[MK2] el. szyberdach w golfie(jetta) mkII

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
PiotrSando
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sie 30, 2008 11:25
Lokalizacja: Sandomingo

Post autor: PiotrSando » pn maja 18, 2009 22:01

ja sie poddaję...juz mi sie nie chce robić tych prowadnic drugi raz i rozkrecać znów to wszystko...obejde sie bez;p

w takim razie sprzedam silniczek 100% db..... chetnych ewentualnych na pw zapraszam to wtedy podesle zdj...


Golf MK2 GT 1,6 Turbo Diesel + Intercool !! :D

[img]http://www.motostat.pl/user_images/2315/icon1.png[/img]

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » czw maja 21, 2009 12:21

oto fotki szybra skonczonego z podsufitowka Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw maja 21, 2009 13:03

to jeszcze pochwal.. co jak z czego :)


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » czw maja 21, 2009 21:22

Quatro7 pisze:to jeszcze pochwal.. co jak z czego :)
juz pisalem


--------------------------------------------------------------------------------

DLA POTOMNYCH POTWIERDZAM ZE DA SIE ZALOZYC DO MK2 SZYBER UCHYLNY BEZ PRZEROBEK PASI Z AUDI B2 JEDYNIE CO TRZEBA MATERIAL DOKLEIC JAK W SWOJEJ PODSUFITOWCE I POMALOWAC BLACHE SZYBRA W KOLOR AUTKA NIEOPLACA SIE PRZERABIAC SWOJEJ BLACHY A TY FOTKI ZROBIONEJ PODSUFITOWKI I ZAMONTOWANEGO SZYBRA U MNIE JEST ELEKTRYCZNY DZIALA BEZ ZAZUTOW NA SILNICZKU Z AUDI V8 Z 91 ROKU
_________________
Moje Autko..Zaspraszam
vaglublin.pl


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
DJTim
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt maja 08, 2007 13:31
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: DJTim » sob sie 01, 2009 19:38

witam panowie odswierzam nieco temat.

mam prosbe czy mógłby mi ktos z was zrobic schemat podłączenia tego silniczka??

jest przy nim przekażnik i z niego idzie 5 kabli, jeden osobny i 4 w jednej kostce. przycisk jak narazie bedzie od elektrycznych szyb z polo 6n. nie chce wyrzucac tego przekaźnika bo boje sie o instalacje a tez teraz nie mam pojecia co do czego podpiąc z góry dzieki


Moja Jetta :) http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?t=423
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt sie 07, 2009 14:02

DJTim, u mnie z przekaznika szły tylko 2 kable czarny i czerwony i podłaczyłem pod prad i działało.


nie wiem czy coś to wniesie do tematu ale silniczki z audi 100/200 i peugota 605 pasują na 100%. tego z peugota lekko trzeba zmodyfikować(zeszlifować 2 elementy i podłożyc podkładkę "6" pod zębatkę) natomiast z peugota 405 nie pasuje.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » ndz sie 09, 2009 17:00

a ja mam pytanko do golfiarza.... skoro szyber sie uchyla powiedz mi jak zamykasz go zatrzymuje ci sie w pozycji zamknietej? czy dalej otwiera sie w drugą stronę? ma nadzieje ze kumasz o co mi chodzi :)

a to moje

no wiec z braku laku zabralem się za modzenie elektrycznego szyberdachu... wbrew pozorom nie potrzebowalem szlifierki, poradzilem sobie nozycami do cięcia blachy. silnik przykrecony, instalacja poprowadzona, ogolem smiga az miło :)

Obrazek

no i na gotowo :)

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 17:00 przez jedrekk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DJTim
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt maja 08, 2007 13:31
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: DJTim » ndz sie 09, 2009 23:51

ja juz sobie poradziłem z problemem dzieki koledze JohnyWWL, pozostałami tylko osłona ale jeszcze zastanawia mnie dlaczego przy otwieraniu dachu silniczek strasznie brzęczy a jak zamykam to kręci cichutko. moze ktos wie o co chodzi ??


Moja Jetta :) http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?t=423
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » pn sie 10, 2009 09:33

u mnie jest podobnie, nawet jak wypnę "drut" to zamykania awaryjnego to bez obciazenia silnik chodzi w jedna strone cicho a w drugą głosniej....



