Strona 9 z 45

: pt maja 13, 2005 14:26
autor: Baltazar
to ja też podepnę się pod temat:

mam GOLF III, 1.8, GL i niestety też zegarkiem.. nie myślałem że takie proste jest przerzucenie zegarów..

mam natomiast pytanie co do przebiegu auta - coś trzeba ustawiać czy on sobie to z komputera jakoś odczyta...?

.

: sob maja 14, 2005 07:51
autor: GUPETTO
Tak dodam od siebie, mam mk2 90r CL, byl bez obrotka dlugo sie zastanawialem nad przerobka. pojechalem na gielde czesci w Elizowce kolo Lublina,zakupilem zegary z obrotkiem, przepialem kostke i linke i smigam bez zadnych przerobek dodatkowych. Co do kupna, szukalem zegarow na jeden wtyk i przelozeniem 950 jest to b.wazne.takze niesadze by trzeba bylo zmieniac alternator az. powodzenia

: ndz maja 15, 2005 13:41
autor: Robroypl
Mam golfa MK II z 89r 1.8 RP na automacie. Chciałbym założyć do niego obrotomierz zamiast tego cudnego zegarka :), i tu sie rodzi problem wszedzie widze ze do tych silnikow przelozenie licznika (te 3cyferki pod tarczą) wynosi 950, ja mam 935 ale z tego co widze licznik byl przekladany bo w szybce mam dziure na kasowanie licznika dziennego, a w samym liczniku tego nie ma. I teraz w sumie nie wiem, czy w tym momencie jest założony licznik o złym przełożeniu czy nie.

: sob cze 04, 2005 09:18
autor: Łasica
Witam kupiłem właśnie MK2 1.6 GTD i nie działa mi obrotomierz. Poprzedni włąściciel mówił mi ze to dlatego że wymienił alternator na inny a ponoć do alternatora podpina się obromierz.
Poradźcie gdzie można go podłączyć żeby działało
pozdrawiam wszystkich

: wt sie 02, 2005 10:37
autor: devro
Qban pisze:
devro pisze:witam ! ! ! Mam problem , kupilem sobie właśnie mk2 i jest problem, bo nie działa mi wskażnik ilości przejechanych kilometrów, czyli ile kilometrów przejechałem np. z katowic do warszawy, ale wskazówka predkości dziala dobrze. Jak ktoś wie jak mi pomóc to prosze o odpowiedz. Z góry bardzo dziekuje.
Najprawdopodobniej ktos ten licznik probowal cofnac i uszkodzil zebatke! Niestety czeka cie kupno nowego predkosciomierza! Jak dasz rade kup sobie sam predkosciomierz i przeloz i wszystko bedzie dobrze!
dziekuje slicznie, rozebralem i te głowne trybko bylo spadniete , jak docislem je w odpowiednie miejsce, to i tak po przejechaniu kilku kilometrow wypadlo na nowo. szukam teraz zegarów do kupienia. pozdrawiam

: pn wrz 12, 2005 14:33
autor: dziany9
Witam.
A ja mam pytanie o takiej treści: a co jeśli mam juz zegary na zamiane tylko ze nie 950 tak jak powinno być tylko 1050.Czy da sie jakos zrobić zeby nie było przekłamań ?????
Moze wymiana samego zegarka na obrotomierz , no nie wiem ,poradżcie coś.

: śr wrz 28, 2005 21:44
autor: krzysrys
witam, moze to juz bylo (a raczej na pewno) ale jak zmienic licznik z 2 wtykami na 1 wtyke, konkretnie o wsadzenie obrotka il elektronicznego zegarka, czy da rady przelozyc z tego z 2 wtykami do tego z 1 obrotek i zegarek? i nic wiecej nie robic, czy trzeba by bylo jeszcze cos zmieniac czy wogole nie mam takiej mozliwosci,??

: śr paź 12, 2005 19:22
autor: dolar
Czesc

Moj problem polega na tym ze po zamontowaniu zegarow - (2 wtyki) z obrotkiem do swojego golfa II 1.6TD niby pozauje obroty silnika ale podczas jazdy gdy obroty silnika wchodza na ok. 3200-3500obr/min zaczyna mrygac kontrolka oleju i cos bzyczec w tych zegarach na biegu jalowym gdy go porzadnie przegazuje dzieje sie to samo...dodam ze licznik obrotow silnika dalej odczytuje wskazania poprawnie... bzyczenie i mruganie tej kontrolki oleju ustepuje dopiero po wylaczeniu silnika...Wiem tylko tyle ze nie jest temu winien zaden z czujnikow temp. oleju cis.oleju czy czujnik temp. wody bo gdy odlacze wtyczke z tego wyjscia "W" alternatora to po ponownym uruchomieniu sinika i gazowaniu go czy podczas jazdy nic nie bzyczy i nic nie mroga a gdy tylko ja ponownie podlacze i silnik wejdzie na te obroty wyzsze powyzej 3200obr/min zaczyna sie to bzyczenie i mruganie... :otepienie: .
Czy ktos spotkal sie moze z takim przypadkiem albo wie gdzie moze tkwic przyczyna tego stanu rzeczy ?

: ndz lis 20, 2005 13:21
autor: Woski
A czy jest ktoś kto wie jak ustawic zegary na odpowiedni przebieg??

Watpie, zeby udalo sie trafic z podobnym...

Aha no i jeszcze najglupsze pytanie , jakie padlo: Jak wyciagnac zegary z mocowań w mkII??

: śr gru 28, 2005 21:23
autor: Marqs84
Witam.

Mam taki problem ze od momentu zakupu nie działa mi szybkosciomierz.
Wersja bez obrotomierza niestety.
Co moze byc przyczyną usterki?
Golf III 1.9CL TDI `94
Zegary VDO

: śr gru 28, 2005 23:46
autor: TheBiSHoP
dolar pisze:Czesc

Moj problem polega na tym ze po zamontowaniu zegarow - (2 wtyki) z obrotkiem do swojego golfa II 1.6TD niby pozauje obroty silnika ale podczas jazdy gdy obroty silnika wchodza na ok. 3200-3500obr/min zaczyna mrygac kontrolka oleju i cos bzyczec w tych zegarach na biegu jalowym gdy go porzadnie przegazuje dzieje sie to samo...dodam ze licznik obrotow silnika dalej odczytuje wskazania poprawnie... bzyczenie i mruganie tej kontrolki oleju ustepuje dopiero po wylaczeniu silnika...Wiem tylko tyle ze nie jest temu winien zaden z czujnikow temp. oleju cis.oleju czy czujnik temp. wody bo gdy odlacze wtyczke z tego wyjscia "W" alternatora to po ponownym uruchomieniu sinika i gazowaniu go czy podczas jazdy nic nie bzyczy i nic nie mroga a gdy tylko ja ponownie podlacze i silnik wejdzie na te obroty wyzsze powyzej 3200obr/min zaczyna sie to bzyczenie i mruganie... :otepienie: .
Czy ktos spotkal sie moze z takim przypadkiem albo wie gdzie moze tkwic przyczyna tego stanu rzeczy ?
Po przejrzeiu archiwów widzę że jest to kwestia braku czujki oleju przy filtrze w autach sprzed 88(?) roku. Pewnie masz zegary (tak jak i ja) wyprodukowane po zmianie instalacji kontrolnej na dwa czujniki.

Teraz moje pytanie co do tego:

Czy w miejsce drugiej czujki zdublować sygnał z tej w głowicy czy może podłączyć tam poprostu +12 bądź masę

[ Dodano: Czw Gru 29, 2005 19:11 ]
Tak więc trzeba podłączyć mase do wyjścia na czujnik 0,9/1,4/1,8 (w zależności od silnika) bara. bzyczenie znika.

Powyższy zabieg można zastosować tylko w silnikach które nie są wyposażone w ten czujnik ( w innym przypadku sprawdzic instalacje i/lub ciśnienie (najlepiej w warsztacie).

Problemu nie ma jesli odłączy sie obrotomierz gdzyż układ kontroluje cisnienie powyżej 2000 obr/min ( jeśli po przygazowaniu cisnienie nadal jest za małe wtedy się włącza )

: ndz sty 01, 2006 23:53
autor: 4maly
witam
Ja z kolega z tychow mam taki problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=273960#273960

chyba znalezlismy sie w 0.01% a to byloby bardzo kapiato.

Moze wiece co jest przyczyna i jak sa zlikwidowac

: wt lut 21, 2006 17:19
autor: Maciekwisla1906
QRDE JASNIEJ PANOWIE MAM MK2 1,6D z 1991 i co ja mam zrobic ile mam wtyczek skad mam te zegary miec teraz to ja jestem zielony??????POMOCY