: pn paź 04, 2004 21:22
chcę założyć gaz do mk2 1,6 z gażnikiem ale mam katalizator mam rozumieć z powyższego tekstu na temat gazu że zakładam lpg 1 generacji a co za tym idzie katalizator szlak trafia.Mam racje?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
A któż to może wiedzieć, ja w to wbijam. Założyłem 1 generacje.przemek42 pisze:chcę założyć gaz do mk2 1,6 z gażnikiem ale mam katalizator mam rozumieć z powyższego tekstu na temat gazu że zakładam lpg 1 generacji a co za tym idzie katalizator szlak trafia.Mam racje?
Agamek12 nie uogólniaj wszystkich golfów. Może Niemiec od którego kupiło się golfa wymieniał na bieżąco wszystkie części odpowiedzialne za czystość spalin. W niemczech przecież te przepisy są bardzo rygorystyczne i wysokość opłat zależy od czystości spalin.Agamek12 pisze:W swoim golfi nie masz już poprawnie działającego i katalizatora i lambdy!!!!
Bez przesady...Agamek12 pisze:W pewnym wieku wymiana elementów przestaje być opłacalne. Nikt normalny nie założy przecież do auta katalizatora, który jest droższy niż samo auto. Przecież my kupujemy stare auta właśnie dlatego, że Niemcy pozbywają się aut, którymi nie opłaca się jeździć i naprawiać. Poza tym 14 letni samochód nawet z nowym katalizatorem i sprawną lambdą nie jest w stanie spełnić nowych norm emisji spalin (jeśli się nie mylę, w UE obowiązuje Euro 4, a Golf 2 spełnia normę Euro).
Nie ma co rozstrząsac sprawy katalizotorów i lambdy bo i tak 90 % zakładów jak słyszy gaźnik to zakłada tylko 1 generacje. Spotkałem sie tylko z jednym zakładem który polecił mi 2 generacje w moim gaźnikowcu ale cena 2000 mnie zniechęciła. Sprawa wtryskowych aut jest bardzoej klarowna.Agamek12 pisze:Ja nie mówie o spełnianiu norm podczas polskiego przeglądu, tylko spełnianie norm typu EURO. Nawet nowy, wyjeżdźający z fabryki golf 2 nie spełniłby EURO 4 (spójrz, na detale poszczególnych EURO), bo poprostu nie był na nią obliczany.
Agamek12 pisze:Na prostej równej drodze bez problemu 160, ale dalej już nie ciągnąłem, bo bałem się kolein i moja pani zaczynała mi krzyczeć, ale sądzę, że 180 jest możliwe do osiągnięcia bez problemu. Prędkość 160 osiągnąłem rozpędzając się na V, a Vmax łapie się na IV.
Dłubnięta głowica, przestawiony zapłon, jakis inny tuning silnika czy licznik źle wyskalowany??Agamek12 pisze:Tak
Ja niedawno kupilem mk2 i ma on zalozna instalacje 1 generacji w 1999r.Katalizator trzyma sie niezle po tylu latach.przemek42 pisze:chcę założyć gaz do mk2 1,6 z gażnikiem ale mam katalizator mam rozumieć z powyższego tekstu na temat gazu że zakładam lpg 1 generacji a co za tym idzie katalizator szlak trafia.Mam racje?