Strona 9 z 31

: wt kwie 24, 2007 20:37
autor: bigozz
kijannaa, A propo p.w. tak wystarczy ten jeden przewód podłączyc do lini K
Co do obrotka to jaki masz silnik i jakie kodowanie zegarów od mkIV. możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów :)

: śr kwie 25, 2007 10:52
autor: kijannaa
bigozz pisze:Co do obrotka to jaki masz silnik i jakie kodowanie zegarów od mkIV. możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów
silnik mam 1.8, będę musiał poprowadzić sobie przewód do linii K i sprawdzić czy przypadkiem nie jest zaprogramowany właśnie pod sześć cylindrów. Dzięki za pomoc Panowie, mam nadzieję że to pomoże.

: śr kwie 25, 2007 13:41
autor: Gobo90
bigozz pisze:możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów
dokładnie to samo mu powiedziałem ;)

: pn kwie 30, 2007 21:10
autor: maro
Witam. Jako ze stary zegar z mk4 nie wiem czemu ale padl kupilem nowy, tym razem z mfa. mam takie pytanko czy moglby mi ktos napisac po koleji co mam zrobic zeby to mfa u mnie ruszylo narazie bez manetki, wogole nie mam mfa. Dzieki

: śr maja 02, 2007 12:28
autor: cowboy
zegary dawno juz jeżdżą wiec wrzuce fotki :)

Obrazek

Obrazek

: śr maja 02, 2007 19:08
autor: bigozz
cowboy, mam nadzieję ze jesteś zadowolony :)

: śr maja 02, 2007 19:17
autor: Gobo90
cowboy, leniuchu sam byś je zrobił :P a nie sie tu kolegami wyręczasz :P

[ Dodano: 02 Maj 2007 19:18 ]
ale bardzo ładnie spasowane ;)

: czw maja 03, 2007 22:50
autor: Przemo440
mam jeszcze pytanie odnosnie ciśnienia oleju w instalacji mkIII mamy dwa sygnały ciśnienia oleju niskie i wysokie piny w kostce 8 i 9, robiąć przejsciówke mostkujemy je ze sobą i podłanczamy do wtyczki niebieskiej na pin 10, czy to jest poprawne??
Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka. Czujniki sprawdziłem działają.

W czym jest problem?

: pn maja 07, 2007 12:45
autor: kijannaa
Przemo440 pisze:Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka
właśnie u mnie jest podobnie, to znaczy gdy przekroczę około 2tyś obrotów to zaczyna mi się palić kontrolka od ciśnienia oleju. Przestaje się swiecić na około 2 minuty i później to samo.

: wt maja 08, 2007 21:31
autor: bigozz
Przemo440, kijannaa, jaki macie rocznik auta ?

: wt maja 08, 2007 21:37
autor: Przemo440
bigozz,
ja mam 93 ABU ale mam silnik 1.8 ABS i tez ma dw czujniki ciśnienia oleju przy filtrze

: wt maja 08, 2007 21:41
autor: bigozz
powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie :(


możesz zrobić próbę na czujniku od 1Z i sprawdzić czy jest ok :) jak będę jutro w robocie to kiknę w książce jaki ty masz czujnik a jaki ja wtedy porównamy :)

: wt maja 08, 2007 21:43
autor: Przemo440
bigozz pisze:powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie :(
no własnie dokładnie o tym myślałem żeby podłączyć tylko jeden czujnik jutro zamówie sobie czujnik od mkIV i zobaczymy co bedzie
dzieki wielkie :pub:

: wt maja 08, 2007 21:48
autor: bigozz
Przemo440, zanim zamówisz to poczekaj aż sprawdzę w pracy co i jak :)