Strona 84 z 207
: pt sty 22, 2010 17:56
autor: pluto__
Witam wszystkich ;p jestem nowy na tym forum. Przeczytałem ten cały temat, w miedzyczasie pracujac nad swoimi felgami... Klar sciagałem zmywaczem do lakierów DC a puźniej jechałem od 600 wzwyż, zgodnie z waszymi propozycjami, w tym momecie jestem na poziomie papieru 2500 (ostatni) i mam pytanie... odnosnie polerowania moich felg.. zaznacze ze robie wszystko ręcznie, powiedzcie mi czym moge nanosic paste na felge, czy zwyczjna szmatką bawełniana czy też filcem drugie pytanie mam takie: kupiłem 2 pasty Pierw K2 potem po dłuższych poszukiwaniach AutoMaxa ;p ktorej lepiej uzywac? czy moze zmieszac je razem He Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje za pomoc
: pt sty 22, 2010 18:16
autor: adam1985
pluto__, popierwsze to recznie nic ciekawego nie osiagniesz, zaopatrz sie w wiertarke i krazek bawelniany do niej.
Z tych dwoch ktore zaproponowales zdecydowanie AutoMax ale najlepiej by bylo gdybys znalazl AutoSol.
Pasta jak i krazki do dostania na Allegro, wiertarka tez jak by co ;p
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: sob sty 23, 2010 13:06
autor: D1_PITER
Smaruje felge scansolem i lakier nie puchnie tylko się zmiękcza.. Co jest? Muszę to skrobać szpachelką
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: sob sty 23, 2010 13:59
autor: barteKKK03
Niektóre lakiery tak mają... trzeba skrobać.
: sob sty 23, 2010 14:23
autor: D1_PITER
Fatalnie
[ Dodano: 23 Sty 2010 13:35 ]
Narobie sobie rys tym
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: sob sty 23, 2010 18:16
autor: KoguT
D1_PITER, poszukaj w sklepach szpachelki miedzianej
my w pracy czyscimy matryce takimi i nie rysują
: ndz sty 24, 2010 17:32
autor: D1_PITER
Wiecie coś o różnicy pomiędzy autosolem do metali a autosolem do aluminium? Jest jakaś różnica?
: wt sty 26, 2010 18:14
autor: adi088
panowie zabieram sie za swoje fele, i mam pytanie.
co zrobic z rantem?? trzec go oz wyjdzie glatki?? ale jak go juz tak trzec to trzeba by calego czy tylko tak punktowo i w obrebie danego miejsca??
to samo z wrzerami mam pare takich nieprzyjemnych powaznych wrzerow i trzec to dopuki sie nie zlikwiduje ale czy poziniej nie bedzie bardzo znac ze tam jest bardziej wytarte??
: wt sty 26, 2010 18:49
autor: robertinio
mam pytanie stosował ktoś kiedyś past ściernych w kostce o gradacjach np 120-200 ?
bo zastanawiam się czy taka pasta + wiertarka + filc nie była by lepsza niż darcie felgi papierami ?
: wt sty 26, 2010 19:01
autor: barteKKK03
robertinio pisze:mam pytanie stosował ktoś kiedyś past ściernych w kostce o gradacjach np 120-200 ?
bo zastanawiam się czy taka pasta + wiertarka + filc nie była by lepsza niż darcie felgi papierami ?
Samymi pastami papierów nie zastąpisz...
: wt sty 26, 2010 22:30
autor: adam1985
adi088, muszisz wygladzic caly rant, najpierw skup sie na likwdacji wzerow a potem wyrownaj caly rant ladnie. ewentualnie moge to zrobic za ciebie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt sty 26, 2010 23:48
autor: D1_PITER
Spy Foto
papier 400
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/253/6723eed60a895067.jpg)
: śr sty 27, 2010 00:03
autor: adi088
adam1985 kolego dowoz i cene jaka vys zaspiewal przerosla by wartosc alum....
nawet jesli mam zedrzec 1/3????
: śr sty 27, 2010 09:56
autor: #Mateusz#
adi088, musisz właśnie trzeć umiejętnie, żeby zedrzeć wżery ale żeby właśnie nie było jak mówisz że zrobi Ci się tam dół od tarcia. Musisz trzeć wżer i zdrowe aluminium przylegające do wżeru, np wżer masz na 3cm długości, to trzesz w tym miejscu przykładowo na 10cm. Albo najpierw trzesz sam wżer, zlikwidujesz go, to później trzesz właśnie na większej powierzchni żeby to wszystko ze sobą wyrównać.