Strona 2 z 3

: pn paź 08, 2007 21:05
autor: mieciu7
nierówno jest, bo ja jak prostowałem dziure przy halogenie to coś odbiło i klapka wpadła do środka, a auto to nigdy nie miało centralnego :). zostawiłem tam patent na taśmie klejącej, co by się licowała z resztą blach

: śr paź 10, 2007 12:49
autor: jgkurczak
Niestety jesteś w błędzie :D Wszystkie golfy GT i GTI miały seryjnie montowany centralny zamek, przynajmniej tak jest napisane na stronce ;) Zresztą naklejka w bagażniku prawdę Ci powie co dostało autko od fabryki :grin: Szkoda tylko że on gdzieś wyparował przez te 12 lat, Tak czy inaczej rozwiązałem już problem bo kupiłem centralny na pilota 2 kanałowy wpakowałem go do auta i śmiga. Muszę tylko pomyśleć nad tą cholerną klapką wlewu paliwa, żeby siłownik popychał bolec który będzie blokował wlew. Wtedy będzie wszystko równiutko ;p
Ale jak na razie nie mam koncepcji bo nie wiem jak umocować bolec żeby był zawsze poziomo a nie dyndał, ew przerobię głowicę siłownika ;]

Najwidoczniej komuś zachciało się centralnego jak autko czekało na nowego nabywcę w niemcowni i będą wciskać nie znającym się polaczkom że wersja GT nie miała centralnego :grrr:

: śr paź 10, 2007 17:48
autor: mieciu7
za dużo czytasz i wierzysz we wszystko co jest napisane :)

: czw lis 22, 2007 00:17
autor: tylmanek88
Witam! tak sobie czytam ta porade i chcialem wystosowac pytanie :P duzych roznic konstrukcyjnych miedzy mk2 a mk3 nie powinienem napotkac przy montowaniu CZ? bo nie widzialem tematu o zakladaniu CZ do dwojki... a tutaj na pierwszy rzut oka widze ze to samo wszedzie jest :)

: czw lis 22, 2007 13:31
autor: mieciu7
centralny to nie jest zbyt skomplikowany... siłowniki, centralka, kable i pilot :) w maluchu możesz nawet założyć

: czw lis 22, 2007 18:12
autor: Pączek
tylmanek88, jak cos pisz priv ostatnio montowalem u mnie

: pt lis 23, 2007 17:06
autor: Włochaty
tylmanek88, nie stety nie pomoge wtej kwestii bo nie pamietam jak w dwojce to wygladalo, ale napewno bylo bardzo podobnie

: sob lis 24, 2007 18:36
autor: tomek860
Ja zakładałem w dwójce, bardzo prosta sprawa. Chętnie pomogę, proszę pisać na priv

: sob lis 24, 2007 19:40
autor: tylmanek88
hehe dzieki :) juz kolega wyzej zaproponowal pomoc a poki co czekam az mi przysla moja centrale :D pozdrawiam koledzy :pub: :pub: :pub:

: czw lis 29, 2007 14:35
autor: beowolf
dla użytkownika "Włochaty" - dzięki wielkie za pomoc stary. Jak byś jeszcze mógł napisać jak się dostać do tych kabli z bezpiecznika to już wogóle byłbyś super. Tylko to mi zostało

: pt lis 30, 2007 19:46
autor: Włochaty
beowolf, a wiec tam gdzie masz dzwignie do otwierania maski masz pokrywe na bezpieczniki, sciagasz ja i najlepiej odkrecasz ta pulke pod kierownica, pozniej cala skrzynka trzyma sie na dwoch bialych zasickach ktore trzeba podniesc do goru i wtedy wyciagniesz sobie ta skrzyne i przesuniesz tak zeby lepiej wszystko widziec

: wt gru 09, 2008 19:44
autor: jedrekk
wszytko fajnie przy montazu całego zestawu, a moze ma ktos jakis opis lub fotki, gdzie wpiąc sie sterownikiem, jak w aucie jest orginalny central na pompke?? [mk3]

: śr cze 24, 2009 13:35
autor: wito8819
jedrekk pisze:wszytko fajnie przy montazu całego zestawu, a moze ma ktos jakis opis lub fotki, gdzie wpiąc sie sterownikiem, jak w aucie jest orginalny central na pompke?? [mk3]
Przyłączam się do apelu kolegi
PS. A może montował ktoś taki zestawik http://www.allegro.pl/item662858122_zam ... 3_iii.html
Chcialbym wiedzieć jak te scyzoryki się sprawują

: ndz lip 12, 2009 19:40
autor: Pjotrek
te chinske scyzoryki nadaja sie ale tylko do tego zeby przelozyc srodek do oryginalnego pilota i nic wiecej , wykonanie tandeta , po miesiacu grot bedzie wylatal i tyle z tego badziewia