: wt wrz 13, 2005 17:06
No dobra ale gdzie pdlaczyc ten przewod od spalania w desce to ok wiem ale dalej to gdzie podlaczyc ma moze ktos zdjecie byl bym bardzo wdzieczny ![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Tak to jest dla benzyny. W G60 można podpiąć się pod wężyk który idzie do FPR'a.rzodkiew pisze:ten wezyk od licznika podlaczasz pod rurke ktora idzie od serwa do kolektora ssacego na tej rurce masz dwa lub jeden kruciec zaslepiony chyba sielona zaslepka ( u mnie byla zielona ) sciagasz ja i podlaczasz tam wezyk z licznika ( numer 12 na rysunku)
ALE...?1 6 D pisze:W benzynie podciśnienie jest podłączone pod kolektor, w dieslu pod pompkę podciśnienia.
To jest system podciśnienia i w benzynie sie to podłancza tak jak pisał kolega "rzodkiew", ale w dieslu podłączenie do pompki nie wyjdzie ... trzeba się podłączyć pod kolektor dolotowy (tak D jak i TD). Raz gadałem z takim niemcem który ma GTD na full opcji (elektryka szyb, lusterek, siedzenia recaro z elektryką, SSA, klima, tempomat itd)1 6 D pisze:Wężyk ciśnieniowy idzie z licznika do [Untedrucksystem](nie wiem co to do końca jest).
Osobiście wydaje mi się że w każdym benzyniaku da radę założyć takie budziki, co do funkcji to masz:dogu18 pisze:a ja mam takie troche głupie pytanie(tak mi sie wydaje)
czy te MFA można podpiąc pod każdy silnik??(np NZ bo taki akurat mam)
a drugie pyt. to jakie włściwie ma funkcjie MFA?? bo prawde mówiąc niewiem:/
pozdro dogu
niestety jeszcze nie:/ miałem w planach wymiane zegarów na te z mfa ale wyskoczyły nagłe inne problemy :/ i brakło funduszy:/Robert Pala pisze:dogu18, ja tez mam nz-ta. zalozyles to mfa?????