Strona 2 z 5

: pt gru 24, 2004 02:22
autor: AREKCT
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla


gdzie to w 1.8 16V podpiac dokladnie???
10 co to jet
a ktory idzie do cewki zeby obrotomierz dzialal??? :bigok:

KTOS WIE??????????

: sob sty 08, 2005 23:13
autor: Krzylu
1 6 D pisze:To jest tylko dla benzyny.

W Dieslu jest jeszcze:

W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)

W czarnej wtyczce:
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)

-----------------------------------------------------------------

Do świecy nie jestem pewien do końca


Dzisiaj podlaczalem licznik z obrotomierzem do DIesla i wcale to nie jest 2 wtyk tylko 7
na 2 nic niema rzadnej funkcji

: śr sty 12, 2005 16:15
autor: Grzegorz
w sciro tez sa 2 wtyczki po 14 pinow. przynajmniej z 87 i zegary moga byc od golfa :chytry: przynajmniej ja tak mam

: czw lut 03, 2005 15:12
autor: bugalon
Jest sporo błędów zarówno w moim opisie na jeden wtyk jak i tego dwuwtykowego zamieszczonego przez Was. Wszystko zebralem do kupy i posylam yagodzie w pliku wordowskim (.doc) Pozdrawiam Wszystkich.

Re: Pinout ZEGAROW na dwie wtyczki do 89r.

: czw mar 24, 2005 21:05
autor: Kevin_mkII
AREKCT pisze:Obrazek

Biała wtyczka

1|Migacz
2|wolny
3|Klema 58
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej
5|Czujnik zbiornika paliwa
6|Masa
7|Masa MFA
8|Klema 1
9|Funkcja MFA
10|Klema 30
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A
14|wolny

Obrazek

Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
-----------------------------------------

Wyjasnienie klem

58|Podświetlenie liczników
56A|Długie światła
30|Plus z akumulatora
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora
1|Niskie napięcie cewki zapłonowej
61|Ładowanie akumulatora
------------------------------------------------------
To powinno być ok, ale nie wiem czy do końca ???????
Prosze o wypowiedź

siema....
własnie robei swapa dechy...juz koncze albo zaczynam zalezy jak na to spojrzec bo decha juz twardo siedzi tyle ze musze elektryke teraz zrobic...
co mi nie pasuje w wtykach z licznika.... jest to mozliwe ze w białej wtyczce mam 8 kabli a w czarnej 6?? wogule cos mi sie nie zgadzaja kable :/

: czw lis 03, 2005 10:31
autor: rogra
a więc który kabelek w dieslu przy liczniku na dwie wtyczki jest odpowiedzialny za obrotomierz?????????

: czw lis 03, 2005 19:36
autor: 1 6 D
Przecież tam niżej pisałem:

"W Dieslu jest jeszcze:

W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)

W czarnej wtyczce:
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)"

: czw gru 22, 2005 11:09
autor: Sly108
Mam mały problem. Posiadam Mk2 z 1991 roku w którym jest instalacja do licznika na jedną wtyczke. Niestety jest założony licznik na dwie wtyczki. Wszystko mi działa oprócz MFA (na wyświetlaczu działa tylko zegarek). Poprostu nie wszystkie kable do licznika są podpięte. Ktoś kto zakładał ten licznik znalazł tylko podstawowe funkcje a z MFA mu sie pewnie nie chciało bawić.
Może ktoś wie jak podpiąć reszte kabli. Może ktoś z forumowiczów ma rozpiske jak podpiąć kable z jednej kostki na dwie (najlepiej by było kolorami kabli to bym sobie to sam bez problemu podłączył).
:niewiem: :piwka:

: śr mar 15, 2006 02:52
autor: Pan Japuk
A które zaciski są odpowiedzialne za działanie zegarka? Mam problem z elektronicznym zegarkiem i nie wiem skąd on jest zasilany... Da się podłączyc napięcie bezpośrednio do którychś pinów żeby zadziałał zegarek bez podłączania zegarów do samochodu? Mam zegary wyjęte z auta.

: czw kwie 20, 2006 11:07
autor: belmondo20
POMOCY!!
potrzebuje schemat pinoutu albo opis zeby zalozyc zegary do golfa mk2 benzyna na jedna wtyke!bo mam ale bez obrotomierza a chce zalozyc zegary z obrotomierzem i tez sa one na jedna wtyke

: pn paź 16, 2006 08:59
autor: yank
może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?.....

Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....

: pn paź 23, 2006 18:44
autor: Sly108
może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?.....

Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....
Mam taki sam problem i właśnie czegoś takiego pilnie poszukuje już od dłóższego czasu. Może ktoś wie jak podpiąć licznik na dwie wtyczki do instalacji na jedną wtyczke. Szczególnie chodzi mi o MFA bo reszte mam już podpiętą.

: pn lis 06, 2006 02:31
autor: Ostry!
A ma ktoś może odwrotną instrukcję? Jak podpiąć licznik z 1 wtykiem w miejsce licznika na 2 wtyki?

TERMOMETR

: wt lis 07, 2006 14:44
autor: macbu
Czy ktos wie gdzie mozna niedrogo kupic taki termometr dodatek do zabudowy? W internetowych sklepach jest po 100 zl ale to chyba trzoche przesadzili.?