[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lis 22, 2009 23:26

coś z tym dziwnego , byłem teraz odłączyć czujnik temp . zew . i u mnie są poziome kreski , licznik VDO srebrne oryginalne tarcze 919 880 A



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lis 23, 2009 08:58

miś fazi, jak masz możliwość to zamień od kogoś czujnik, wychodzi na to że jest uszkodzony.

Przy braku odczytu z czujnika pozycja jest omijana, przy czujniku uszkodzonym odczyt jest albo mocno przekłamany albo właśnie kreski.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lis 23, 2009 09:14

po pierwsze to czujnik nowiutki z ASO za 100 zł i 4 gr polskie , temperaturę zewnętrzną pokazuje idealnie , po drugie po odłączeniu czujnika całkowitym z wtyczki , to tak jakby go nie było w ogóle , więc jak można się dopatrywać uszkodzenia w samym czujniku , logicznie myśląc w tym przypadku powinno się szukać usterki raczej w samym układzie wewnętrznym zegara a nie czujnika , nie wiem może mój licznik ma taką urodę
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 09:31 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lis 23, 2009 09:49

miś fazi, sam sobie odpowiadasz na pytania i widać że wszystko wiesz. Więc po co zadajesz pytania tutaj?
miś fazi pisze:logicznie myśląc w tym przypadku powinno się szukać usterki raczej w samym układzie wewnętrznym zegara a nie czujnika , nie wiem może mój licznik ma taką urodę
Logicznie myśląc można doszukiwać się źle zrobionej instalacji a dopiero po tym uszkodzenia zegara.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lis 23, 2009 10:16

piszę jeszcze raz , bo ostatni mój post zanikną , czy ja zadałem tutaj teraz jakiekolwiek pytanie ? napisałem tylko że u mnie są poziome kreski na wyświetlaczu jak czujnik jest odłączony , więc po co ta dyskusja ?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lis 23, 2009 10:40

miś fazi pisze:więc po co ta dyskusja ?
Po to, żeby Cię uświadomić że masz coś uszkodzone a doradzasz ludziom że tak ma być.

Przy braku czujnika temperatury zewnętrznej nie pokazuje nic, pozycja jest omijana.
Przy braku czujnika temperatury oleju są poziome kreski, tak samo jak z czujnikiem podłączonym, ale przy za niskiej temperaturze.

Co zresztą napisali już boss999, crashmax.



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » pn lis 23, 2009 17:04

Rydzu pisze:Po to, żeby Cię uświadomić że masz coś uszkodzone a doradzasz ludziom że tak ma być.

Przy braku czujnika temperatury zewnętrznej nie pokazuje nic, pozycja jest omijana.
Przy braku czujnika temperatury oleju są poziome kreski, tak samo jak z czujnikiem podłączonym, ale przy za niskiej temperaturze.

Co zresztą napisali już boss999, crashmax.
coz ja moge napisac potwierdzam wypowiedz RYDZA mądre slowa
Gośc ma naprawde pojęcie o tym o czym pisze :bigok:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
afera73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 12, 2008 19:22
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: afera73 » pt sty 08, 2010 00:23

Chłopaki powiedzcie czy dobrze sie wpinam fioletowo białym kabelkiem od spalania bo własie tu sie wpiołem niby w 9 pin w moim TDI ale cos nie tak bo pokazuje mi srednie spalanie 99,9
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 15:14 przez afera73, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 08, 2010 14:46

coś mi się wydaje że 9 pin masz w dolnym rzędzie , źle liczysz piny , na wtyczce masz opisany pierwszy , i liczysz po kolei

[ Dodano: 08 Sty 2010 14:04 ]
9 pin będzie zaślepiony białą gumką , trzeba ją wyjąć



Awatar użytkownika
afera73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 12, 2008 19:22
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: afera73 » pt sty 08, 2010 21:59

niezwruciłem uwagi czy przy kostce jest jakas numeracja moze opisany jest pirwszy pin jezeli tak to powinna byc cyfra oznaczjąca jedynke spradze to jeszcze w niedziele i sie odezwe narazie dzieki za podpowiedz moze faktycznie jest to w dolnym rzędzie , tak wiem że trzeba wyciągnąc tę białą gumke .
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 22:00 przez afera73, łącznie zmieniany 1 raz.



marcinkoz2910
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
Kontakt:

Post autor: marcinkoz2910 » ndz sty 10, 2010 01:50

afera73, oczyść sobie dobrze wtyczkę od strony wejścia kabelków tam masz opisane piny jak leci numeracja

Dokładam od siebie taką tabelkę z jakich silników do jakich silników pasują poszczególne liczniki co by nie było problemów z piszczeniem smarowania oraz przekłamywania prędkości i przebytych kilometrów

Obrazek

Zakładam właśnie MFA w swoim AEA, licznik kupiłem z AFT więc nie powinno być problemów ale to się okaże jak dojdzie licznik...

Pytanie mam takie: gdzie w AEA podłączyć czujnik temp oleju? oraz drugie: wyczytałem że pin 33 i 35 są pinami od klimy a ja mam tam przewody (od dokładanej klimy) czy to znaczy że nie będę widział temp zewnętrznej?
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 01:56 przez marcinkoz2910, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]

[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 10, 2010 21:09

będziesz widział , jak podłączysz czujnik temperatury , piny 33 i 35 są do klimy , a to w Twoim przypadku nie ma nic do znaczenia



marcinkoz2910
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
Kontakt:

Post autor: marcinkoz2910 » ndz sty 10, 2010 23:14

miś fazi, mam klimę manualną ale po co podłączenie do ECU ?? nie wiem...

to myślisz że bedzie pokazywało temp zew.??


[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]

[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn sty 11, 2010 10:16

klima ma podłączenie do ECU po to żeby sterownik silnika wiedział że masz większe obciążenie silnika , jak klima włączona , wtedy ECU delikatnie rekompensuje ten ubytek mocy , podnosząc obroty silnika i.t.d . a czujnik temperatury zewnętrznej masz podłączony bezpośrednio do licznika poprzez skrzynkę bezpieczników , w zegarze to piny 1 i 19
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 10:17 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości