: pt wrz 19, 2008 16:00
1.
2.
3. Czy wtryski, krokowiec i przepustnica z PB/PF bedą działały z tym nowszym ecu ? Czy muszę mieć komplet ? Mam instalke z "PB" ale okazało się że ecu mam po h@#$u.
Dzięki za uświadomienie: Marek74, GTO zanim rozebrałem wszystko.
Pozdrawiam
Sam sobie odpowiadam :
Ad.1
Pinami , przepustnica jest inna z tego co się zorientowałem z TPS-m , każdy podejdzie do 16v
Ad.2
Tak.
Ad.3
Na pewno przepustnica jest potrzebna z tym owym TPS-m (czujnik położenia)
Co do mojej instalki to jest z PF sądząc po numerze ecu 037 906 022 E
(http://www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm), na 25 pin-ów no i powinna podejść bez problemu .
Czy ktoś może mi to jeszcze potwierdzić ?
Proszę o ewentualne poprawienie mądrzejszych ode mnie
Czy ecu z silników o oznaczeniu "2E" różni się jakoś od tych wymienionych ? Czy każdy nadaje się do 16v ?GTO pisze:-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN
2.
to dotyczy ecu z 2E tak ?GTO pisze:w DIGI nowszych , np. z MK3 istanieje dowolna konfiguracja limitera obrotow i map zaplonu i paliwa.
3. Czy wtryski, krokowiec i przepustnica z PB/PF bedą działały z tym nowszym ecu ? Czy muszę mieć komplet ? Mam instalke z "PB" ale okazało się że ecu mam po h@#$u.
Dzięki za uświadomienie: Marek74, GTO zanim rozebrałem wszystko.
Pozdrawiam
Sam sobie odpowiadam :
Ad.1
Pinami , przepustnica jest inna z tego co się zorientowałem z TPS-m , każdy podejdzie do 16v
Ad.2
Tak.
Ad.3
Na pewno przepustnica jest potrzebna z tym owym TPS-m (czujnik położenia)
Co do mojej instalki to jest z PF sądząc po numerze ecu 037 906 022 E
(http://www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm), na 25 pin-ów no i powinna podejść bez problemu .
Czy ktoś może mi to jeszcze potwierdzić ?
Proszę o ewentualne poprawienie mądrzejszych ode mnie