Strona 99 z 207

: śr mar 31, 2010 11:17
autor: Młody90
lifty maski ? , mysle ze to aluminium , z chromem nigdy nie mialem doczynienia

: śr mar 31, 2010 11:48
autor: xxMAXIMxx
Lakier zdjemuj raczej chemią... Scansol czy PaintRemover,
Wygląda to tak jakby ktoś pokrył felgę na prawdę grubą warstwą farby, (szpachla) lol, bo pod wpływem chemii ładnie lakier odchodzi ale ta warstwa już nie, potraktowałem ją drucianą szczotką na wiertarce i wtedy zaczęło odchodzić...

: śr mar 31, 2010 12:00
autor: rider525
Witam. Mam pytanie- po zdjeciu farby, przy użycia tego środka scansol czy jakos tak, w duzej ilosci miejsc zszedł tez lakier, i jest bardzo gładziutka powierzchnia, tyle tylko ze delikatnie widać ta sniedź. Zeby pózniej wszystko wygladało tak samo, to pewnie musze cała powierzchnie jechac papierami? Jeszcze jedno pytanie. Jak mam np te miejsce gładkie gdzie nie ma farby ani lakieru i jest gładziutko tylko ta śniedź w strukturze aluminium, to jak wale papierkiem nawet 1000 (wiem ze musze dojść do 2500 najlepiej ;p) to jest strasznie matowe w porównaniu do tego gdzie jeszcze nic nie było szorowane. Nie wiem, zostawic troszke tej sniedzi czy szorować wszystko? p.s zastanawia mnie gdzie ta sniedz siedzi, skoro powierzchnia jest idealnie gładka praktycznie ;p?

: śr mar 31, 2010 15:11
autor: To_mas
rider525 pisze:Nie wiem, zostawic troszke tej sniedzi czy szorować wszystko? p
szoruj wszystko
to nic że wydaje Ci sie gładkie, wszystko masz wyszlifować odpowiednimi papierami aż dojdziesz do 2xxx
i tak ma być matowe ! przy drobniejszych papierach niż 1000 będzie ci sie robiło trochę mniej matowe ale i tak będzie mat :) dopiero pasta wyciąga połysk. papierami maż za zadanie zrobić sobie gładziutką powierzchnię, im dokładniej szlifujesz tym lepszy efekt po paście :)

: śr mar 31, 2010 16:59
autor: rider525
Spoko, będę jechał, tylko nie spodziewałem się że to takie trudne będzie. A co do szorowania. Lepiej jest mozolnie długo trzeć papierem np 500 aż śniedź zniknie, czy lepiej wziąć nawet jakiś zwykły papier powiedzmy 300, zedrzeć szybciej do czystego aluminium a później niwelować rysy? Nie wiem czy jak pojadę zwykłym papierem, to czy powstałe głębsze rysy uda mi się usunąć później?

: śr mar 31, 2010 20:16
autor: Serek_s91
a ja mam takie pytanie... po skończeniu szlifowania papierem 2xxx myć felge czy odrazu automax i polerka ?? Jak myć to w czym ?? dodam że poleruje rant, środek felgi mam czarny. Felga została na początku umyta attackiem autolandu

: śr mar 31, 2010 20:17
autor: barteKKK03
Wodą możesz opłukać, żadnej chemii... nie wiadomo jakby reagowała z pastą polerską.

: czw kwie 01, 2010 16:22
autor: waldek_x
Mam pytanie moja felga jest w nie najlepszym stanie, a dokładniej wygląda tak. Obrazek
Może ktoś wie jak wygląda ta felga po wypolerowaniu już??
druga sprawa ta felga jest oryginalnie polerowana?? bo ładnie się świeciła, ale już nie wygląda jak powinna chyba, a i przed zimą wyglądała dużo lepiej (lakier zszedł bardziej chyba czy coś)
trzecia sprawa to czy da się spolerować felgi, żeby tego czarnego lakieru nie usunąć co jest we wnękach felgi, oraz pod miejscem na dekielek?? Bo chciałbym tylko te miejsca od przodu i rant jakoś odnowić (spolerować) ale chętnie bym polożył na to lakier jeżeli się da. Jak myślicie czy te wżery nie będa za głębokie??

: sob kwie 03, 2010 08:14
autor: Młody90
barteKKK03 pisze:Wodą możesz opłukać, żadnej chemii... nie wiadomo jakby reagowała z pastą polerską.
to kierowane do mnie ?

: sob kwie 03, 2010 08:42
autor: barteKKK03
Serek_s91 pisze:a ja mam takie pytanie... po skończeniu szlifowania papierem 2xxx myć felge czy odrazu automax i polerka ?? Jak myć to w czym ?? dodam że poleruje rant, środek felgi mam czarny. Felga została na początku umyta attackiem autolandu
barteKKK03 pisze:Wodą możesz opłukać, żadnej chemii... nie wiadomo jakby reagowała z pastą polerską.
A Twoje lifty to tylko wypoleruj... nie dotykaj papierem, jestem niemal przekonany że gołe alu to to na pewno nie jest.

: sob kwie 03, 2010 09:41
autor: Młody90
barteKKK03 pisze:A Twoje lifty to tylko wypoleruj... nie dotykaj papierem, jestem niemal przekonany że gołe alu to to na pewno nie jest.
czym najlepiej ? automax starczy ?

: sob kwie 03, 2010 10:33
autor: Beszczyk
Panowie która pasta lepsza to i to AUTOSOL-a
http://allegro.pl/item977865141_autosol ... _75ml.html
http://www.allegro.pl/item977862843_aut ... _75ml.html

: sob kwie 03, 2010 12:16
autor: jackdaniel1125
Tominator pisze:ja właśnie próbuje zdjąć lakier z felg Oz i jest choernie trudno,b yłem w castoramie po scansol ale nie można tego już u nas dostac, więc kupiłem bondex, całą felge tym pokreyłem i myślałem że załatwi to jak scansol, który kiedyś używałem a tu nic, nawet lakieru nie tknęło i teraz mam problem bo nie wiem co kupić do zdjęcia tego lakieru? możecie coś polecić innego niż scansol bo go chyba najtrudniej będzie mi kupić na żywo?
Szukaj paint remuwera: http://hobby-elektronika.eu/pcb.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy jakoś tak się to pisze;)

: sob kwie 03, 2010 14:14
autor: barteKKK03
Młody90 pisze:
barteKKK03 pisze:A Twoje lifty to tylko wypoleruj... nie dotykaj papierem, jestem niemal przekonany że gołe alu to to na pewno nie jest.
czym najlepiej ? automax starczy ?
Możesz spróbować.. w przypadku chromu pasta nie gra większej roli... na początku spróbuj ręcznie, jak nie pójdzie użyj filca.