Strona 83 z 207

: czw sty 14, 2010 20:35
autor: dawid018
.Tomek. pisze:czy polerował ktoś aluminium samymi pastami

tzn bez docierania papierami tylko włóknina ścierna i potem pasty polerskie o różnej gradacji ???????????
ja tak robiłem kilka rzeczy.da się osiągnąć efekt taki jak po papierach tyle ze trzeba cholernie szybkich obrotów i dużego nacisku. ale nie każde Alu tak się da wypolerować.

: czw sty 14, 2010 21:01
autor: dogu18
a powiedzcie mi jedno koledzy:D

polerowałem rant 2 sezony temu... ale teraz już zmatowiał:/ ogólnie to nie jest felga porysowana czy coś tylko wymaga doprowadzenia z powrotem do lustra... che pojechać felgę tymi stałymi pastami w sztabach. czy muszę męczyć je papierem znowu od 800??:(

pozdro

: pt sty 15, 2010 11:36
autor: D1_PITER
Jakim najgrubszym papierem moge szlifować? 60? Mowa o głębokich wżerach..

: pt sty 15, 2010 11:54
autor: djszaman
niee ja po dosc dluzszym czasie przepolerowalem pasta autosol i jest piknie :)

: pt sty 15, 2010 12:19
autor: barteKKK03
D1_PITER jakim chcesz... Tylko licz się z tym że w pewnym momencie będziesz miał więcej głębokich rys niż wżerów. :)

: pt sty 15, 2010 13:02
autor: adam1985
D1_PITER, oszalał z 60? Tylko sobie narobisz roboty. Fakt faktem wzery znikna szybko ale porysujesz powierzchnie jak bys chcial srubokretem wydlubac te wzery ;p
Pokaz jak to wyglada ale mysle ze 120 to max do czego trzeba zejsc w najgorszym wypadku.
dogu18, nie musisz sie meczyc od 800 ale znajac zycie to felgi skoro nie maja lustra to sa porysowane i przetarcie ich przed pastami w sztabach papierem tak 1500 na mokro by nie zaszkodzilo ;)

: pt sty 15, 2010 13:25
autor: D1_PITER
Najpierw usunę warstwy lakieru potem pokaże zdjęcie. Jedna wżera jest nie do wyszlifowania, to praktycznie do zaspawania. Ogólnie felgi mocno jeżdżone po krawężnikach..

: pt sty 15, 2010 17:10
autor: KoguT
60 to po piaskowaniu

: pt sty 15, 2010 18:40
autor: dogu18
adam1985 pisze: dogu18, nie musisz sie meczyc od 800 ale znajac zycie to felgi skoro nie maja lustra to sa porysowane i przetarcie ich przed pastami w sztabach papierem tak 1500 na mokro by nie zaszkodzilo ;)

aha to ok:) mniej paprania sie:P z tymi okropnymi papierami:P:P:P

a te pasty w sztabach są dobre czy może lepiej autosol kupić??

: sob sty 16, 2010 17:19
autor: D1_PITER
W moim sklepie z chemii do usuwania powłok lakierniczych mam trzy specyfiki:

1. 3V3 250ml w puszce za 25zł
2. Bondex 500ml w puszce 25zł
3. Dragon 500ml w butelce szklanej 10zł

Co się z tego nadaje?

: sob sty 16, 2010 17:49
autor: dogu18
D1_PITER pisze:W moim sklepie z chemii do usuwania powłok lakierniczych mam trzy specyfiki:

1. 3V3 250ml w puszce za 25zł
2. Bondex 500ml w puszce 25zł
3. Dragon 500ml w butelce szklanej 10zł

Co się z tego nadaje?
ja używałem Scansolu ale miałem styczność z 3v3 i dragonem w poprzedniej pracy(OBI) i powiem tak posadzkę PCV i farbę z regałów usuwały:P z alufelg pewno też usuną:D

a ja mam jeszcze pytanie co pierwsze polerka rantu czy malowanie środka felgi??

pozdrawiam

: ndz sty 17, 2010 19:38
autor: Paweł NPI
dogu18 pisze:a ja mam jeszcze pytanie co pierwsze polerka rantu czy malowanie środka felgi??
No ja najpierw robiłem polerkę a później wpadłem na pomysł z malowaniem środka, i wydaje mi się to najlepszym rozwiązaniem bo przy polerce jeśli używasz wiertarki to możesz uszkodzić malowaną powierzchnię i całe malowanie będzie na marne...

: pn sty 18, 2010 17:49
autor: dzidas1987
a co polecicie jaki lakier do malowania aluskow pozdro

: pn sty 18, 2010 20:22
autor: adam1985
Najpierw polerka potem lakier.
Lakier polecamy proszkowy ale pomalowac mozesz kazdym.