Strona 2 z 20

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: sob sty 14, 2012 18:56
autor: Toshiba
Zbieram info jak na razie - duża ta dziura jest potrzebna? Mam nadzieję, że jak w niedalekiej przyszłości to będę rozbierał wszystko a potem składał to zczaję o co kaman :helm:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 16:47
autor: Crayzol
Toshiba, zakręć serwo wraz z tą blachą na pompkę sprzęgła no i wytnij na wymiar ( ja robiłem to tak że nawiercałem wiertłem po obwodzie dziury, później puknąłem młotkiem i odpadło, następnie pilnik do metalu wyrównałem na gładko i pompka pasuje jak z fabryki ) :) :pub:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 18:09
autor: Semian
nie napisales jeszcze jednogo ze , jesli ktos chce zostac przy wahaczach z mk2 to potrzeba , lawe z mk3 , wahacze z mk2 pasuja i zostaja tak samo , przeguby jedynie wymieniamy wewnetrzne na setki , belke przednia wypadaloby zmienic na taka z passata b4 , takie jest zalozenie jak dysponujemy innym dawca niz toledo 1 .

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 19:38
autor: Toshiba
Hmm... Można zastąpić hydrauliczne sprzęgło na linkę z T4? Coś tu kiedyś na forum takiego czytałem... Tyczy się to każdej skrzyni? Jakieś problemy z mocowaniem?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 19:56
autor: Crayzol
Semian, u kumpla zakładaliśmy AFN-a ława była z mk3 wahacze z mk2 (i na odwrót) belka przednia została z mk2 bez problemu wszystko pasuje (silnik wyciągnięty z seata ibizy)


Toshiba, Nie testowałem z przeróbkami . Wiem że jeżeli będzie skrzynia z 1,6 td golf II zostawiamy wszystko na linkę(sprzęgło, licznik) jeżeli zostawiamy skrzynię tdi wchodzi elektronika i hydraulika, jeżeli masz możliwość zakładaj hydrauliczne sprzęgło moim zdaniem lepsze niż na linkę, ale to jak kto woli.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 20:08
autor: Lukassso
Można. Wysprzęglik mechaniczny pasuje do każdej skrzyni, gdzie był hydrauliczny. Problem mocowania samej linki będzie. Oryginalnie jest ucho w łapie skrzyni, Ty musiałbyś dorobić coś własnego.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 20:43
autor: Toshiba
Skrzynia z TD a koło zamachowe z czego wtedy? Gdybym chciał dać więcej mocy z TDI to sprzęgło wtedy nie wytrzyma z TD...
Linka a hydraulika. Z czym więcej roboty?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 15, 2012 23:27
autor: Crayzol
Toshiba, z hydrauliką masz tylko tyle że zmieniasz zbiorniczek płynu hamulcowego z wyjściem na pompkę sprzęgła odkręcasz serwo (pedały i tak musisz zmienić) i zakładasz tą blachę pod serwo na pompkę robisz dziurę przykręcasz montujesz do pedałów odpowietrzasz i to wszystko

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 29, 2012 01:29
autor: Przemek
mam problem z osadzeniem silnika koło pasowe od wspomagania chaczy o podłużnice co robić??

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 29, 2012 18:11
autor: Toshiba
Kawałek deseczki, młotek i sklep podłużnicę do środka. Najlepsze rozwiązanie... :bigok:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz sty 29, 2012 19:28
autor: Crayzol
dokładnie tak jak pisze Toshiba Ja u kumpla przed włożeniem silnika ściąłem trochę podłużnicę ale jak już masz motor wsadzony to najlepiej zrobić j.w.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn sty 30, 2012 09:16
autor: 21Golfista21
a ja mam takie pytanko, będę się zabierał za przekładkę 1z (mam całego mk3) do mk2 czy ten pedał gazu mi podejdzie czy koniecznym jest zakup tego z toledo?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn sty 30, 2012 17:36
autor: Crayzol
podejdzie ale musisz też przełożyć serwo bo mk2 a mk3 ma inne mocowanie i pamiętaj o blasze która trzyma pompę sprzęgła

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn sty 30, 2012 18:55
autor: 21Golfista21
Crayzol pisze:podejdzie ale musisz też przełożyć serwo bo mk2 a mk3 ma inne mocowanie i pamięta o blasze która trzyma pompę sprzęgła
to to wiem, szkoda, szkoda że dawca nie ma abs'u :grrr: dzięki za pomoc :pub: