SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
sebc, niewiem jak wygląda czujnik z bębnów. Zawsze możesz porównać np. czy wejdzie. A jak nie to zakupić nowe.
Z korektorem jest taka sytuacja że jak jeździsz na glebie to jest tak jak byś go nie miał bo jest oszukany i daje mocniesze hamowanie .
Ale ogólnie ja nie zauważyłem jakiegoś większego zarzucania tyłem. Kiedyś testowałem na oblodzonej drodze i jedynie ułamek sekundy jest szybciej blokowany tył. I nawet w zakręcie nie wyniosło mi tyłu.
Z korektorem jest taka sytuacja że jak jeździsz na glebie to jest tak jak byś go nie miał bo jest oszukany i daje mocniesze hamowanie .
Ale ogólnie ja nie zauważyłem jakiegoś większego zarzucania tyłem. Kiedyś testowałem na oblodzonej drodze i jedynie ułamek sekundy jest szybciej blokowany tył. I nawet w zakręcie nie wyniosło mi tyłu.
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
KoguT,
Wiec jak mam glebe to go zakladac czy nie??
Wiec jak mam glebe to go zakladac czy nie??
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Re: SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Gleby nie mam, czytałem że jest inny do tarcz.
A przy okazji może i płyn wymienić, tylko pewnie z ABS'em znowu problem ?
A przy okazji może i płyn wymienić, tylko pewnie z ABS'em znowu problem ?
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
z ABSem problemu nie ma...
tylko jak kupujesz komplet na swapa to żeby czopy były z miejscem na czujnik... czujnik pasuje, moża przełożyć... tylko przy próbie demontażu często i łatwo się uszkadza wiec uwaga...
koronka od ABSu na tarczy jest przekąłdana.. tylko nie wiem czy pasuje z bębna na tarczę, ale chyba powinna
tylko jak kupujesz komplet na swapa to żeby czopy były z miejscem na czujnik... czujnik pasuje, moża przełożyć... tylko przy próbie demontażu często i łatwo się uszkadza wiec uwaga...
koronka od ABSu na tarczy jest przekąłdana.. tylko nie wiem czy pasuje z bębna na tarczę, ale chyba powinna
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
To mnie uspokoiłeś
Zabieram się za zbieranie gratów.
Dzięki wszystkim
Zabieram się za zbieranie gratów.
Dzięki wszystkim
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
To jak z tym korektorem,jest inny pod tarcze ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
W końcu się zdecydowałem na takiego moda. Narazie żadnych wrażeń. Tak jak było na bębnach, tak jest na tarczach. No może odrobinę lepiej. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał tego dogłębnie sprawdzić. I tak:
- 2,5 h samemu jest trochę naciągane, może z wszystkim przygotowanym. Ja robiłem to 2 godziny ale we dwójkę!!!
- koronki do ABSu pasują od bębnów
- czujniki ABSu pasują i tu uwaga: są dwa rodzaje: starszy - indukcyjny z okrąglą wtyczką - droższy!! nowszy - oporowy z płaską wtyczką - tańszy. Nie pasują zamiennie.
Dzęki KoguT, za prostą instrukcję.
- 2,5 h samemu jest trochę naciągane, może z wszystkim przygotowanym. Ja robiłem to 2 godziny ale we dwójkę!!!
- koronki do ABSu pasują od bębnów
- czujniki ABSu pasują i tu uwaga: są dwa rodzaje: starszy - indukcyjny z okrąglą wtyczką - droższy!! nowszy - oporowy z płaską wtyczką - tańszy. Nie pasują zamiennie.
Dzęki KoguT, za prostą instrukcję.
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
don vittorio, Też zakładam tarcze,ale wywalić tyle kasy to warto się zastanowić 2 razy .
zaciski + jarzma - 150zł
tarcze ATE - 250zł
klocki ATE - 150zł
czopy - 80zł
łożyska - 80zł
linka - nie sprawdzałem
zaciski + jarzma - 150zł
tarcze ATE - 250zł
klocki ATE - 150zł
czopy - 80zł
łożyska - 80zł
linka - nie sprawdzałem
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
norek111, to pytanie czy twierdzenie?
Ja wymieniałem tydzień temu, bo nie mogłem oganąć bębnów; stale coś nie banglało jak trzeba.
Za komplet plug & play dałem 350. Wszystko używane. Tarcze przetoczone. Nawet łożyska przebijałem z bębnów. Czujniki ABSu też były ale te starsze czyli plus 100 za dwa, bo wymontować stare z bębnów, rzadko się udaje. Mam ABS, dlatego nawet nie rozważałem dołożenie korektora ale jak radzi autor tematu, nie jest konieczny. Tu zdania są podzielone i trzeba doświadczać samemu. O zaciski z tyłu trzeba dbać, bo się lubią zapiekać. Nie da rady jeżdzić tak jak bębnach: tzn zakładasz i jeździsz aż się skończą okładziny. Trzeba to rozebrać raz na jakiś czas i zregenerować. Opłacalność moda? to dobre pytanie: ale czy każda przeróbka naszego auta jest opłacalna? Już ktoś na tym forum napisał "tarcze z tyłu do aut o mocy > 100 km". Przy normalnym użytkowaniu w mieście nie poczujesz różnicy, aleeeeee............ pozostaje jeszcze radość z własnoręcznie wykonanego moda.
Ja wymieniałem tydzień temu, bo nie mogłem oganąć bębnów; stale coś nie banglało jak trzeba.
Za komplet plug & play dałem 350. Wszystko używane. Tarcze przetoczone. Nawet łożyska przebijałem z bębnów. Czujniki ABSu też były ale te starsze czyli plus 100 za dwa, bo wymontować stare z bębnów, rzadko się udaje. Mam ABS, dlatego nawet nie rozważałem dołożenie korektora ale jak radzi autor tematu, nie jest konieczny. Tu zdania są podzielone i trzeba doświadczać samemu. O zaciski z tyłu trzeba dbać, bo się lubią zapiekać. Nie da rady jeżdzić tak jak bębnach: tzn zakładasz i jeździsz aż się skończą okładziny. Trzeba to rozebrać raz na jakiś czas i zregenerować. Opłacalność moda? to dobre pytanie: ale czy każda przeróbka naszego auta jest opłacalna? Już ktoś na tym forum napisał "tarcze z tyłu do aut o mocy > 100 km". Przy normalnym użytkowaniu w mieście nie poczujesz różnicy, aleeeeee............ pozostaje jeszcze radość z własnoręcznie wykonanego moda.
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
ja zlikwidowałem korektor i auto skrocilo droge hamowania i pewniej sie czuje przy hamowaniu z 160 do 50-60 nie blokuje tyl szybciej niz przod ( mam zawias -80przód -75 tył) jeszcze chcę przełożyć belkę na taką z stabilizatorem
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
szypki, spróbuj na oblodzone drodze zachamować wtedy odczujesz delikatnie wczesniej blokowany tył
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
KoguT,
Ale jak przelozyc ten korektor??
Ja patrzylem i bez spawania i lepienia raczej sie nie obedzie...
Ale jak przelozyc ten korektor??
Ja patrzylem i bez spawania i lepienia raczej sie nie obedzie...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Bo problem jest taki ze ja zakupilem belke od HB i pod Varianta mi nie podejdzie...
Jedni mowia ze bedzie ok bez a drudzy mowia aby obowiazkowo zakladac...
Jedni mowia ze bedzie ok bez a drudzy mowia aby obowiazkowo zakladac...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości