Strona 10 z 31

: wt maja 08, 2007 21:57
autor: Przemo440
[quote="bigozz"][/quote]
zobacze jaki to sa koszta jak niewielkie to kupie i sprawdze
przy dwóch czujnikach oleju wystepuje sprzecznoć i pewnie dwa czujniki ciśnienia były tylko w benzynach

: wt maja 08, 2007 22:03
autor: bigozz
dwa czujniki to poprostu jeden od niskiego ciśnienia a drugi od wysokiego prawdopodobnie ten od wysokiego ma inne parametry niż potrzeba i dlatego powyżej 2000 masz kłopoty :) podmień na jeden taki np od 1Z i bedziesz miał problem z głowy :)

: śr maja 09, 2007 12:40
autor: kijannaa
Przemo440 a czy czujnik od MK4 podejdzie do MK3 ?
czy nie lepiej jest w takim razie włożyć taki czujnik od 1z

: śr maja 09, 2007 16:10
autor: Przemo440
bigozz pisze:dwa czujniki to poprostu jeden od niskiego ciśnienia a drugi od wysokiego prawdopodobnie ten od wysokiego ma inne parametry niż potrzeba i dlatego powyżej 2000 masz kłopoty :) podmień na jeden taki np od 1Z i bedziesz miał problem z głowy :)

ale w przypadku łączenie ich na jednym przewodzie nie ma sensu tak mi sie wydaje powinny być jakoś odseparowane diodami.

dziś kupiłem czujnik od 1Z i dalej jest tak samo tylko dopiero troche póżniej sie zapaliła
najprawdopodobniej mam za niskie ciśnienie, jak sprawdze to dam znać

: śr maja 09, 2007 21:47
autor: maro
Mialem to samo, problem rozwiazalem odcinajac jeden kabelek, tylko teraz nie pamietam czy od wyzszego cisnienia czy od tego nizszego, nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie, ale chodzi dobrze bo olej sie swiecil juz jak cos bylo nie tak.

: śr maja 09, 2007 22:24
autor: Przemo440
maro pisze:Mialem to samo, problem rozwiazalem odcinajac jeden kabelek, tylko teraz nie pamietam czy od wyzszego cisnienia czy od tego nizszego, nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie, ale chodzi dobrze bo olej sie swiecil juz jak cos bylo nie tak.
a wypiełeś gdzieś przy przejściówce czy tak normalnie przy silniki odłączyłeś przewód?

: śr maja 09, 2007 22:40
autor: maro
przy przejsciowce, bo na kabelki numer 8 i 9 we wtyczce z mk3 ma byc podany 10 z niebieskiej wtyczzki, wiec wzialem najpierw odpialem jeden z przejsciowki (czyli albo 8 albo 9) i pamietam ze nic nie dalo wiec go podlaczylem z powrotem i odpialem ten drugi (chyba 8 ale nie pamietam na 100 %), podzialalo, wiem ze wszytsko dziala, bo jak mialem jeszcze 1.4 i nie mial cisnienia to olej migal

: czw maja 17, 2007 23:53
autor: pomyslowy
hej, a czy ktos może mi powiedzieć czy ten licznik podejdzie do mojego 1,8 ABS 90KM.wklejam zdjęcie naklejki. co mozna odczytać z tych danych?

: pt maja 18, 2007 07:15
autor: bigozz
1J0 919 8 6 1 D 260 Km/h Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr podejdzie :)

: pt maja 18, 2007 19:20
autor: pomyslowy
dzięki bigozz, a jak będzie z prędkościomierzem i obrotkiem, czy będzie wskazywał poprawnie, czy będzie przekłamywał?jeżeli tak to czy można go będzie jakoś przeskalować?

: pt maja 18, 2007 19:56
autor: bigozz
obrotek na 100% będzie dobrze a prędkościomierz trzeba zaadaptować :)

: sob maja 19, 2007 00:27
autor: pomyslowy
a czy każdy licznik z MkIV ma już MFA?

: sob maja 19, 2007 06:50
autor: bigozz
nie

: sob maja 19, 2007 16:57
autor: pomyslowy
no właśnie , a jak stwierdzić czy jest już MFA? myślałem że z tej naklejki można to wyczytać.

[ Dodano: Sob Maj 19, 2007 16:58 ]
bez podłączania, bo gość chyba nie kuma za bardzo i jak zacznie podłączać to jeszcze coś skopsa.