Strona 2 z 3

: sob mar 01, 2008 11:32
autor: sepcio
Witam, wczoraj zakladalem centralny do klapy, wszystko chodzi, jest ok. Chcialbym od siebie dodac tylko ze trzeba zabezpieczyc koncówkę pręta przy blaszce, mozna to zrobic tak jak mlody87 ktory zalutowal pręt w tym miejscu, ja nagwintowałem koncówkę i zakręciłem 2 srubki, wybor zalezy od was. Obrazek

: sob mar 01, 2008 23:47
autor: mlody87
sepcio, dzieki za cenną uwage ;) dodam jeszcze ze mozna poprostu kombinerkami zagiąc końcówke pręta aby nie wyskoczyła z blaszki .

bez blaszki

: pn lip 07, 2008 20:14
autor: baki
witam , dzis kombinowalem z silownikiem do klapy . Udalo mi sie zrobic to bez blaszki , wystarczy wywiercic otwor w tym czarnym plastiku . Silownik zamontowalem po lewej stronie dzieki czemu nie trzeba podlanczac odwrotnie kabli . :okej: Moze komus sie przyda Obrazek Obrazek

: sob gru 13, 2008 10:17
autor: stanley89
A jak jest w mk2 bo podłączylem centralny i przymierzam sie do zrobienia klapy a nie chce zeby sie sama otwierała tylko zebym mógł ją otwierac przyciskiem na klapie.

: sob gru 13, 2008 13:34
autor: mlody87
stanley89, musisz sprawdzic czy w mk2 tez jest takie mocowanie jak w mk3 ,czy jest to inaczej rozwiązane.
Jeśli jest jak w mk3 to zrób tak jak JA albo kolega baki, . :bigok:

: ndz gru 14, 2008 12:34
autor: stanley89
Z tego co zobaczyłem pod klapą wnioskuje ze nie da sie tak zrobić :grrr: Będę musiał zrobić na pilot. Jestem ciekaw jak było w ori centralnym w mk2.
A tutaj fotki jak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf4 ... d1bee.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f7 ... ac0d3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e98 ... e6280.html

Mam prośbę. Niech ktoś co ma ori centralny zrobi fotki tego mechanizmu pod klapą.

: ndz sty 18, 2009 12:28
autor: matirati666
baki pisze:Udalo mi sie zrobic to bez blaszki , wystarczy wywiercic otwor w tym czarnym plastiku

a mam takie pytanko czy trzeba tam cos podpilowac zeby precik od silownika pchnał ten plastikowy element? Bo mi sie wydaje ze nie da rady tego pchnac bo jak reka probowalem obrocic to nie za bardzo to szlo

: ndz sty 18, 2009 21:42
autor: Scarab
tak, musisz zeszlifować metalowy ząbek we wkładce zamka, inaczej obrocić możesz tylko po włożeniu kluczyka. Wyjmij wkładkę to będziesz wiedział o co chodzi :)

: ndz sty 18, 2009 22:18
autor: mlody87
Scarab, albo nie koniecznie wkładke zeszlifowac tylko ząbek na tym plastiku do którego mocuje sie pręt;)

: pn sty 19, 2009 09:51
autor: matirati666
no wlasnie po wyjeciu od razu stwierdzilem ze plastik zeszlifuje bo latwiejsze dojscie niz do metalowego bolca

: śr lut 25, 2009 13:22
autor: zuku87
A ja mam takie pytanie skad doprowadzic napiecie do silownika?

: śr lut 25, 2009 17:46
autor: mlody87
zuku87, jeśli masz centralny zamek dokładany tzn elektryczny nie pneumat taki w orginale to poprostu podłaczasz sie pod kable idące do drzwi (obojetnie które) w zwykłych dokładanych centralnych są to przewaznie kabel zielony i niebieski.
A jak pneumat to trzeba pytac tych co takowy posiadają;)

: śr lut 25, 2009 21:25
autor: zuku87
aha czyli czeka mnie jeszcze rozprucie polowy autka zeby doprowadzic kable od drzwi :) no nic jak mus to mus :) niech sie tylko troche pogoda uspokoi to sie za to wezme :okej: :okej: :okej:

Jak nawali siłownik to jak otworzyć bagażnik ?

: śr lut 24, 2010 14:18
autor: tur555
Ale jak otworzycie bagażnik jak wam siłownik nawali bo rozumiem że kluczykiem się nie da ?