Strona 2 z 2

: pt paź 06, 2006 14:38
autor: Corvax
djtom pisze:ja wymieniałem nawet nie dotykając wycieraczek
ja z kolei ostatnio wymieniałem nie zdejmując podszybia :) - sposób podpatrzony u mojego mechanika :P

: pt paź 06, 2006 15:15
autor: djtom
ja z kolei ostatnio wymieniałem nie zdejmując podszybia
a jak za mocno odegniesz podszybie to plastik nie pęknie :?:

: pn paź 16, 2006 21:39
autor: Mcfto
Witam, wczoraj wymienialem u siebie ten filtr ...
w orginale byl polokragly jednak znalazlem na gieldzie plaski zamiennik za 22zl( utargowany) i spasowal bez problemow..
podczas odkrecania podszybia zniszczylem jedna ze spinek jednak i ta udalo mi sie kupic za 2zl/szt. i teraz jest git :grin:

: czw cze 26, 2008 17:50
autor: wesoł^1
"THX Kiler!" :) u mnie też poszło gładko z tym i cenowo też nie najgorzej obudowa:35, filtr węglowy 30 = 65 zł + 15 min roboty

Obrazek Obrazek

: ndz lip 13, 2008 12:22
autor: Kiler
wesoł^1 pisze:"THX Kiler!" :) u mnie też poszło gładko z tym i cenowo też nie najgorzej obudowa:35, filtr węglowy 30 = 65 zł + 15 min roboty

[url=http://images34.fotosik.pl/300/95820988f5bbf09em.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images33.fotosik.pl/300/4c3a1ebef8881485m.jpg]Obrazek[/URL]
...cieszę się, że mój pomysł ciągle służy użytkownikom mk3 :pub: :smoke: ...


Pozdr.

: śr lip 30, 2008 08:28
autor: rtk
Czy orientuje sie ktos lub moze sprawdzic w ETKA czy obudowa filtra p/p prostokatnego z Golfa 3 jest taka sama (bedzie pasowala) do Passata B3 90r ???

Aha - jeszcze jedno pytanie. Czy jest roznica miedzy tymi obudowami w autach w wersji angielskiej i europejskiej ???

: sob sty 23, 2010 22:24
autor: denu
witam, proszę o poradę w sprawie podstawy filtra, ponieważ teraz mam tylko kratkę na liście, a chciałbym założyć filtr płaski.
znalazłem dwa rodzaje, który jest prawidłowy?

nie chciałbym kupić podstawy na filtr półokrągły, dlatego się pytam.
z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pt cze 04, 2010 23:16
autor: Cinkers
Witam,
Mam Golfa III z końcówki 92 roku i dokładnie nie wiem jaki mam w końcu ten filtr. Po rozebraniu podszybia okazało się, że filtru nie ma wcale. Taki bonus od sprzedającego...

Oto jak to wygląda u mnie:

Obrazek Obrazek

Wymiary otworu to około 15x12 cm więc standardowe filtry odpadają :/ Czy tu potrzebny jest ten filtr półwalcowy (czyli ten drogi)?...

: sob cze 05, 2010 10:56
autor: denu
na to nie zakładasz od razu filtra, tylko podstawę musisz dorwać.
ja też miałem taką kratkę na liście, kupiłem bez przymiarki używaną podstawę na filtr prostokątny i mogę teraz zakładać te tańsze.

: sob cze 05, 2010 11:23
autor: Cinkers
denu, chodzi Ci np. o takie coś?
http://www.allegro.pl/item1055386259_go ... owego.html

: sob cze 05, 2010 11:52
autor: denu
Tak, to właśnie o to chodzi.

: ndz cze 06, 2010 11:38
autor: Cinkers
Dzięki za info. Może kiedyś się z tym pobawię bo póki co byłem w sklepie motoryzacyjnym i sprzedawca mi powiedział, że do tego wlotu co ja mam faktycznie nie było wcale filtrów i polecił mi założenie na tą kratkę jakąś pończochę bądź filtr od odkurzacza. Założyłem pończochę i póki co tak będę jeździł ;) Ważne, żeby się do środka śmieci nie sypało a myślę, że pończocha je jakoś tam zatrzyma.

[MK3]Wymiana f.kabiny z półkolistego na prostokątny.

: sob paź 29, 2011 22:40
autor: taret
THX Kiler! ;)

[MK3]Wymiana f.kabiny z półkolistego na prostokątny.

: sob maja 19, 2012 11:30
autor: konrad740
a czy ta podstawka jest VW czy jakiejś innej firmy