie przydadza :), jutro po pracy skocze do elektyrcznego ;)


Dziex za info :pub:



Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » wt paź 24, 2006 17:42

Guti zastosowałem twoją metode z paskami i to działa. Szyba przynajmniej jak narazie nie goni. Wielkie dzięki.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lis 06, 2006 21:14

Próbowałem tej metody z koszulkami termokurczliwymi i nie pomogło. Potem próbowałem to wyregulować jakoś (są dwie śruby regulacyjne na tym elemencie, co się przesuwa i dwie w górnej części prowadnicy) - i też nie pomogło. Najlepszą metodą okazało się zdjęcie fragmentu uszczelki, od wewnętrznej strony, tej w pionowej cześci ramki szyby i podgięcie tego kantu z blachy. Ucichło momentalnie. Robota prosta - nic nie trzeba rozbierać, tylko kombinerki potrzebne. Zauważyłem jeszcze taką rzecz - szyba nie musi być ściśnięta w tej prowadnicy, żeby nie drżała - wystarczy, żeby się dobrze opierała o jedną z wewnętrznych stron tej uszczelki (tej co w prowadnicy). Czyli nie trzeba podginać tej blachy tak, aby ścisnąć szybę w prowadnicy, wystarczy, żeby szyba pewnie się oparła o uszczelkę, nasadzoną na blachę, którą podginamy.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lis 07, 2006 00:25

ja po prostu wkleiłem w uszczelke kawałek izolacji od kabelka tak żeby uszczelki dociskały szybe.pomogło.jest jak nowe.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 07, 2006 07:40

Też z tym eksperymentowałem - tzn. nie wklejałem jej tylko po prostu wkładałem, ale miałem zbyt dużą szczelinę i nie pomagało.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lis 07, 2006 08:03

Lipek81 pisze:Też z tym eksperymentowałem - tzn. nie wklejałem jej tylko po prostu wkładałem, ale miałem zbyt dużą szczelinę i nie pomagało.
a próbowałeś w obie uszczelki to wkleić??tzn w wewnętrzną i zewnętrzną.napewno da sie to zlikwidować.musisz tylko wkleić grubszą tą izolacje i docisnąć ją dokłałdnie tak żeby kąt na uszczelce sie zmienił.też nie mogłem na początku tak miałem ale po wklejeniu grubszej izolacji pomogło.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob gru 02, 2006 11:03

Witam podłącze się do tematu. U mnie jest podobnie czyli na nierównościach i przy zamykaniu drzwi szyby brzęczą. Jak tak czytam to widze że powodem może być ta właśnie prowadnica. Ale u mnie jest cos jeszcze, przy podnoszeniu szyby-gdy jest ona w połowie - ciężko się zamyka. Zauwarzyłem że powodem tego jest to że przy podnoszeniu szyba przechyla sie w przód i blokuje o uszczelkę-ogólnie to cała chodzi w przód i w tył gdy jest otwarta troche. Da się to jakoś naprawić żeby nie latała w przód i w tył??Pozdro wielkie dla garażowych majsterkowiczów


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości