Strona 77 z 207
: czw paź 08, 2009 16:52
autor: bandyta mk1love
woz1938, z 400 na 600 zmieniasz kiedy 400 się już ładnie wyrówna - nie mam pojecia chyba jak to spr ale podumam jak bd cos polerował
(czyli w sobote
)
Ja Ci chłopie propounuję końcówke na wiertarkę i bd miał efekt nieziemski a tam gdzie nie dojdziesz końcówką jedzisz ręcznie i bd konkret.
arturkw, zacznij od 1000 np jak nie będzie się wyrównywało ładnie to 800 i w dół az się wyrówna w pozniej w górę a to z tego względu że szybciej dojdziesz trąc do wyrównania powierzchni zaczynając od 400 do 2000 niż od 1500 do 2000
taki paradoks trochę ;P
: czw paź 08, 2009 17:19
autor: arturkw
bandyta mk1love, dzięki kolego tak zrobię tym bardziej ze bede to na patencie robił autko na kołki 2 bieg i jazda:)
: czw paź 08, 2009 20:34
autor: bandyta mk1love
arturkw, jak już zrobisz to to się odezwij jak poszło bo ciekawi mnie czy nie ma jakichś problemów ze stabilnościa samochodu na kołkach czy coś tego typu
powodzonka
: pt paź 09, 2009 19:10
autor: KoguT
panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...
jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
: sob paź 10, 2009 01:19
autor: bandyta mk1love
KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.
Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada
wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P
: sob paź 10, 2009 15:10
autor: KoguT
narazie na aucie wymalowane...
trzeba zedzie zedrzec z rantow farbe i dopiero polerowac...
a zender twardy do polerowania
: ndz paź 18, 2009 21:37
autor: zooler86
Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I jak odnowić przetarte ranty od krawężników ? Z góry dzięki za odpowiedż.
: ndz paź 18, 2009 22:03
autor: palel36
zooler86 pisze:Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I
może nie koniecznie ale wygodniej i rantu przy oponie Cie będzie źle wypolerować ;p
: pn paź 19, 2009 22:43
autor: abrams
woz1938 pisze:kupilem tak:
2x 200
2x 400
2x 600
2x 800
2x 1000
2x 1500
2x 2000
2x 2500
wystarczy na 1 felge?
mi najwięcej schodziło 2000 i 2500
dosyć delikatne papiery... strasznie szybko niszczą się....
PAMIĘTAĆ!!! DUŻO H2O
jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
sam piaskowałeś ??
Jaki Materiał ścierny ??
jak typowy piasek to zrobił ładne dziurki w ALU
: śr paź 21, 2009 19:51
autor: Stalu
KoguTek pisze:panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...
jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
jak masz to robić ręcznie to sobie odpuść i daj komuś do polerki, przerabiałem to już kilka razy i bez maszyny to bym to robił ze 2 miesiące, chyba że materiał miękki ale wątpie
: ndz lis 01, 2009 14:01
autor: tgoral
Witam
Zabieram sie za polerowanie moich Steffanów i mam jedno pytanie.
Co zrobić z napisami zaznaczonymi na zdjęciu?
Zeszlifować je i spolerować "na płasko"? Czy macie jakies sposoby zeby te napisy zostały i ładnie wyglądały, bo ja niemam pomysłu jak to zrobić.
: ndz lis 01, 2009 16:56
autor: mjbatory
bandyta mk1love pisze:KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.
Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada
wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P
Polerowałem Ats'y po piaskowaniu i zaczynałem od papieru 80 potem 120,200,400,600,800,1000,1200,1500,2000,
strasznie długo to trwało
: pt lis 06, 2009 08:13
autor: axmax
witam, a jak rozwiązać sprawę platykowych dekielków przy felgach?
: pt lis 06, 2009 09:13
autor: jarekkoval
mjbatory, to normalne ze dlugo trwalo
po piaskowaniu zazwyczaj sie maluje fele a nie poleruje bo piaskowanie zostawia strasznie duze rysy
i potem ciezko jest wyprowadzic to na gladko