Strona 2 z 2

: pn lut 09, 2009 03:22
autor: Robert KR
Viriss ,tutaj masz to co Ci potrzebne: http://allegro.pl/item551071620_wkladka ... assat.html :bigok:

: pn lut 09, 2009 16:29
autor: Jeżu
Leśniak Robert, spoko jak 2 dni temu nic nie było nawet na jego aukcje patrzyłem i miał tylko mapke schowka tego nicu : Adriano1983

[MK2] Dodatkowe kontrolki w liczniku

: pn mar 09, 2015 22:13
autor: VWiater
Nie chce zakładać nowego tematu więc podałby ktos kolory kabli do swiateł długich, krótkich, postojówek, tylnej szyby i halogenów przód, tył. O ile oczywiście ktoś ma, albo potrafi odczytać ze schematu. W innym razie jutro sam obadam te kolory.


EDIT. A więc tak mi wyszło w Golfie II, 89r., instalacja na dwie wtyki, zegary oryginał, przełączniki nie wiem czy nowy czy stary typ, bo nie wiem jak rozroznic, ale na pewno były niektóre wymieniane i tak:
-> masa -> brązowy -> 31
-> mijania tzw. krótkie -> biało-czarny -> 56 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na styku NSL szaro-żółty; wg oznaczeń styków vw 56 światło reflektorów, 56b światła mijania, NSL brak)
-> drogowe tzw. długie -> niebiesko-biały -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów(wg oznaczeń styków vw 56a światła drogowe)
-> pozycyjne tzw. postojówki -> szaro-zielony -> 58 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na stykach 58e szary, 58L szaro-czarny, 58R szaro-czerwony i szaro-różowy; wg oznaczeń styków vw 58e nie ma takiego, a 58, 58L, 58R patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień(przednie?) -> biało-żółty -> 83a na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień i 2 stopień(przednie i tylne?) -> szaro-biały -> 83b na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> ogrzewanie tylnej szyby -> biało-zielony -> 75h na włączniku szyby(wg oznaczeń styków vw to nie ma takiego styku)
-> podświetlenie zegarów i przełączników -> szaro-niebieski -> 58b na wszystkich przełącznikach(wg oznaczeń styków vw które posiadam patrz foto poniżej)
-> awaryjne -> niebiesko-różowy -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów
-> lewy kierunkowskaz tzw. migacz -> czaro-biały(nie mylic z czarno bialym z zielonym prazkiem co chwile) -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
-> prawy kierunkowskaz tzw. migacz -> czarno-zielony -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
Ogólnie rzecz biorąc to znalezione styki nie do końca pokrywają się z oznaczeniami styków vw, albo ja źle patrzę, albo nie ta książka, nie wiem. Moje pytanie do Was to czy do pogrubionych przeze mnie kolorów kabli podpinać sygnały do diód w liczniku i będzie działać czy inaczej szukać tych sygnałow? Bo teoretycznie i praktycznie wszystko działa, ale jak to sie ma przy dluzszym stosowaniu tj. niepopale czegos w aucie itp.?

Obrazek
Obrazek
Obrazek


EDIT2. Jak sobie Kolego koloko poradziłeś z światłami drogowymi tzw. długimi? Wpiąłeś się nową diodą w oryginalną instalację tj. taśme(jakie tam wtedy napięcie dochodzi 12V?) czy odciales również sciezke od długich i pociągłes osobny kabel niebiesko-biały(instalacja na dwie wtyki) od wtyczki w zegarach?

[MK2] Dodatkowe kontrolki w liczniku

: sob lut 27, 2016 11:01
autor: kopalniak
Wie ktoś , czy są gdzieś jeszcze dostępne te kontrolki ?