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » pn sie 10, 2009 11:59

jedrekk pisze:a ja mam pytanko do golfiarza.... skoro szyber sie uchyla powiedz mi jak zamykasz go zatrzymuje ci sie w pozycji zamknietej? czy dalej otwiera sie w drugą stronę? ma nadzieje ze kumasz o co mi chodzi :)

a to moje

no wiec z braku laku zabralem się za modzenie elektrycznego szyberdachu... wbrew pozorom nie potrzebowalem szlifierki, poradzilem sobie nozycami do cięcia blachy. silnik przykrecony, instalacja poprowadzona, ogolem smiga az miło :)

[url=http://images48.fotosik.pl/177/fda57fe49c7f87d5m.jpg]Obrazek[/URL]

no i na gotowo :)

[youtube][/youtube]
u mnie chodzi cicho w obie strony
a co z zamykaniem z uchylnego to kiedys wyzucilem przekaznik z tego silniczka i teraz musze zamykac na wyczuc\ie jest w pewnym momencie taki skok szybra i to jest pozycja zamknieta bo jak zadlugo przytrzymam to sie chowa do dolu
oto ci chodzilo tak
musze teraz znalezc inny silnik badz te krancowki bo wtedy niemyslalem ze bede mial uchylany szyber i bez krancowek smigalo fajnie i dziaklll wraz z domykaniem


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » wt sie 11, 2009 12:08

golfiarz1 pisze:u mnie chodzi cicho w obie strony
a co z zamykaniem z uchylnego to kiedys wyzucilem przekaznik z tego silniczka i teraz musze zamykac na wyczuc\ie jest w pewnym momencie taki skok szybra i to jest pozycja zamknieta bo jak zadlugo przytrzymam to sie chowa do dolu
oto ci chodzilo tak
musze teraz znalezc inny silnik badz te krancowki bo wtedy niemyslalem ze bede mial uchylany szyber i bez krancowek smigalo fajnie i dziaklll wraz z domykaniem
o to mi chodzilo, jak chcesz moge ci dac krancowki z mojego szybra

a i jeszcze jedno, czy konieczne jest zdejmowanie podsufitki do zamontowania szybra z B2?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt sie 11, 2009 18:28

jedrekk pisze:
golfiarz1 pisze:u mnie chodzi cicho w obie strony
a co z zamykaniem z uchylnego to kiedys wyzucilem przekaznik z tego silniczka i teraz musze zamykac na wyczuc\ie jest w pewnym momencie taki skok szybra i to jest pozycja zamknieta bo jak zadlugo przytrzymam to sie chowa do dolu
oto ci chodzilo tak
musze teraz znalezc inny silnik badz te krancowki bo wtedy niemyslalem ze bede mial uchylany szyber i bez krancowek smigalo fajnie i dziaklll wraz z domykaniem
o to mi chodzilo, jak chcesz moge ci dac krancowki z mojego szybra

a i jeszcze jedno, czy konieczne jest zdejmowanie podsufitki do zamontowania szybra z B2?

oki napisz co i jak z tymi krancowkami na pw
nietrtzeba wkladasz go jak zwykly szyber z mk2 tylko trzeba raz wlozyc bez tej pdsufitowki z szybra by ustawic wysokosci


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Jajcek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 17:39

Post autor: Jajcek » sob sie 15, 2009 11:27

Zachciało mi się szyberdachu w Jettcie MK2 i odziwo udało mi się wszystko skompletować w 1 dzień.
Oto co udało mi się zdobyć:
- silniczek z AUDI B4+przekaźnik (http://www.allegro.pl/item708596274_sil ... di_b4.html)
- włącznik (od VW Polo 6N)
- wiązkę (z jednej strony jest kostka do wpięcia w oryginalny włącznik z VW Polo 6N, z drugiej strony brak kostki (są tylko końcówki żeńskie) - wystarczy więc podłączyć tylko końcówki do nowej kostki)

Czy była by opcja by ktoś mi go fizycznie pomógł podłączyć (o elektryce nie mam bladego pojęcia - już raz bym spalił auto jak zacząłem grzebać). Wskazane by było aby ten ktoś miał już załozony silniczek a nie "testował" swoją wiedzę na moim aucie :pub:
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 17:13 przez Jajcek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » ndz sie 16, 2009 00:14

cos odemnie :bigok: : tylko poprawic lakier na blasze i zakladac :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości