[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
po pierwsze to czujnik nowiutki z ASO za 100 zł i 4 gr polskie , temperaturę zewnętrzną pokazuje idealnie , po drugie po odłączeniu czujnika całkowitym z wtyczki , to tak jakby go nie było w ogóle , więc jak można się dopatrywać uszkodzenia w samym czujniku , logicznie myśląc w tym przypadku powinno się szukać usterki raczej w samym układzie wewnętrznym zegara a nie czujnika , nie wiem może mój licznik ma taką urodę
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 09:31 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
miś fazi, sam sobie odpowiadasz na pytania i widać że wszystko wiesz. Więc po co zadajesz pytania tutaj?
Logicznie myśląc można doszukiwać się źle zrobionej instalacji a dopiero po tym uszkodzenia zegara.miś fazi pisze:logicznie myśląc w tym przypadku powinno się szukać usterki raczej w samym układzie wewnętrznym zegara a nie czujnika , nie wiem może mój licznik ma taką urodę
Po to, żeby Cię uświadomić że masz coś uszkodzone a doradzasz ludziom że tak ma być.miś fazi pisze:więc po co ta dyskusja ?
Przy braku czujnika temperatury zewnętrznej nie pokazuje nic, pozycja jest omijana.
Przy braku czujnika temperatury oleju są poziome kreski, tak samo jak z czujnikiem podłączonym, ale przy za niskiej temperaturze.
Co zresztą napisali już boss999, crashmax.
coz ja moge napisac potwierdzam wypowiedz RYDZA mądre slowaRydzu pisze:Po to, żeby Cię uświadomić że masz coś uszkodzone a doradzasz ludziom że tak ma być.
Przy braku czujnika temperatury zewnętrznej nie pokazuje nic, pozycja jest omijana.
Przy braku czujnika temperatury oleju są poziome kreski, tak samo jak z czujnikiem podłączonym, ale przy za niskiej temperaturze.
Co zresztą napisali już boss999, crashmax.
Gośc ma naprawde pojęcie o tym o czym pisze
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Chłopaki powiedzcie czy dobrze sie wpinam fioletowo białym kabelkiem od spalania bo własie tu sie wpiołem niby w 9 pin w moim TDI ale cos nie tak bo pokazuje mi srednie spalanie 99,9
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 15:14 przez afera73, łącznie zmieniany 1 raz.
niezwruciłem uwagi czy przy kostce jest jakas numeracja moze opisany jest pirwszy pin jezeli tak to powinna byc cyfra oznaczjąca jedynke spradze to jeszcze w niedziele i sie odezwe narazie dzieki za podpowiedz moze faktycznie jest to w dolnym rzędzie , tak wiem że trzeba wyciągnąc tę białą gumke .
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 22:00 przez afera73, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
- Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
- Kontakt:
afera73, oczyść sobie dobrze wtyczkę od strony wejścia kabelków tam masz opisane piny jak leci numeracja
Dokładam od siebie taką tabelkę z jakich silników do jakich silników pasują poszczególne liczniki co by nie było problemów z piszczeniem smarowania oraz przekłamywania prędkości i przebytych kilometrów
Zakładam właśnie MFA w swoim AEA, licznik kupiłem z AFT więc nie powinno być problemów ale to się okaże jak dojdzie licznik...
Pytanie mam takie: gdzie w AEA podłączyć czujnik temp oleju? oraz drugie: wyczytałem że pin 33 i 35 są pinami od klimy a ja mam tam przewody (od dokładanej klimy) czy to znaczy że nie będę widział temp zewnętrznej?
Dokładam od siebie taką tabelkę z jakich silników do jakich silników pasują poszczególne liczniki co by nie było problemów z piszczeniem smarowania oraz przekłamywania prędkości i przebytych kilometrów
Zakładam właśnie MFA w swoim AEA, licznik kupiłem z AFT więc nie powinno być problemów ale to się okaże jak dojdzie licznik...
Pytanie mam takie: gdzie w AEA podłączyć czujnik temp oleju? oraz drugie: wyczytałem że pin 33 i 35 są pinami od klimy a ja mam tam przewody (od dokładanej klimy) czy to znaczy że nie będę widział temp zewnętrznej?
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 01:56 przez marcinkoz2910, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
- Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
- Kontakt:
miś fazi, mam klimę manualną ale po co podłączenie do ECU ?? nie wiem...
to myślisz że bedzie pokazywało temp zew.??
to myślisz że bedzie pokazywało temp zew.??
[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
klima ma podłączenie do ECU po to żeby sterownik silnika wiedział że masz większe obciążenie silnika , jak klima włączona , wtedy ECU delikatnie rekompensuje ten ubytek mocy , podnosząc obroty silnika i.t.d . a czujnik temperatury zewnętrznej masz podłączony bezpośrednio do licznika poprzez skrzynkę bezpieczników , w zegarze to piny 1 i 19
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 10:17 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości