Strona 77 z 207

: czw paź 08, 2009 16:52
autor: bandyta mk1love
woz1938, z 400 na 600 zmieniasz kiedy 400 się już ładnie wyrówna - nie mam pojecia chyba jak to spr ale podumam jak bd cos polerował :D (czyli w sobote :D )

Ja Ci chłopie propounuję końcówke na wiertarkę i bd miał efekt nieziemski a tam gdzie nie dojdziesz końcówką jedzisz ręcznie i bd konkret.

arturkw, zacznij od 1000 np jak nie będzie się wyrównywało ładnie to 800 i w dół az się wyrówna w pozniej w górę a to z tego względu że szybciej dojdziesz trąc do wyrównania powierzchni zaczynając od 400 do 2000 niż od 1500 do 2000 :D

taki paradoks trochę ;P

: czw paź 08, 2009 17:19
autor: arturkw
bandyta mk1love, dzięki kolego tak zrobię tym bardziej ze bede to na patencie robił autko na kołki 2 bieg i jazda:)

: czw paź 08, 2009 20:34
autor: bandyta mk1love
arturkw, jak już zrobisz to to się odezwij jak poszło bo ciekawi mnie czy nie ma jakichś problemów ze stabilnościa samochodu na kołkach czy coś tego typu :D

powodzonka

: pt paź 09, 2009 19:10
autor: KoguT
panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...

jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?

: sob paź 10, 2009 01:19
autor: bandyta mk1love
KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.

Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada :D wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P

: sob paź 10, 2009 15:10
autor: KoguT
narazie na aucie wymalowane...

trzeba zedzie zedrzec z rantow farbe i dopiero polerowac...
a zender twardy do polerowania :panna:

: ndz paź 18, 2009 21:37
autor: zooler86
Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I jak odnowić przetarte ranty od krawężników ? Z góry dzięki za odpowiedż.

: ndz paź 18, 2009 22:03
autor: palel36
zooler86 pisze:Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I
może nie koniecznie ale wygodniej i rantu przy oponie Cie będzie źle wypolerować ;p

: pn paź 19, 2009 22:43
autor: abrams
woz1938 pisze:kupilem tak:
2x 200
2x 400
2x 600
2x 800
2x 1000
2x 1500
2x 2000
2x 2500
wystarczy na 1 felge?
mi najwięcej schodziło 2000 i 2500 ;)
dosyć delikatne papiery... strasznie szybko niszczą się....
PAMIĘTAĆ!!! DUŻO H2O :)
jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
sam piaskowałeś ??
Jaki Materiał ścierny ??
jak typowy piasek to zrobił ładne dziurki w ALU :)

: śr paź 21, 2009 19:51
autor: Stalu
KoguTek pisze:panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...

jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
jak masz to robić ręcznie to sobie odpuść i daj komuś do polerki, przerabiałem to już kilka razy i bez maszyny to bym to robił ze 2 miesiące, chyba że materiał miękki ale wątpie

: ndz lis 01, 2009 14:01
autor: tgoral
Witam
Zabieram sie za polerowanie moich Steffanów i mam jedno pytanie.

Co zrobić z napisami zaznaczonymi na zdjęciu?
Obrazek

Zeszlifować je i spolerować "na płasko"? Czy macie jakies sposoby zeby te napisy zostały i ładnie wyglądały, bo ja niemam pomysłu jak to zrobić.

: ndz lis 01, 2009 16:56
autor: mjbatory
bandyta mk1love pisze:KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.

Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada :D wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P
Polerowałem Ats'y po piaskowaniu i zaczynałem od papieru 80 potem 120,200,400,600,800,1000,1200,1500,2000,
strasznie długo to trwało :grrr:

: pt lis 06, 2009 08:13
autor: axmax
witam, a jak rozwiązać sprawę platykowych dekielków przy felgach?

: pt lis 06, 2009 09:13
autor: jarekkoval
mjbatory, to normalne ze dlugo trwalo
po piaskowaniu zazwyczaj sie maluje fele a nie poleruje bo piaskowanie zostawia strasznie duze rysy :) i potem ciezko jest wyprowadzic to na gladko